Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-27-2010, 16:57
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Aztán majd marad 30 ország, akiknek a klánja mnt-s egymással
A fordulás meg nem mindig lehetséges, de sztem ha megvalósulna a könnyített sokan otthagynák az A-t...
Számomra érthető is, hogy milyen okokból
Érdekes, hogy kisebb csoportokban nem okoz az problémát, hogy valakire kimegy egy olyan sereg, amit nem tud fogni -lejjebb verik a gyengébbet, vagy elszabizzák, és akkor csak a már kiküldött seregek érnek oda. Mégis egészen sokan játszanak.
Építhető olyan klán, amit nem lehet beverni, minden más megmozdulás másik csoportokban is létezik probléma nélkül -nem értem, hogy miért kellene meghagyni egy olyan kiskaput, amivel gyakorlatilag a szervezési hiányosságokat lehet kiküszöbölni (kevés pénz otthon, üres országok... vállalja a következményeit, aki ezt választotta magának!).
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Xeper For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 07-27-2010, 17:14
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Végülis kell vmi, ha látják, hogy 2 körre alattuk egy klán, de se pénz/egység/elképzelés vmit is tenni, csak várni, hogy beütnek...

sztem...
Pool, őszintén:
- volt-e olyan néhány kirívó esetet leszámítva, hogy annyi pénz vagy egység nem volt nálatok, hogy szembe tudjatok menni?
- volt-e olyan, hogy életképtelen országokkal termeltetek úgy, hogy nem tudtatok volna mit csinálni?
- van olyan, hogy semmilyen elképzelés nincs arról, hogy mit tennétek, ha egy klán rátok állna?

Ha ebből egy igen, akkor nagyon el fogok szomorodni...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #3  
Old 07-27-2010, 21:44
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 6%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Pool, őszintén:
- volt-e olyan néhány kirívó esetet leszámítva, hogy annyi pénz vagy egység nem volt nálatok, hogy szembe tudjatok menni?
- volt-e olyan, hogy életképtelen országokkal termeltetek úgy, hogy nem tudtatok volna mit csinálni?
- van olyan, hogy semmilyen elképzelés nincs arról, hogy mit tennétek, ha egy klán rátok állna?

Ha ebből egy igen, akkor nagyon el fogok szomorodni...
Nem a saját klánomról beszélek...
Nálunk nincs ki-be ugrálás és míg én irányítom a klánt, nem is lesz...
Innen valaki egyszer léphet le a bajok elől, többet nincs rá szükségünk...
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Pool For This Useful Post:
  #4  
Old 07-28-2010, 10:46
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Úgy érzem, hogy mindenkinek adott a lehetőség arra hogy olyan klánt építsen ki, amelyik meg tudja védeni saját magát akár védekezve, akár támadva. Így még mindig nem értem, hogy miért lehet menekülni... És azt sem értem, hogy miért nem érdekel ez senkit.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #5  
Old 07-28-2010, 17:19
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 6%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Úgy érzem, hogy mindenkinek adott a lehetőség arra hogy olyan klánt építsen ki, amelyik meg tudja védeni saját magát akár védekezve, akár támadva. Így még mindig nem értem, hogy miért lehet menekülni... És azt sem értem, hogy miért nem érdekel ez senkit.
Gondolom azért, mert bárki kerülhet olyan helyzetbe amikor szükség lehet rá (persze, van aki az gondolja, Ő nem, de ki tudja?)
Tehát jó egy ilyen kiskapu...
Reply With Quote
  #6  
Old 07-28-2010, 18:20
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Gondolom azért, mert bárki kerülhet olyan helyzetbe amikor szükség lehet rá (persze, van aki az gondolja, Ő nem, de ki tudja?)
Tehát jó egy ilyen kiskapu...
Miert jo, Pool? Igy nagy klanutesek az eletben nem lesznek. Nem veletlen egy tobb mint 4 eves utes tartja a rekordot. Egy viszonylag uj modositas sult el az ellenkezojere(top koros klanbalepesi kedvezmeny), ahelyett hogy tobb harcot generalna, egyszeru menekulesi utvonal. Hiszen mennyivel egyszerubb mindenkit, vagy csak a nagy orszagokat kidobalni raallaskor, es 1%-ert visszalepni es rohogni az ellenen aki penzt es idot(esetleg foldet is) aldozott a dologra, mint 10-14% foldet vesziteni....

A 3 koros klanbol valo kilepes tokeletes lenne erre szerintem.
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 07-28-2010 at 18:33..
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #7  
Old 07-28-2010, 23:33
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 6%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Miert jo, Pool? Igy nagy klanutesek az eletben nem lesznek. Nem veletlen egy tobb mint 4 eves utes tartja a rekordot. Egy viszonylag uj modositas sult el az ellenkezojere(top koros klanbalepesi kedvezmeny), ahelyett hogy tobb harcot generalna, egyszeru menekulesi utvonal. Hiszen mennyivel egyszerubb mindenkit, vagy csak a nagy orszagokat kidobalni raallaskor, es 1%-ert visszalepni es rohogni az ellenen aki penzt es idot(esetleg foldet is) aldozott a dologra, mint 10-14% foldet vesziteni....

A 3 koros klanbol valo kilepes tokeletes lenne erre szerintem.
Le is írtad miért jó...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 15:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-23-2007 00:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 13:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 10:07


All times are GMT +1. The time now is 04:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu