Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
A személyiségek érjenek kétszer annyit 0 0%
Legyen egyel több személyiség választható 0 0%
A tükörvarázson javítsunk 1 50.00%
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki 1 50.00%
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban 0 0%
Voters: 2. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-11-2012, 17:16
Surranohalal's Avatar
Surranohalal Surranohalal is offline
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
Default

óriásnál kihagytad a tekit, felesnél kihagytad a tekit, elfnél a védbónuszt esetleg, félelfnél szintén stb.

az átlag az kb 40% minden fajta tekiből végeredményben. korábban felvetettem még a félelfes topicban hogy az embert kb annyival érdemes javítani, hogy 40% legyen minden tekije. erre azt kaptam nem kell még1 gnóm a tekihez nem akarnak nyúlni (asszem Ati se, meg az emberek se bár sok reakció nem volt)
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-12-2012, 11:00
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
óriásnál kihagytad a tekit, felesnél kihagytad a tekit, elfnél a védbónuszt esetleg, félelfnél szintén stb.

az átlag az kb 40% minden fajta tekiből végeredményben. korábban felvetettem még a félelfes topicban hogy az embert kb annyival érdemes javítani, hogy 40% legyen minden tekije. erre azt kaptam nem kell még1 gnóm a tekihez nem akarnak nyúlni (asszem Ati se, meg az emberek se bár sok reakció nem volt)
azokat azért hagytam ki, mert nem tér el az alaptól. a védőbónuszt meg azért, mert támadást számoltam.
ha tekihez nem akarnak nyúlni, akkor nem tudom mivel vesznek rá akárkit is arra, hogy embert válasszon..
hadilag a leggyengébb, támadóvariban sem túl erős., tolira is van jobb faj...

töltelékorinak tökéletes
Reply With Quote
  #3  
Old 12-12-2012, 13:18
Surranohalal's Avatar
Surranohalal Surranohalal is offline
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
azokat azért hagytam ki, mert nem tér el az alaptól. a védőbónuszt meg azért, mert támadást számoltam.
ha tekihez nem akarnak nyúlni, akkor nem tudom mivel vesznek rá akárkit is arra, hogy embert válasszon..
hadilag a leggyengébb, támadóvariban sem túl erős., tolira is van jobb faj...

töltelékorinak tökéletes
jó de átlagszámításhoz be kellett volna rakni )

amúgy lehet turbózni a fajt de ha Ati fenntartja a "teljesen átlagos = semmi előny semmi hátrány" akkor tök fölösleges az ember faj létezése. arra ott az Ismeretlen faj kb.
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
Reply With Quote
  #4  
Old 12-13-2012, 07:43
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
jó de átlagszámításhoz be kellett volna rakni )

amúgy lehet turbózni a fajt de ha Ati fenntartja a "teljesen átlagos = semmi előny semmi hátrány" akkor tök fölösleges az ember faj létezése. arra ott az Ismeretlen faj kb.
Igaz, azzal egy hangyányit gynegébb lesz az átlagszám, ha 2-szer 30% belekerül, de nem sokkal. Ez is csak egy irány, nem konkrétum.

Amúgy igen. a fajoknál az előny vs hátrány köszönőviszonyban sincs egymással. a se előny se hátrány nagyjából egy giga nagy hátrány
Reply With Quote
  #5  
Old 12-13-2012, 08:11
Surranohalal's Avatar
Surranohalal Surranohalal is offline
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Igaz, azzal egy hangyányit gynegébb lesz az átlagszám, ha 2-szer 30% belekerül, de nem sokkal. Ez is csak egy irány, nem konkrétum.

Amúgy igen. a fajoknál az előny vs hátrány köszönőviszonyban sincs egymással. a se előny se hátrány nagyjából egy giga nagy hátrány
pont hogy erősebb lesz az átlagszám, olyan 40% körüli. mert ugye a fajok száma nem változik de sztem hagyjuk a matekot ^^
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
Reply With Quote
  #6  
Old 12-13-2012, 13:19
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
pont hogy erősebb lesz az átlagszám, olyan 40% körüli. mert ugye a fajok száma nem változik de sztem hagyjuk a matekot ^^
mást nem tudom mit lehetne kitalálni...
előbb lennék zombi tudós, mint ember
Reply With Quote
  #7  
Old 10-29-2013, 08:09
Sequator's Avatar
Sequator Sequator is offline
Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 128
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Teljesen más terveim vannak vele
Mik a terveid az emberrel?
Reply With Quote
  #8  
Old 09-19-2017, 18:57
Malphedor Malphedor is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Szeged
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 43%
Default

Jópár rpgvel játszottam fiatal koromban, mindegyikben az volt a közös, hogy az emberi faj volt az alap vagy inkább átlagos. Ez így van rendjén. Viszont majdnem minden esetben ők uralták a vilagokat. Mert alkalmazkodtak és sokkal többen voltak mint a többi faj tagjai. Nem egy játékban több ember volt, mint az összes többi értelmes faj egyedei.
Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az ember akkor lenne igazán játszható és használható, de nem boritaná fel az egyensúlyt, ha minden maradna a régiben nála (nincs elöny, nincs hatrány, minden tekije 30%), de minden házban kétszer annyi lakos férne el. Ez dupla lakosságot jelentene, amivel a terület növekedésével egyre nagyobb elönyhöz jutna. A nyert hellyel pedig ki tud alakitani maganak egy kis pluszt olyan iranyban amit szeretne.
Reply With Quote
  #9  
Old 09-19-2017, 20:52
Schindler Schindler is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 50%
Default

Quote:
Originally Posted by Malphedor View Post
Jópár rpgvel játszottam fiatal koromban, mindegyikben az volt a közös, hogy az emberi faj volt az alap vagy inkább átlagos. Ez így van rendjén. Viszont majdnem minden esetben ők uralták a vilagokat. Mert alkalmazkodtak és sokkal többen voltak mint a többi faj tagjai. Nem egy játékban több ember volt, mint az összes többi értelmes faj egyedei.
Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az ember akkor lenne igazán játszható és használható, de nem boritaná fel az egyensúlyt, ha minden maradna a régiben nála (nincs elöny, nincs hatrány, minden tekije 30%), de minden házban kétszer annyi lakos férne el. Ez dupla lakosságot jelentene, amivel a terület növekedésével egyre nagyobb elönyhöz jutna. A nyert hellyel pedig ki tud alakitani maganak egy kis pluszt olyan iranyban amit szeretne.
Az irány akár lehet jó, de a "bónuszt" alaposan ki kellene számolni, mert így szerintem egy brutális pénzgyár lenne.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-19-2017, 21:06
Malphedor Malphedor is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Szeged
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 43%
Default

Végeztem szamítast, persze utólag. Hat ha jól csinalja akkor 8-10% helyet nyerhet a hazak csökkentésével, amit másra tud forditani. De szerintem 16% kocsma vagy templom 6% helyett az nem túl durva. Még barakkból kicsit erösebb, de mivel maximum 35% bonuszt kaphat nem lesz egy ork, sem óriás. De nem baj ha valaki még lemodelezi rajtam kívül.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ember bubuman1 Stratégia & Tippek 45 12-15-2009 19:31
16.23.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 2 07-13-2007 15:26
08.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 1 07-12-2007 13:29
Ember vs Fél-elf solven Segítség 122 08-16-2006 17:34
Támadó és Védő egységek reformja Unhellas Elvetett javaslatok 17 04-13-2006 17:29


All times are GMT +1. The time now is 16:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu