Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #161  
Old 12-06-2009, 07:50
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Korábban sem támogattam túl nagy lelkesedéssel ezt a javaslatot, de az újabb ötletek egyre jobban megrémítenek.

Az a baj, hogy ti csak a nagycsoportokban folyó játékot veszítek alapul, és az már senkit sem érdekel, hogy a többire milyen következményei lesznek.

Persze szüntessük meg az egység felvitelt, növeljük meg a szükséges köröket. Remélhetőleg újra kiürülnek a kiscsoportok katona piacai, és milyen jó lesz ha valamit elront az ember, akkor kb. öt hónapot kell, majd várnia, hogy újrázhasson. Ne feledjétek nem mindenkinek, ugyan úgy telik az idő.

A továbbiakban is, úgy látom titeket elsősorban az zavar, hogy egyszerre nagy mennyiségű árú kerül a piacra amivel, könnyen tönkre lehet tenni egy piac korábbi arculatát.
De mivel már sokszor olvashattuk Ati véleményét a piaccal kapcsolatosan, így megértem, hogy közvetve, de meg akarjátok akadályozni a nagy tartalékokkal való manipulálást.

Még is azt kérem mindenkitől, hogy amikor javaslatot tesz, akkor a játék egészét vegye figyelembe.
Eddig se lehetett felvinni az egysegeket, ez csak egy modositas kiskapuja. Egesz eddig 8 evig mi volt a jatek egeszevel vajon?
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following 9 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
Sponsored Links
  #162  
Old 12-06-2009, 11:37
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Eddig se lehetett felvinni az egysegeket, ez csak egy modositas kiskapuja. Egesz eddig 8 evig mi volt a jatek egeszevel vajon?
Mivel pontosan emlékszem arra, hogy milyen volt előtte, és milyen most a játék a lassúban, ezért remélem, hogy a mi szempontunkból előnyös fejlesztést nem fogtok kivettetni a játékból.
Reply With Quote
  #163  
Old 12-06-2009, 23:32
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
2 hét csak 336kör. annyi alatt úgyse tud
igazad van... boccs, lehet kicsit álmos voltam...


szóval egy másik dolog ami csak úgy eszembe jutott... (ha valaki már írta, akkor bocsi, de már megint fáradt vagyok... ) mi lenne, ha nem lehetne összegyűjteni annyi újrát? Mondjuk maximalizálnánk 2-ben a maximum újrák számát. Ha az ember szintet lép, és kapna újrát, akkor az elveszik, ha már van 2, ha kevesebb van, akkor megkapja ugyanúgy... (2 ideálisnak tűnik, mivel egy újrához jelenleg 500 kör kell, egy szint teljesítéséhez meg 1000 kör kell...)
Reply With Quote
  #164  
Old 12-07-2009, 08:12
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
igazad van... boccs, lehet kicsit álmos voltam...


szóval egy másik dolog ami csak úgy eszembe jutott... (ha valaki már írta, akkor bocsi, de már megint fáradt vagyok... ) mi lenne, ha nem lehetne összegyűjteni annyi újrát? Mondjuk maximalizálnánk 2-ben a maximum újrák számát. Ha az ember szintet lép, és kapna újrát, akkor az elveszik, ha már van 2, ha kevesebb van, akkor megkapja ugyanúgy... (2 ideálisnak tűnik, mivel egy újrához jelenleg 500 kör kell, egy szint teljesítéséhez meg 1000 kör kell...)
Tényleg fáradt voltál. A vagyonszaporítást, akkor is meg lehet oldani, ha szintenként, csak egy újrázási lehetősége lenne egy országnak. Legfeljebb nem úgy, ahogy eddig tették. A kezdő hsz-ben nem véletlenül lett mennyiségi korlát felvetve.
Reply With Quote
  #165  
Old 12-07-2009, 19:31
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
...Legfeljebb nem úgy, ahogy eddig tették. A kezdő hsz-ben nem véletlenül lett mennyiségi korlát felvetve.
pont ez a lényeg, hogy olyan mértékben ne lehessen szaporítani a jót... ha szintenként csak egyszer újrázod le a tekijeidet, akkor lényegesen kevesebb tekit kapsz, mintha B-ben leujrázod az addigi összegyűjtött tekiket 3x.

A javaslatom nem zárja ki a mennyiségi korlátot. Akár azzal párhuzamosan is bevezethető.
Reply With Quote
  #166  
Old 12-07-2009, 19:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
pont ez a lényeg, hogy olyan mértékben ne lehessen szaporítani a jót... ha szintenként csak egyszer újrázod le a tekijeidet, akkor lényegesen kevesebb tekit kapsz, mintha B-ben leujrázod az addigi összegyűjtött tekiket 3x.
Kb ugyanannyit kapsz. Nem hiszem, hogy sokan írnak még útközben tekercseket, ha pár évet írtak már az 5. szinten.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #167  
Old 12-07-2009, 19:43
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Kicsit temaba vag:

Ati, mennyi esely van arra, hogy szintlepeskor ne lehessen magunkkal vinni a kepzodo egysegeket? Ez ennek a problemanak egy reszet meg is oldana, az egysegujrazast, es az mar nagy elorehaladas lenne.
Ezt ujra kerdeznem, mert lehet nem lett a kerdes eszreveve, mert utolag raktam bele, es erdekelne, erdemes-e ebbe az iranyba (is) menni.
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #168  
Old 12-07-2009, 19:48
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Ezt ujra kerdeznem, mert lehet nem lett a kerdes eszreveve, mert utolag raktam bele, es erdekelne, erdemes-e ebbe az iranyba (is) menni.
Direkt lett berakva, hogy azt is fel lehessen vinni, és így a fellépés egységes legyen. Nem hiszem, hogy ezt újra el kellene rontani.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #169  
Old 12-07-2009, 20:06
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Direkt lett berakva, hogy azt is fel lehessen vinni, és így a fellépés egységes legyen. Nem hiszem, hogy ezt újra el kellene rontani.
Akkor esetleg egy olyan irany, hogy felvinni lehessen, de ujrazaskor eltunjenek? Az is ki van zarva?
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #170  
Old 12-07-2009, 20:10
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Akkor esetleg egy olyan irany, hogy felvinni lehessen, de ujrazaskor eltunjenek? Az is ki van zarva?
Eddig legszimpatikusabb az időbeli eltolás, ami szerint egyre később lehessen újrázni. Az ilyen korlátozásokkal a normál játékmenetet erősen befolyásolnánk.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Újrázás Garcia Stratégia & Tippek 30 01-29-2010 00:08
Újrázás Takanohana Segítség 14 04-02-2009 07:52
Újrázás STEALTH Segítség 11 02-22-2009 19:19
Szintlépés korlátozása bari Elvetett javaslatok 2 02-08-2007 20:53
vari/toli használat korlátozása férőhely felett Gazsy Elvetett javaslatok 15 12-31-2006 18:00


All times are GMT +1. The time now is 14:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu