Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #41  
Old 07-14-2006, 09:10
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

már van 1 ilyen személyiség. igaz, az +10%-ot kap... viszont képzelj el egy olyan hadist, akinek van harcos meg vandál személyisége is... mészárolna, mint állat, szvsz igazságtalanul sokat (a többiekhez képest).
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Reply With Quote
Sponsored Links
  #42  
Old 07-14-2006, 13:31
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Pillanatnyilag nekem a legjobban tetszik, hogy ne történjen semmi. Tuvalu pár hónap múlva megkapja a kék tizesét. Szerintem elég előny neki és követőinek a 9 személyiség és a dicsőség, hogy kék tizesük van. Azt hiszem, hogy azok, akiknek 6 vagy több személyiségük van, akkor kezdték a körbejárást, amikor ez még hátrányt jelentett. Nem hiszem, hogy abbahagynák azért, mert további előnyt már nem jelent. Éppen elég előny a 9 személyiség. Feltételezem, hogy a több személyiségű orik gazdái racionálisan döntenek, ezért minden újabb személyiség kevesebbet erősít az országon, mint az előző személyiség. Az utolsó választható személyiség (a 9.) már alig erősít valamit. Jól beleillik ebbe a sorba, hogy a 9. után már semmi erősítés sem lesz.

Zou ötlete is tetszik a következő megszorításokkal:
-A 9-s lefordulás után egyetlen személyisége és 1 választott plusz faji varija lenne.
-Minden csoportból a top 5%-ból juthatna csak tovább.
-Kötelező lenne az 1A-ból fordulni. Fordulás után újabb személyiséget kapna.
Reply With Quote
  #43  
Old 07-14-2006, 13:48
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Arrow

Nekem is tettszik Zou ötlete, de nem top5%ra engedném meg, hanem 10%ra.. rengeteg a termelő ori a csoportok tetején és aki közéjük menne esetleg, azt elintézik rövidúton, vagy pedig termelni kell közéjük menni és megszervezett módon területet növelni, és nem szeretem az ilyen kiskirálykodást... 10%ba is elég kemény feljutni helyenként, és nem kerül az ember nem fair helyzetbe vele...
Reply With Quote
  #44  
Old 07-14-2006, 14:05
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Senki
Nekem is tettszik Zou ötlete, de nem top5%ra engedném meg, hanem 10%ra.. rengeteg a termelő ori a csoportok tetején és aki közéjük menne esetleg, azt elintézik rövidúton, vagy pedig termelni kell közéjük menni és megszervezett módon területet növelni, és nem szeretem az ilyen kiskirálykodást... 10%ba is elég kemény feljutni helyenként, és nem kerül az ember nem fair helyzetbe vele...
Igazán az a probléma evvel az ötlettel, hogy vajon azért a pár emberért, akik megszerzik a kék 10-t, érdemes-e ennyit programozni. De ez legyen a készítő problémája...
Reply With Quote
  #45  
Old 07-14-2006, 14:47
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya-
-Kötelező lenne az 1A-ból fordulni. Fordulás után újabb személyiséget kapna.
Ennek nem lenne sok értelme... lefordítom az orimat az top-ból és feljövök a másikkal, amit a klánom többi tagja, aki fent maradt, megtápol amennyire az lehetséges és pillanatokon belül ott vagyok megint, ahol voltam.... míg azok, akik nincsenek ebben a helyzetben, csak integetnek utánam...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Reply With Quote
  #46  
Old 07-14-2006, 15:13
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Ennek nem lenne sok értelme... lefordítom az orimat az top-ból és feljövök a másikkal, amit a klánom többi tagja, aki fent maradt, megtápol amennyire az lehetséges és pillanatokon belül ott vagyok megint, ahol voltam.... míg azok, akik nincsenek ebben a helyzetben, csak integetnek utánam...
Ha top 5% jutna tovább, akkor tulajdonképpen szinte csak azok tudnak a 9. személyiség után körbejárni, akiknek van orija az 1A topban és van másik kis körbejáró orijuk.
Akármit is mondsz, nehezebb az 1A top 5%-ba bejutni, mint ottmaradni és B-ből fordulni.
Akiket tápolnak, azoknak persze könnyebb, de a tápolás független attól, hogy fordulsz-e a top 5%-ról.
Reply With Quote
  #47  
Old 07-14-2006, 16:22
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Igazán az a probléma evvel az ötlettel, hogy vajon azért a pár emberért, akik megszerzik a kék 10-t, érdemes-e ennyit programozni. De ez legyen a készítő problémája...
Ugyanez a kérdés más megközelítésből: nem lenne-e érdemes lassan ezeknek az embereknek végre elkezdeni JÁTSZANI? Én nem hiszem el, hogy aki 1000 kör alatt fellép, az akárcsak egyszer is belekerült volna egy IGAZI szöviháborúba, vagy bármi komolyba.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #48  
Old 07-14-2006, 19:26
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Ha top 5% jutna tovább, akkor tulajdonképpen szinte csak azok tudnak a 9. személyiség után körbejárni, akiknek van orija az 1A topban és van másik kis körbejáró orijuk.
Akármit is mondsz, nehezebb az 1A top 5%-ba bejutni, mint ottmaradni és B-ből fordulni.
Akiket tápolnak, azoknak persze könnyebb, de a tápolás független attól, hogy fordulsz-e a top 5%-ról.
Ez így szép is lenne, ha nem az 1/a-s dolgot idéztem volna be... ott ugyanis nem független a tápolástól, mert 1 orit akár 9-en is tudnak segíteni (hogy a saját klánom példájánál maradjak, ha én orit cserélek ott, akkor 8-an) és símán be tudnék kerülni a top 5-be, míg egy másik átlag játékos tutira nem tudná ugyanezt megcsinálni...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Reply With Quote
  #49  
Old 07-15-2006, 06:17
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Sziasztok!

Látom azért az ötlet megfogta a fantáziátokat, vagyis érdemes rajta csiszolni,elgondolkodni...de a + 1 faji specvari akkora előny, amit csak igen szigorú feltételek mellett szabadna engedélyezni és csak olyanoknak, mint írtam is, akik bizonyították, hogy megérdemlik.... és itt nem a Tuvalu -féle orikra gondoltam....

a 9. személyiség után lenne egy választható modul...az ori gazdija nyilatkozna, hogy kíván-e tovább pörögni az orijával, további (+1 faji specvari), vagy marad neki a kék 10-es és slussz...

ha további specvarit akar szerezni, akkor kötelezi magát, hogy csak abban az esetben léphet tovább egy adott szintről, ha teljesíti a szigorú követelményeket ! (ez megbeszélés kérdése)...

és innen kezdve nem tudna továbblépni egy adott szintről, csak ha meg van neki a követelmény...ha így végigcsinálja az 5 szintet, akkor igenis megérdemli a +1 specvarit....

az 5let onnan jött, hogy a kék 9-es után is legyen motiváció, az igazán jó játékosoknak legyen miért küzdeni, az orijuk pedig erősebb lehessen az olyanok orijainál, akik csak felfedezgetésekkel megcsinálják a kék 10-est, de valódi tudás, játék nincs mögötte...



Várom a további javaslatokat


Zou
Reply With Quote
  #50  
Old 07-15-2006, 06:22
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Ha pedig azt választja, hogy marad neki a kék 10-es, akkor ne kapjon további kék számot, akkor a max. a 10-es legyen neki....utána kénytelen lesz VALÓBAN játszani!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
32.02. Harc az Ork ellen Ati Hódító Kézikönyv 4 08-16-2010 01:45
32.01. Harc az Elf ellen Ati Hódító Kézikönyv 5 08-16-2010 01:45
Tolvajok ellen. Montee Stratégia & Tippek 3 10-11-2008 15:35
Törölt az ellen Zoli Elvetett javaslatok 14 05-15-2008 19:19
Tekilopás ellen System Stratégia & Tippek 172 02-21-2008 17:30


All times are GMT +1. The time now is 19:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu