Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #18  
Old 11-19-2009, 20:47
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Sztem egyáltalán nem nehéz fordulni az A-ból. Viszont ha a fedezgetős, bebunkerezett Elfet választja valaki, akkor ne akarjon 1k kör alatt fordulni. sztem elég könnyü csak a fedezés és az épités menüt nézegetve haladni... Amúgy meg van 1-2 olyan 1személyes Elf klán akik több ütésen túl vannak mint a legtöbb klán. ha 1k kör alatt fordulni akarsz, akkor 1-2hét termelése után, kinézel egy napot amikor ráérsz (azért mindenkinek van ilyen napja.) és szépen átépitesz addigra barakkkupaccá és ütsz párat klánban. aztán vissza épülsz és termelsz a következő ilyen alkalomig, közben a kedvezményest amit kaptál elfedezed addig. van 1-2 ilyen ország is A-ban. így ha úgy léptél fel A-ba hogy max pénzed volt, esetleg egy kis tartalékod, simán fordulhatsz A-ból is 1k kör alatt, még ha be is véded magad. kb 6-7 klán ütés. és a kapott kedvezményes elfedezése elég is ehez. ez pedig 2-3nap aktiv játékkal böven megvalósitható. azt meg nem hiszem el,hogy valaki lentebb tud rendesen aktivan játszani, de nincs 2-3 napja az A-s orijára másfél hónap alatt???
A probléma gyökere sztem még mindig nem abban van,hogy az elfeknek idejük nincs az A-ra, hanem egyszerüen,nem akarnak A-ban játszani. mert azt hiszik ott csak töménytelen mennyiségü pénzzel lehet boldogulni. és úgy vannak vele mint a kisgyerekek a spenóttal: nem szeretik, pedig még meg sem kóstolták...

ps.: és ha még hozzávesszük, hogy 1/A topic alapján miket gondolhatnak rólunk...
Ez még talán össze is jöhet, 2-3 nap aktív játék, felütöd magad és visszaépítkezel. Na de ha valaki meglátja, hogy mennyire leszakadt a többiektől, akkor a jobb játékosok IS megcsinálják! Csak valószínűleg akár 4-5 napot is rááldoz erre. És ugyanott tartunk, hogy még magasabb a top határa.
Sztem a problémát innen lehet megfogni:
- irreálisan magas a top határa --> erre jött az ötlet, hogy legyen fix hektár
- a top-ba a felső 30% tartozik --> ez nem is sok! CSAK mivel az 1/A különbözik a többi szinttől, többen állandóan itt játszanak 1 országgal. És 30% topba csak a játékosok 30% fér bele, ha 40% "profi" játékos van az A-ban , akkor ha a 40%-ból valaki kevesebb szabadidővel rendelkezik mint a többiek, akkor lényegesen hátrányba van. Mivel nagy a konkurencia!

--> mi lenne ha azokat az orikat, akik már nagyon rég a TOPban vannak, sok top körük van, azokat a rendszer nem számolná a top határba?? (ez így magában elég nagy könnyítés lenne, de hátha valaki lát fantáziát benne)

Még mindig tartom magam, hogy az A könnyítése és a B nehezítése együttesen hozna eredményt. (de szavazni csak 1re tudtam
Dinamikus fix hektár A-ban, és személyiség alapján nehezítés B-ben.
Dinamikus fix hektár a linkre kattintva:
Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
Nehezítés B-ben:
Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
A B-ből fordulást úgy gondoltam, hogy a top határt nem a felvett, hanem az összes felvehető személyiség alapján határozná meg.
Például ha van 2 szemes orid A-ban, és 3 szemes orid B-ben, akkor a B-ből top15% teljesítésekor fordulhatsz. Függetlenül az A-ban lévő ori személyiségeinek számától.
Viszont lehetne korlátozni, hogy a sok szemeseknek ne legyen nagyon nehéz.
Vagyis a kiegészítéssel együtt:
A B-ből fordulást az összes felvehető személyiség határozza meg, de legfeljebb top15%.
1 szem -> 30%
2 szem -> 22%
3 szem -> 15%
4 szem -> 15%
5 szem -> 15% ...
(kivéve ha a felvett személyiség száma szigorúbb feltételt indokol)

Last edited by RicsiPi; 11-19-2009 at 21:19.. Reason: rossz hivatkozás megadása
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 18:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu