Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-08-2006, 13:18
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

kezed elhalni ez a topik, pedig érdemes témát feszeget szerintem...

Ahogy újraolvasom, találni benne olyan ötleteket, ami illik a zsemélyiségek sorába, és nem már meglévő képességeket hatványoz, hanem specifikus.

Ilyen pl. az ÉPÍTŐ - mindent a fele idő alatt építene és mondjuk x%-kal kevesebb nyersiből..
Vagy ott van a FELFEDEZŐ - x%-kal kevesebb katonából, pénzből...

Nekem ezek jutottak most eszembe:
- ŐRMESTER (vagy KIKÉPZŐ): fele annyi idő alatt minden (asszem a törpék is gondolkodóba esnének, hogy mit válasszanak
- ÍRNOK: 50%-kal több tekit ír minden könyvtára
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-08-2006, 16:11
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

- ÉPÍTŐ: mindent a fele idő alatt építene és mondjuk x%-kal kevesebb nyersiből...
- FELFEDEZŐ - x%-kal kevesebb katonából, pénzből...
- KIKÉPZŐ: fele annyi idő alatt minden
- ÍRNOK: 50%-kal több tekit ír minden könyvtára

jo 5letek, de brutalisan erosek. kepzeld el akinek mar van 5-6 szemelyisege. ok mar amugyis profik, gondoljunk bele, milyen brutko orik lennenek ennyi mindennel felszerelve (+tudos).

reszemrol annyi, hogy jok a javaslatok tipusa, de nagyon erosek az ertekek.
az a "fele", meg a "dupla"... az nagyon sok.
Reply With Quote
  #3  
Old 11-08-2006, 18:00
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

rendben, finomítsuk

(és a többszemélyiséges problémával egy másik topic úgyis foglalkozik - talán abba az irányba billen, hogy aki elér egy határt, annak nehezebb lesz...)
Reply With Quote
  #4  
Old 11-08-2006, 18:06
solven solven is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 255
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
reszemrol annyi, hogy jok a javaslatok tipusa, de nagyon erosek az ertekek.
az a "fele", meg a "dupla"... az nagyon sok.
Igen ezek tényleg durvák egy kicsit, de pl lehetne finomítani azzal hogy nem fele annyi idő alatt, hanem mondjuk 2-3 körrel gyorsabb az ÉPÍTŐ és a KIKÉPZŐ esetében

Vagy a kiképzőnél még annyit hogy 10% helyett mondjuk lakosságának 15% lehet kiképzés alatt...

Persze a felfedezőnél szintén lehet csökkenteni a szükséges katona és pénzmennyiséget, de itt is lehetne hogy kpl az ország területének 15% lehet felfedezés alatt.
__________________
A Fair play olyan luxus, amit háborúban nem engedhet meg magának az ember.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-08-2006, 18:17
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

...legyen akkor mondjuk 3 körrel gyorsabb az építkezés (a számokat az alapján írom most, hogy mennyi lenne az alsó határ, amiért én bevállalnám a személységet...) - így túlórában mondjuk 6 kör, ez elég értékesnek hangzik, hogy lecseréljem a jelenlegi személyiségemet bizonyos csopikban.

a képzésre én szintén gyorsaságot javasolnék, nem számszerűséget - használhatóbb lenne, ha hamarabb fel lehetne töltődni vele egy háborúban, mintha csak piacolok és mennyiségre megyek. Szóval szívesebben látnám ott mondjuk azt, hogy minden képzés és továbbképzés 20 helyett csak 12 kör normális esetben (nyilván a faji sajátságok erre jönnének rá.)
- ez nem lenne vészes, ha belegondoltok: azért ez csak egy potenciál, ahhoz, hogy valaki ki tudja használni, iszonyatos mennyiségű fegyver kell, ahhoz meg fém, stb.- tehát nem lenne olyan egyszerű, és a piacon is nagyobb értéke lenne ezeknek....
Reply With Quote
  #6  
Old 11-08-2006, 18:46
Harcosok's Avatar
Harcosok Harcosok is offline
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 752
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

[quote=Med;41754]

Nekem ezek jutottak most eszembe:
- ŐRMESTER (vagy KIKÉPZŐ): fele annyi idő alatt minden (asszem a törpék is gondolkodóba esnének, hogy mit válasszanak



Fullra brutál lenne
4körönként tudnak rá ütni de ő 5kör alatt uj sereggel áll márMondjuk egy törpeUgyhogy szerintem ez így rossz!!!
__________________
Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is. Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek, és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-08-2006, 20:31
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

[quote=Harcosok;41926]
Quote:
Originally Posted by Med View Post

Nekem ezek jutottak most eszembe:
- ŐRMESTER (vagy KIKÉPZŐ): fele annyi idő alatt minden (asszem a törpék is gondolkodóba esnének, hogy mit válasszanak



Fullra brutál lenne
4körönként tudnak rá ütni de ő 5kör alatt uj sereggel áll márMondjuk egy törpeUgyhogy szerintem ez így rossz!!!

ezen már én is túlléptem
Reply With Quote
  #8  
Old 11-08-2006, 22:23
Kubbi Kubbi is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veszprém
Posts: 1,171
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Az építőnél, meg ott az ork...
Mi lenne ott?
Reply With Quote
  #9  
Old 11-09-2006, 06:44
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

számold ki (lehet, hogy többen játszanának orkkal is...)
Reply With Quote
  #10  
Old 11-09-2006, 08:47
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Csak az epites miatt kicsit erős lenne, hogy arra váltanak
Meg nonsens lenne hogy 4-5 kör alatt épít.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
32.02. Harc az Ork ellen Ati Hódító Kézikönyv 4 08-16-2010 01:45
32.01. Harc az Elf ellen Ati Hódító Kézikönyv 5 08-16-2010 01:45
Tolvajok ellen. Montee Stratégia & Tippek 3 10-11-2008 15:35
Törölt az ellen Zoli Elvetett javaslatok 14 05-15-2008 19:19
Tekilopás ellen System Stratégia & Tippek 172 02-21-2008 17:30


All times are GMT +1. The time now is 11:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu