Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
A személyiségek érjenek kétszer annyit 0 0%
Legyen egyel több személyiség választható 0 0%
A tükörvarázson javítsunk 1 50.00%
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki 1 50.00%
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban 0 0%
Voters: 2. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-21-2015, 13:34
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Ez a logika alapjan mire jo a gnom??
Hadisnak ott az ork, varisnak orias, tolisnak a feles... mi szukseg van egy gnomra?
Egye fene, beszállok a vitába
A gnóm a leginkább változtatható faj, épp ezért, az egyik legjobb választás mfnek, valamint hadi-tolinak is tökéletes, de hadiként sem rossz.. ha nem annyiból áll a szöviharc, hogy ütünk kettőt ide-oda, akkor jobb is lehet egy orknál
De 200 hekin tekiírásra is egyértelműen leggyakoribb választás a gnóm..
Termelőnek ott a törpe, kevésbe aktív, fedezgetős orinak az elf, a hulla meg valamire biztos jó legalább olyan kérdés nincs hullánál, hogy vari toli, vagy hadi..
Én továbbra is azt mondom, hogy embernek első körben egy fő irányvonalat kéne kitalálni.. Ha visszaolvasod a hsz-eim szerintem ez világos.. te is tolira akarod beállítani, így nem is értem hol van a probléma..
Amúgy a tükötvarázslat pont azt teszi, amit írtál.. mit kéne rajta fejleszteni?
Egy termelő is egész érdekes alternatíva lehetne.. Tolival az a gond, hogy nincs mit lopni..
De visszatérek a korábbi ötletemhez kicsit konkrétabban.. 2 faji varázslat a tükör és egy ami a bankokat erősíti.. ha kereskedő az ember kétszer annyit termel, egyébkén ha nem, akkor ötször annyira védenek a bankjai(ha kereskedő ehhez jön az abbol adódó bónusz is).. így pl lehetne pénzt tartani nála felsőbb szinteken, tolisnak is kb valamire jó lenne, és ha feles készülije le van tolva, még le is lophatja..
__________________
same old song..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-21-2015, 22:08
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
te is tolira akarod beállítani, így nem is értem hol van a probléma..
hát szerintem ott a probléma, hogy korábban azt mondta mindenki, hogy milyen felesleges az ember faj, mert hadira van 6 féle lehetőség, varira vagy 3, tolira meg legalább 2...

szerintem igenis kell az ember, csak el van felejtve, le van ejtve.

az elmúlt pár évben már minden faj kapott egy jelentős erősítést, kivéve az ember, merthogy neki ugye "se előnye, se hátránya"

De könyörgöm vizsgáljuk már meg az előnyöket és hátrányokat? milyen hátrány az például, hogy valamilyen tekercs írása 50%-al többe kerül??? nevetséges

ha a többi fajt nem tuningolták volna fel (ami nem feltétlenül rossz... nem a létjogosultságát vitatom, hanem csak a tényt állapítom meg) akkor az ember igenis versenyképes lenne... szóval ami az évek alatt szét lett verve, azt rendbe lehetne hozni..

én például annak örülnék, ha színesedne a játék. az elmúlt tizen pár évben egyre inkább csak egyszerűbb lett ez a játék. Egyre kényelmesebb, egyre kevésbé változatos. Minden csoport 40%-a gnóm, a másik 30% ork. a maradék meg váltakozik óriás-törpe-feles...

kicsit keverjük már fel az állóvizet...

igenis kell, hogy az ember legyen egy alternatíva valakivel szemben, és kell, hogy életképes alternatíva legyen
Reply With Quote
  #3  
Old 02-22-2015, 00:31
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
hát szerintem ott a probléma, hogy korábban azt mondta mindenki, hogy milyen felesleges az ember faj, mert hadira van 6 féle lehetőség, varira vagy 3, tolira meg legalább 2...

szerintem igenis kell az ember, csak el van felejtve, le van ejtve.

az elmúlt pár évben már minden faj kapott egy jelentős erősítést, kivéve az ember, merthogy neki ugye "se előnye, se hátránya"

De könyörgöm vizsgáljuk már meg az előnyöket és hátrányokat? milyen hátrány az például, hogy valamilyen tekercs írása 50%-al többe kerül??? nevetséges

ha a többi fajt nem tuningolták volna fel (ami nem feltétlenül rossz... nem a létjogosultságát vitatom, hanem csak a tényt állapítom meg) akkor az ember igenis versenyképes lenne... szóval ami az évek alatt szét lett verve, azt rendbe lehetne hozni..

én például annak örülnék, ha színesedne a játék. az elmúlt tizen pár évben egyre inkább csak egyszerűbb lett ez a játék. Egyre kényelmesebb, egyre kevésbé változatos. Minden csoport 40%-a gnóm, a másik 30% ork. a maradék meg váltakozik óriás-törpe-feles...

kicsit keverjük már fel az állóvizet...

igenis kell, hogy az ember legyen egy alternatíva valakivel szemben, és kell, hogy életképes alternatíva legyen
Ezt a statisztikát hol észlelted.. A-ban pl egyértelműen nem igaz, w-ben sem, de g-ben sem.. g-ben én ezt látom: kb egyharmad gnóm, törpe-ork-elf-félelf-hulla egész kiegyenlített, óriást nem tudom emberből valóban kevés van..

De mi az ötlet, ami miatt embert érdemes lenne választani? Attól, hogy kicsit erősebb lesz tolikkal, ugyan olyan használhatatlan lesz, mert nem tud mit lopni, feles meg tud, és tolikkal is erősebb..

Szerintem, ha az ember is szimplán kap előnyt és hátrányt az nem teszi érdekesebbé a dolgokat.. tehát én valami kreatívabb ötlet mellett lennék
Hirtelen ötlet: faji varázslat duplázza a varázslatok hatékonyságát.. pl vérszomj 1.3 helyett 1.6os szorzó, vagy védelem is, mágikuspajzs 1.4, tisztánlátás 1.6, de akár a támadó varikét is.. mondjuk ez sztem az előző (termelős) ötlettel együtt lenne érdekes.. a kettő együtt egy érdekes alternatíva lehetne akár A-ban is..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #4  
Old 02-22-2015, 20:59
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
.

De mi az ötlet, ami miatt embert érdemes lenne választani? Attól, hogy kicsit erősebb lesz tolikkal, ugyan olyan használhatatlan lesz, mert nem tud mit lopni, feles meg tud, és tolikkal is erősebb..
Egyelőre komoly és átgondolt ötlet nincs. Hirtelen ötlet lenne az, hogy az ember (mint az egyik legalkalmazkodóbb faj, hisz nem specifikus semmire, így tehát tud alkalmazkodni másokhoz) megkapná az összes faj faji variját, amit használhat akár egyszerre is. Nyilván itt a varik készültsége szab csak gátat a dolognak....

nem hiszem, hogy az amúgy is egyre sablonosabb, és egyre unalmasabbá válós játékra az lenne a megoldás, hogy még tovább csökkentjük az alternatívákat. minél több féle faj, annál több féle stratégia, és esetleg növekvő játékosszám.

A másik , amit meg egyértelműen orvosolni kéne, hogy ha már egy fajnak vannak olyan erős előnyei, mint pl az orknak, a 30% támadóerő többlet, akkor a fajoknál a hátrányok is legyenek legalább ilyen mértékű hátrányok...

és ha netán a többi fajnál kicsit nagyobb a malusz, akkor az ember semlegessége máris kezd vonzóbb lenni

most minden fajnak van valami komoly erőssége, de a hátrányok észrevehetetlenek... ugyanmár 10%-al több rúna a varázsláshoz, meg 20% nyersanyag az építkezéshez??? Manapság ez kit hátráltat???
Reply With Quote
  #5  
Old 02-22-2015, 21:08
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Egyelőre komoly és átgondolt ötlet nincs. Hirtelen ötlet lenne az, hogy az ember (mint az egyik legalkalmazkodóbb faj, hisz nem specifikus semmire, így tehát tud alkalmazkodni másokhoz) megkapná az összes faj faji variját, amit használhat akár egyszerre is. Nyilván itt a varik készültsége szab csak gátat a dolognak....

nem hiszem, hogy az amúgy is egyre sablonosabb, és egyre unalmasabbá válós játékra az lenne a megoldás, hogy még tovább csökkentjük az alternatívákat. minél több féle faj, annál több féle stratégia, és esetleg növekvő játékosszám.

A másik , amit meg egyértelműen orvosolni kéne, hogy ha már egy fajnak vannak olyan erős előnyei, mint pl az orknak, a 30% támadóerő többlet, akkor a fajoknál a hátrányok is legyenek legalább ilyen mértékű hátrányok...

és ha netán a többi fajnál kicsit nagyobb a malusz, akkor az ember semlegessége máris kezd vonzóbb lenni

most minden fajnak van valami komoly erőssége, de a hátrányok észrevehetetlenek... ugyanmár 10%-al több rúna a varázsláshoz, meg 20% nyersanyag az építkezéshez??? Manapság ez kit hátráltat???
Szerintem a fajok többsége egyensúlyban van.. valamit valamiért felad.. pl a feles nem nagyon fog harcolni, az elf sem.. hulla nem tolizik-varizik.. stb stb..
Nem hiszem, hogy ezt fel kéne rúgni, csak azért, hogy az embert helyzetbe hozzuk..
A faji varázslatokkal kb semmit nem ér, mert nem lehet az után sem igazából semmire sem használni..
Nekem eddig tetszenek a saját ötleteim Szerintem egy full használható faj lehetne az ember, azzal a 3 ötlettel..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #6  
Old 02-23-2015, 20:06
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
Szerintem a fajok többsége egyensúlyban van.. valamit valamiért felad.. pl a feles nem nagyon fog harcolni, az elf sem..
még hogy az elffel nem jó harcolni???

hát egy 1vs1 harcban elffel ork ellen szerintem simán az elfre fogadnék...

MÁsik meg: képzelj el egy embert, akinek van fent egyszerre tükörvarázs, árnyak és fantomsereg... szerintem elég jó, még úgyis, hogy semmi máson nem erősítünk..

megmaradna az ember faji semlegessége, a tekercsekhez sem kell hozzányúlni... ha ezekt így használhatnám egyszerre, már 2/B-ben simán választanék embert...
Reply With Quote
  #7  
Old 02-23-2015, 20:15
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
még hogy az elffel nem jó harcolni???

hát egy 1vs1 harcban elffel ork ellen szerintem simán az elfre fogadnék...

MÁsik meg: képzelj el egy embert, akinek van fent egyszerre tükörvarázs, árnyak és fantomsereg... szerintem elég jó, még úgyis, hogy semmi máson nem erősítünk..

megmaradna az ember faji semlegessége, a tekercsekhez sem kell hozzányúlni... ha ezekt így használhatnám egyszerre, már 2/B-ben simán választanék embert...
1 vs 1.. nézz szét A-ban hány elf ütött orkot és fordítva..
ork alapból nem mf faj..
elképzelem.. mit tud kezdeni? ellopja a .. mit(amit most nem tud)? még így is gyengébb a felesnél és lehetősége is kevesebb..
__________________
same old song..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ember bubuman1 Stratégia & Tippek 45 12-15-2009 19:31
16.23.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 2 07-13-2007 15:26
08.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 1 07-12-2007 13:29
Ember vs Fél-elf solven Segítség 122 08-16-2006 17:34
Támadó és Védő egységek reformja Unhellas Elvetett javaslatok 17 04-13-2006 17:29


All times are GMT +1. The time now is 00:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu