|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

12-08-2009, 07:20
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Eddig legszimpatikusabb az időbeli eltolás, ami szerint egyre később lehessen újrázni. Az ilyen korlátozásokkal a normál játékmenetet erősen befolyásolnánk.
|
Ha ilyen irányba megy el a játék, akkor megoldható-e, hogy a különböző sebességű csoportoknál más-más legyen ez az érték?
|

12-08-2009, 08:32
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 17%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by BigPi2
Ha ilyen irányba megy el a játék, akkor megoldható-e, hogy a különböző sebességű csoportoknál más-más legyen ez az érték?
|
A lassú csoportot nem hiszem, hogy sokan választanák "kiskapuként" emiatt, a gyors csoportot viszont annál inkább. Ezért a körigény helyett valószínűleg sokkal jobb lenne egy fix, időbeli korlát.
|

12-08-2009, 09:42
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
A lassú csoportot nem hiszem, hogy sokan választanák "kiskapuként" emiatt, a gyors csoportot viszont annál inkább. Ezért a körigény helyett valószínűleg sokkal jobb lenne egy fix, időbeli korlát.
|
Ilyen üzenet az újrázás alatt, hogy "öcsém, jan. 29-ig nem újrázhatsz." ? Vagy hogy lenne ez jelezve feléjük? Vagy számolna vissza egy óra?
Valahogy ezt nem tudom a játékba képzelni.
Szerintem körhöz kellene kötni, és gyorsban 2x annyi.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|
The Following User Says Thank You to vityu For This Useful Post:
|
|

12-08-2009, 09:45
|
Member
|
|
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Kb ugyanannyit kapsz. Nem hiszem, hogy sokan írnak még útközben tekercseket, ha pár évet írtak már az 5. szinten.
|
de felfele jutva a vagyonod további tekercsekben tárolod, és így még több tekercsed lesz...  Van egy szövim, aki 5. szinten összeszedett 3 milliárdnyi (aranyban értendő) tekit... 4. szinten már 4 milliárdnyi tekivel volt jelen, és így tovább...
de ha nem hát nem...  De remélem valami okosságot kieszeltek, mert ez szerintem nagy visszaélés a játék funkcióival.
Esetleg lehetne a jksz bejelentőlap mellé, egy Szabálytalan Újra Bejelentőlapot is tenni. Így ha valakiről tudom, hogy ezt csinálja, azt feljelentem... kivizsgálni is egyszerű, csak meg kell nézni, hogy újrázott-e, milyen állapotban volt az országa újra előtt, esetleg mi változott újra után.
Vagy esetleg egy szűrőrendszert felállítani, ami leszűri az újrák közül azokat, amik közben X-nél több teki, vagy valami lett visszakapva. Aztán csak ezeket átfutni...
Tudom, hogy ez megint plusz munkát jelent a kedves adminoknak, de igazából nem olyan nagy... ha jó a szűrő akkor csak kevesen akadnak fenn, és nem kell sokat szöszölni egy ilyen vizsgálattal, mivel pár paraméterből kiderül, hogy miért is történt az az újra... Valamint, ha a rendszer bevezetésre kerülne, és pár ori megszívná, akkor a többiek sem mernék megtenni... szóval egyre kevesebbet kell foglalkozni vele...
|

12-08-2009, 09:49
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 17%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dynosaur
Esetleg lehetne a jksz bejelentőlap mellé, egy Szabálytalan Újra Bejelentőlapot is tenni. Így ha valakiről tudom, hogy ezt csinálja, azt feljelentem...
|
Ez a játék teljesen normális funkciója. Nem szükséges külön bejelenteni, ha valaki újraindult.
|

12-08-2009, 10:06
|
Member
|
|
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Támogatom, hogy az újrázáshoz szükséges körök száma növekedjen, de sok értelme nincs annak, hogy 2000 körnél ez több legyen. 500-1000-2000, és utána megáll 2000 körnél függetlenül az újrák számától. Viszont értelemszerűen szintenként nulláznám, minden szinten 500 körről indulna.
__________________
_________________________
6:3 (4) (#100056)
Paliking (5) (#178189)
Elmegyilkos (7) (#7777)
Uff (2)(#426219)
|
The Following User Says Thank You to Paliking For This Useful Post:
|
|

12-08-2009, 11:14
|
Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Location: Hungary, Győr
Posts: 480
Activity: 0%
Longevity: 82%
|
|
Quote:
Originally Posted by Paliking
Támogatom, hogy az újrázáshoz szükséges körök száma növekedjen, de sok értelme nincs annak, hogy 2000 körnél ez több legyen. 500-1000-2000, és utána megáll 2000 körnél függetlenül az újrák számától. Viszont értelemszerűen szintenként nulláznám, minden szinten 500 körről indulna.
|
akkor viszont azon nem segítene semmit, hogy egy szövi minden tagja minden szinten nyom 1-1 újrát, az ugyanúgy 500 kör, tehát a felsokszorozás megmarad....
jó persze mondjuk nem 3x újrázol egy szinten, de szerintem általában 1x szoktak szintenként az "újrások" restartolni..
|

12-08-2009, 11:28
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Gabro
akkor viszont azon nem segítene semmit, hogy egy szövi minden tagja minden szinten nyom 1-1 újrát, az ugyanúgy 500 kör, tehát a felsokszorozás megmarad....
jó persze mondjuk nem 3x újrázol egy szinten, de szerintem általában 1x szoktak szintenként az "újrások" restartolni..
|
Viszont 1/A-ban nem tudná a vagyonát 500 körönként leújrázni.
|
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
|
|

12-08-2009, 11:29
|
Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Location: Hungary, Győr
Posts: 480
Activity: 0%
Longevity: 82%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Viszont 1/A-ban nem tudná a vagyonát 500 körönként leújrázni.
|
igaz
1A-t több dologban is érdemes lenne külön kezelni, teljesen más a játék ott, mint bármelyik másik csoportban
|

12-08-2009, 11:41
|
Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Location: Komárom
Posts: 1,545
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
" Az 5. szinten megtermelt előállított vagyont a 4. szinten többször megujrázzák, majd az így megsokszorozott vagyont a 3. szinten megint többször megujrázzák. És így tovább a B ben is és az A ban is.[/i]
Például az 5. szinten egy kis kék 3-as szövi összeszed 20 millió tekercset.
az egyik országba átpakolják és ez az ország a fellépés után 4000 kör alatt nyolcszor megujrázza és lesz belőle 160 millió tekercs
A 3. szinten egy másik ország akinek van még ujrája megujrázza 8 szor 1280 millió tekercs lesz belőle.
itt eladnak 500 millió tekercset. mondjuk csak 300 ért és lesz 150 milliárd kp.
Ebből egységet vásárol. és kiképzi.
1700 hekin épít 25% templomot, az ugye 425 templom beképez 10*63750 varázslót, és fellép a maradék 750 millió tekivel
De legyen valami veszteség is a felfelé haladásnál maradjon 600 milla teki.
fellépve a B ben a harmadik kisszámos ország is elkezdi a vagyonszaporítást
kb 600K varit megujráz a B ben, meg 600 milla tekit. "
....
mire megírod az 280 nap a te számításaid alapján..., L ben 8* újrázod 4k kör +1k hogy léphess G-be ez 208 nap, akkor ugyan ez megint G ben vagyis megint 208 nap minimum, és B ben megint annyi vagyis megint 208 nap... szal elvileg A ba léphetnél ennyi tekivel és egységgel 904 nap alatt ami két és fél év, és még A ban egyszer sem újráztad meg...  és ha számolgatsz picit max 2milla egységet tudsz felvinni + a tekit rúnát... ugye a teki kopik minimum egyszer... és nem beszéltem a sok időről, ami ehez kell, minden újránál, amikor már be vannak képezve az egységek, minimum 2-3 napig folyamatosan gép előtt kell lenned napi 24 órában.. leírva egyszerű, de kivitelezni nagyon nehéz... őszintén aki képest ezt végig csinálni, nem érdemli meg, hogy megpróbálja utól érni a nagyobb klánokat? másképp szinte már lehetetlen (szerintem legalábbis) egy harcosabb klánnal, nem végig mnt-zve az A-ban nagyobb pénzmennyiséget termelni... és akkor még üsd is fel magad magasabbra, ha már ennyi pénzt összeharácsoltál...
|
The Following User Says Thank You to Merengő For This Useful Post:
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 16:23.
 |
|
|
|
|
|
|