Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #401  
Old 03-15-2010, 07:41
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

De ahogy visszajönnek, az el nem férő embereik elkezdenek elvándorolni, szóval tényleg csak egy kör erejéig ugranak egy nagyot.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
Sponsored Links
  #402  
Old 03-15-2010, 07:44
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mi 1 körváltás erejéig? Szabin tovább vannak, és remélhetőleg játékban sem csak 1 körváltás erejéig maradnak szabiról visszajötevel után.
1 körváltás erejéig marad annyi a pontja, mint mikor visszajön. Pontosan úgy működne, mint a fokozás, azaz jelenleg is bármikor alkalmazható technika. Visszajön szabiról (~elfokoz), következő körben pedig már sehol nincs, lelépett a népének a megfelelő része. Ezen felül pedig ha földjének jelentős részét koptatta el a szabadság, akkor nem szabad gondot okoznia a pontkörnyezetének, hogy melléjük 'fokozódna' mikor visszajön, hiszen sokkal kisebb a valós mérete az országnak. Ha csak keveset kopott, azaz alig lépi át a 15-ös szorzót, akkor gyakorlatilag szinte észrevehetetlen a dolog.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #403  
Old 03-15-2010, 09:18
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Lenne egy javaslatom, ami szerint a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad:

Szabadság alatt a lakosság legfeljebb a földterület 15-szöröséig számít bele a pontszámba. (A normál 70-szeres helyett)
ez szerintem jó ötlet.. senkivel nem cseszne ki, és a problémát is megoldaná.. eddig ez az egy tetszik..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #404  
Old 03-16-2010, 23:45
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Nekem is tetszik.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #405  
Old 03-18-2010, 17:23
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Ati, a felvetett javaslatomat nem tartod jó kompromisszumnak? Nem érintene hátrányosan senkit, de megoldaná a helyzetet.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
  #406  
Old 03-18-2010, 17:29
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Ati, a felvetett javaslatomat nem tartod jó kompromisszumnak? Nem érintene hátrányosan senkit, de megoldaná a helyzetet.
Nem tartom szerencsésnek sem elvi, és különösen nem technikai szempontból, hogy ugyanaz az ország két különböző helyzetben két különböző pontszámot kapjon.

- Mennyi a pontszámod?
- 100ezer. Vagy 60ezer. Mikor mennyi.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #407  
Old 03-18-2010, 17:44
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem tartom szerencsésnek sem elvi, és különösen nem technikai szempontból, hogy ugyanaz az ország két különböző helyzetben két különböző pontszámot kapjon.

- Mennyi a pontszámod?
- 100ezer. Vagy 60ezer. Mikor mennyi.
Csak akkor más a pontszáma valakinek, ha szabadságon van és lefokozódik egy csomó egysége. Ekkor ahelyett, hogy nagyon megnőne a pontszáma (és pl. ha max hekin van, akkor elfoglalja az első helyeket), a pontszáma megáll egy értéken.

Ahogy visszajön szabiról, ugrik egy nagyot, de körönként elvándorol a fele el nem férő lakosa, így pár kör alatt visszaáll az eredeti értékére.
Ugyanúgy működne, mintha simán elmentek volna azok az egységei, amelyeket nem sikerült eladnia, csak nem a első körváltáskor, hanem a játékban töltött első körváltáskor.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #408  
Old 03-19-2010, 08:42
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Kicsit úgy érzem, hogy körbe járunk
Azt javasoltam, hogy a szabin lévő oriknak csak 50% foglalkoztatottság felett számítson bele a lakossága a pontszámba. Erre írta Ati, hogy nem jó, mert akkor könnyedén ugrálhat a pontlistában, és ezzel vissza is lehet élni (ez gyakorlatilag megfelel annak, hogy a terület X-szereséig számítson a pontszámba a lakosság, a szám most mindegy, az elv ugyanaz). Plusz az volt az ellenérv, hogy bonyolult lenne a számítása. Erre jött az, hogy jelöljük meg a pontlistában, amire megint az volt a reakció, hogy nehéz lenne kiszámítani a topot. Erre javasoltam, hogy akkor a feljutás oldalon legyen megjelölve, hogy hányadik helyen kell lennie az adott körben az országnak a top teljesítéséhez, ami szerintem egyszerű és világos lenne mindenkinek, minden ország lehetne a pontlistában ott ahol van, és nem ugrálna.
Szóval az összefoglaló javaslatom:

Szabin lévő országnak a lakossága csak max. a terület 15-szöröséig számít a top követelmynek szerinti feltételek teljesítésénél, de a pontlistában a rendes számítás szerinti helyén legyen, hogy ne lehessen visszaélni a pontlistában való helyezkedéssel. A feljutás oldalon pedig legyen egyértelműen kiírva, hogy melyik országnak hányadik helyen kell lennie a feljutási követelmények teljesítéséhez. Ez értelemszerűen körönként változhat.
__________________
_________________________
6:3 (4) (#100056)
Paliking (5) (#178189)
Elmegyilkos (7) (#7777)
Uff (2)(#426219)
Reply With Quote
  #409  
Old 03-19-2010, 09:22
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Szabin lévő országnak a lakossága csak max. a terület 15-szöröséig számít a top követelmynek szerinti feltételek teljesítésénél, de a pontlistában a rendes számítás szerinti helyén legyen, hogy ne lehessen visszaélni a pontlistában való helyezkedéssel.
Most már EGYSZERRE legyen két pontja? Na neeeeeeeeeeee, ezt felejtsd el.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #410  
Old 03-19-2010, 09:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Bár bevallom, hogy én ezt még mindig nem érzem akkora problémának, amekkorának le van festve, ha bármi változtatást szeretnétek, akkor semmiképp nem a kiszámíthatatlanság irányába fog az történni. Ilyen dolgok, hogy ugyanaz a felépítés különböző szituációkban különböző pontokat érjen, vagy egyszerre két különböző pontja is legyen valakinek, ez mindenképp felejtős.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Saját házban a cuccok kilistázásanak sorrendje Reni Ötletek, javaslatok 2 08-28-2009 11:09
Kv közbeni férő hely nézés... Hóhér Nem hiba 23 04-19-2008 14:27
SZabin piac caca73 Segítség 8 05-23-2007 19:47
A-ban szabin lévő ori beütése?! Leóka Elvetett javaslatok 41 12-17-2006 13:07
Lakosok túltöltése, elköltözés... Kisbér Segítség 16 12-15-2006 22:34


All times are GMT +1. The time now is 21:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu