Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #81  
Old 11-19-2009, 21:08
Nagyoszvald Nagyoszvald is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Kárpátalja
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 86%
Cool

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Csak egy apro kerdes kozbevetve, bar latom az 1/A felporgetesebol az 1/A konnyitese lett:

Miert akarjatok a kis kek szamokat teljesen elertekteleniteni? En igazabol orulok, hogy valamit le kell tenni erte az asztalra...
Nem hinném hogy egy fix határral meghúzott fordulás annyira megkönnyítené az emberek helyzetét, hogy úgymond értéktelenné tenné a kis kék számocskát.Mondjuk olyan 5000 hektáron simán meglehetne húzni szerintem.És ezt nem azért mondom hogy minnél gyorsabban lehessen fordulni, hanem azért, mert egyszerűen ha ez így megy tovább akkor tényleg elmegy az ember kedve a játéktól.Például vegyük azt aki még idejében elkezdte játszani a játékot, amikor már voltak személyiségek.Ők szereztek relatíve könnyebben személyiséget.Nem hiszem hogy lett volna 5000 hektár a top 30 A ban.Jelenleg ott tartunk hogy Februárban amikor A ba léptem akkor 265 000 értékpont kellett a forduláshoz.Jelenleg 355 000 pont és napról napra nől.Ha így megy tovább egy év múlva c sak félmillás orival fogsz tudni fordulni, és akkor viszont a kis kék számért 10X annyit szívsz mint valaki aki szerencsésebb csillagzat alatt született és hamarább tudomást szerzett eme fantasztikus játékról.Akkor viszont ebben hol az igazság Remedy? Vagy akkor aki később kezdte meg is érdemli mert hogy az ő hibája.Szerintem az 5000 hektár egyáltalán nem venné el a kis kék szám értékét hanem beindítaná a játékot A ban, mert akkor talán a sokat bántott elfek is meggondolnák hogy hagyjanak e egy országot a top30 ban a parlagon az A ban hogy B ből vígan fordulhassanak,vagy simán felmennek 5000 hektárig és ugrás.Aki pedig klán karrierre törekszik az még ezek után mindig megteheti.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Nagyoszvald For This Useful Post:
Sponsored Links
  #82  
Old 11-19-2009, 22:35
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Ne haragudj de abban a hsz-ben semmi szép nem volt. A szokásos szánalmasozás szinonímáját láthattam mint annyi más témában is, itt most speciálisan E/2-ben fogalmazva. Ráadásul abból kiindulni ami nincsen és nagyon nehezen is érhető el, tudniillik emberek változását, ahelyett hogy valaki a valóságra alapozna, hát.. nem tudom mennyire célszerű.
Nem szánalmasoztam le senkit és semmit, még burkoltan sem. azért mert vki nem szeret vmit nem szánalmas. Csak annyit irtam le, hogy sztem nem az idő hiány a legnagyobb probléma az Elfekkel (nyilván ez nem mindenkinél van így, nem is azt irtam,hogy mindenki így van vele, de ha csak az a pár ilyen embernek lenne bunker Elffel,mint te Hex, akkor nem lenne itt miről beszélni)
Játékra meg nem fogja őket ösztönözni sem az,ha fix határokat húzunk, sem pedig az,ha növeljük az ork támadóerejét. mert attól hogy beverik, csak mégjobban utálni fogja, mondván,hogy "mocskos gazdag ork"-nak pénzel könnyü... Sztem ebből nem az jön le,hogy szánalmas itt mindenki. csak annyi,hogy a friss játékosok nagy része csak akkor kedveli meg az A-t ha vmi tapasztaltabb aktiv klánba kerül netalántál, vagy lentebb talál vmi mentort.
Ezeknélkül szinte tuti bukta.
A megoldás az lenne,hogy az elf mocsár nagy részét rávenni a játékra A-ban, azért ne feledd el,hogy A-ban ha vki megérzi a sikeres klánütés izét, akkor nagyban tojni fog a top30-ra
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #83  
Old 11-19-2009, 22:39
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
ne feledd el,hogy A-ban ha vki megérzi a sikeres klánütés izét, akkor nagyban tojni fog a top30-ra
Szívemből szólt!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #84  
Old 11-19-2009, 23:38
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Azért szögezzünk le valamit:
A kis kék szám X kör játék után nem jár, hanem jobbnak kell lenni egy bizonyos rétegnél. Ha ezt a szintet nem sikerül teljesíteni, akkor nem lesz soha kék száma az illető játékosnak. Ezen ne akarjunk már változtatni fix határok bevezetésével. Akkor akár a B-ből fordulást is engedhetnénk... vagy hogy 5000 körönként kapsz +1 személyiséget.

Jelenleg elffel lehet a legkényelmesebben elérni a teljesítendő szintet, ez sajnos öli a játékot most. Viszont a top határa minél magasabbra tolódik, annál kényelmetlenebb helyzetbe kerülnek a fedezőbajnokok, idővel gyakorlatilag nem lehet majd fedezéssel haladni (ez nem ma lesz...). Jelenleg 1000 kör alatt normálisan teljesíteni lehet a top elérését. Mire ez probléma lenne, addigra újra divat lesz nyitottan játszani a fedezés durvulása miatt. Hogy ekkor már nem lesz mindenkinek ideje és energiája további személyiségek begyűjtésére, mert akár be is üthetik? Ez teljesen normális, aki kevesebbet foglalkozik a témával, az ne kapjon személyiséget, a magánélet kihívásai nem tartoznak a játék keretein belülre, akinek nincs ideje játszani, az nem fog a topba tartozni, ez van.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
The Following 6 Users Say Thank You to Xeper For This Useful Post:
  #85  
Old 11-19-2009, 23:54
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Azért szögezzünk le valamit:
A kis kék szám X kör játék után nem jár, hanem jobbnak kell lenni egy bizonyos rétegnél. Ha ezt a szintet nem sikerül teljesíteni, akkor nem lesz soha kék száma az illető játékosnak. Ezen ne akarjunk már változtatni fix határok bevezetésével. Akkor akár a B-ből fordulást is engedhetnénk... vagy hogy 5000 körönként kapsz +1 személyiséget.

Jelenleg elffel lehet a legkényelmesebben elérni a teljesítendő szintet, ez sajnos öli a játékot most. Viszont a top határa minél magasabbra tolódik, annál kényelmetlenebb helyzetbe kerülnek a fedezőbajnokok, idővel gyakorlatilag nem lehet majd fedezéssel haladni (ez nem ma lesz...). Jelenleg 1000 kör alatt normálisan teljesíteni lehet a top elérését. Mire ez probléma lenne, addigra újra divat lesz nyitottan játszani a fedezés durvulása miatt. Hogy ekkor már nem lesz mindenkinek ideje és energiája további személyiségek begyűjtésére, mert akár be is üthetik? Ez teljesen normális, aki kevesebbet foglalkozik a témával, az ne kapjon személyiséget, a magánélet kihívásai nem tartoznak a játék keretein belülre, akinek nincs ideje játszani, az nem fog a topba tartozni, ez van.
Hozzá tenném a probléma okozoja pontosan az,hogy egyre többen játszanak is az A-ban. jóval több ori van most fent 400k pont felett mint régebben. ezzel sokkal egészségesebben néz ki a pontlista mint mondjuk 2éve. amikor az ovin kivül csak egy hatalmas szakadék tátongott itt. ráadásul ez az egész folyamat okozoja is, mert többen játszanak "aktivan" a topban mint régebben, és ezért kevesebb top30hely marad a tamagocsiknak. egy idő után kénytelenek lesznek fedezés helyett ütni is néha. ráadásul ha nagyon feljön a top akkor azzal már elég nagyok lesznek a böszme orkoknak is, akik lazán felhuzhatják azt a barakk mennyiséget, amivel lejjebb verik őket ha tippelnem kéne legalább 3-4 klán vár arra,hogy meglegyen az oriknak maximálisan a kedvezményük, meg meglegyen az elegendő tartalék, és elkezdödhet az elftelenités. legalábbis én nézegetem lefelé a klánokat és a hizásukat egy idő után úgyis elég nagyok lesznek azoknak az oriknak akiket véd a szomszédoktól az mnt, vagy a pontlistában a likak. de sztem a Bigeseknek sem kéne 2x mondani,ha már értelmeset üthetnének az elf klánokon...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #86  
Old 11-20-2009, 11:15
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A téma az 1A felélénkítése. De vajon ki mit ért ez alatt? Az egyik lehet az, hogy váljanak gyakoribbá az egyéni- és klánütések. A másik pedig hogy cserélődjön a mezőny.
Ha az első megvalósulna, attól a második még nem változna, mert 100% vitéz játékosnak is van 30%-a. A második jelenthet változást az elsőre nézve.

Egy játék szerintem akkor jó, ha leköti az embert, vagyis megfelelő célokat találni benne. Itt a rövid távú célokkal nincs gond, csatára van lehetőség, növekedni jól lehet. Középtávon ott a szintlépés. Hosszú távon a fordulás. Vannak még a kiscsoportos részek, aztán a top helyek megszerzése illetve egyéni, különleges célok.
Ha a hosszú távú, egyetemes cél a többség által évek alatt nem elérhető, az gond. Nem egy és nem két ilyet ismerek. Lehet mondani hogy nem jó a felépítésük. Hogy harcoljanak, fordítsanak több időt, fáradságot. Csináljanak ezt vagy azt. Aki ilyenekkel jön az kedvező színben tűnteti fel magát mások előtt, de azon kívül hogy akiknek szólna, nem tudnak a hsz-éről, még a téma szempontjából is öncélú (ld. első bekezdés).
__________________


Last edited by Princ; 11-20-2009 at 11:17..
Reply With Quote
  #87  
Old 11-21-2009, 04:16
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
A téma az 1A felélénkítése. De vajon ki mit ért ez alatt? Az egyik lehet az, hogy váljanak gyakoribbá az egyéni- és klánütések. A másik pedig hogy cserélődjön a mezőny.
Ha az első megvalósulna, attól a második még nem változna, mert 100% vitéz játékosnak is van 30%-a. A második jelenthet változást az elsőre nézve.
az első egy megoldott probléma a fedezés könnyitésével, és a klánbelépésekre kitalált kedvezményekkel, sztem ez a része teljesen jól müködik.
a mezöny pedig nem fog cserélődni amig az emberek jobban szeretnek B-ből fordulni és A-ban tartani egy Elfet... de ha így emelkedik tovább a top ez változni fog, mert kényelmesebb lesz végig menetelni A-n. ergo ez nem lesz gond.
Quote:
Egy játék szerintem akkor jó, ha leköti az embert, vagyis megfelelő célokat találni benne. Itt a rövid távú célokkal nincs gond, csatára van lehetőség, növekedni jól lehet. Középtávon ott a szintlépés. Hosszú távon a fordulás. Vannak még a kiscsoportos részek, aztán a top helyek megszerzése illetve egyéni, különleges célok.
Ha a hosszú távú, egyetemes cél a többség által évek alatt nem elérhető, az gond. Nem egy és nem két ilyet ismerek. Lehet mondani hogy nem jó a felépítésük. Hogy harcoljanak, fordítsanak több időt, fáradságot. Csináljanak ezt vagy azt. Aki ilyenekkel jön az kedvező színben tűnteti fel magát mások előtt, de azon kívül hogy akiknek szólna, nem tudnak a hsz-éről, még a téma szempontjából is öncélú (ld. első bekezdés).
sztem nincs olyan reális cél a hódban mostmár ami nem érhető el 1 max 2 év alatt.
Szint kezdése: 2008-04-28 00:44:04
ez az A-s orim durván 700k-s ponton. és lenne bőven kedvezményesem fedezni is feljebb. (kb itt áll már pár hónapja.) nekünk durván 1év játék alatt sikerült a top klánok közé bekerülni. mindezt úgy,hogy volt időszak amikor a klán összvagyona nem érte el a 20yardot, úgyhogy egység 0 volt bent.

Nem hiszem,hogy az a jó, hogy mindenki tud fordulni vagy elérni a saját céljait, csak azért mert kigondolta. Igenis legyen arányos a belefektett munkával. ha egy adott célhoz x egység munka kell és valaki 3x annyit van a gépnél mint te, akkor sztem megérdemli hogy harmad annyi idő alatt teljesitse. a plusz személyiség egy kiváltság, ami nem csak azért jár mert játszol mondjuk 5k köre a hóddal, hanem azért mert elértél valamit benne. és ha te ezt nem tudod teljesiteni 1k kör alatt szintenként, mert nem tudsz annyi időt rászánni az oridra bármilyen okból akkor fogadd el. az 1k kör nem egy kötelező idő, hanem csak minimum amit el kell töltened egy szinten. ha te napi 1 belépéssel csak 3k kör alatt teljesited, akkor annyi.
Megkéne érteni mindenkinek,hogy ez a játék nem arról szól mindent elérj záros határidőn belül, hanem hogy mindenki tud a saját tempojának megfelelően haladni és a saját idejének mérten elérni a céljait.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #88  
Old 11-22-2009, 09:45
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
..
a mezöny pedig nem fog cserélődni amig az emberek jobban szeretnek B-ből fordulni és A-ban tartani egy Elfet... de ha így emelkedik tovább a top ez változni fog, mert kényelmesebb lesz végig menetelni A-n. ergo ez nem lesz gond.
..
miért változna? elfhez belépsz kétszer napjában nem kell éjszakázni néha hiénázhatsz, de nemigen fognak beverni.. ha magasabb a top miben lesz ez más? az orkkal ugyanúgy rengeteg pénz kell, és sok idő.. nem értem, miért változna idővel ez..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #89  
Old 11-22-2009, 13:19
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
miért változna? elfhez belépsz kétszer napjában nem kell éjszakázni néha hiénázhatsz, de nemigen fognak beverni.. ha magasabb a top miben lesz ez más? az orkkal ugyanúgy rengeteg pénz kell, és sok idő.. nem értem, miért változna idővel ez..
elfhez belépsz 2x napjában, és fedezgetsz, néha hiénázol egyet, és nem fogod utolérni a toppot, mert ők ugyanugy fedeznek mint te, csak picivel többet termelnek már. nem csak ork és elf létezik. ott a gnóm is pl ami akkorát nem üt mint az ork, de nem gyenge, és a védelme is erős. a rengeteg pénz meg relativ. nem kell más mintsem megtermelni úgy az egységeket,hogy tele legyél, és bent legyen max pénzed melé. ez A-ban azért nem hónapokig tart. és ha klánban gondolkodsz még könnyebb, ha megtanulsz vmennyire összeszervezni egy klánt. elég 10-ből 1 fellépőnek gógyisnak lennie a maradék 9-nek már csak követnie kell
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #90  
Old 11-22-2009, 14:29
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
elfhez belépsz 2x napjában, és fedezgetsz, néha hiénázol egyet, és nem fogod utolérni a toppot, mert ők ugyanugy fedeznek mint te, csak picivel többet termelnek már. nem csak ork és elf létezik. ott a gnóm is pl ami akkorát nem üt mint az ork, de nem gyenge, és a védelme is erős. a rengeteg pénz meg relativ. nem kell más mintsem megtermelni úgy az egységeket,hogy tele legyél, és bent legyen max pénzed melé. ez A-ban azért nem hónapokig tart. és ha klánban gondolkodsz még könnyebb, ha megtanulsz vmennyire összeszervezni egy klánt. elég 10-ből 1 fellépőnek gógyisnak lennie a maradék 9-nek már csak követnie kell
szóval jelentőssen kevesebb elf lesz szerinted Aban? erre válaszolj csak..
__________________
same old song..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 14:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu