Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #21  
Old 11-02-2009, 21:44
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Perzsaszőnyeg View Post
De az voltam, de beütés utánni körben volt a megadott távolsag, majd lement az első körváltás a támadás után,s távolodott...
Vándornál ez a különbség 6k (asszem). Tehát ha 5k pontra volt, akkor benn maradt a 2 körben, ezután a helyezése szerint kiesett a 2kör %-ából, a 3kör %-ából, és az 5 kör fix százalékába került.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Sponsored Links
  #22  
Old 11-02-2009, 21:48
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Perzsaszőnyeg View Post
De az voltam, de beütés utánni körben volt a megadott távolsag, majd lement az első körváltás a támadás után,s távolodott...
Akkor minden úgy viselkedik, ahogy mondtam.
Nézzük lépésről lépésre, hogy mi történt:
Sereged egy körös, Te pedig 2 körre vagy az ellentől. 4k (illetve a Te esetedben 6k, mert vándor vagy, ugyanis minden egyes körtáv 2k pontra van) értéken belül van.
Elkezdődik a körváltás, pontszám alapján frissül a pontlista, a helyezések megállapítódnak (de szépen hangzik ).
Folytatódik a körváltás, megérkezik a sereged, elhoz egy rakás földet, növekszik a Te értéked, az ellené pedig csökken.
5k pontra kerül tőled, ami 2 (3) körös távolság, mert vándor vagy. A pontlistabeli helyezése viszont még a körváltáskor megállapított, amikor még mindkettőtök értéke a kiinduláskori volt.
Jön a következő körváltás, újból frissül a pontlista, és mivel kellően sűrű a mezőny, Te feljebb kerülsz, ő pedig lejjebb a mezőnyben, így annyian lesznek közöttetek, hogy a távolság 5 kör lesz. Illetve 5 (6) mert vándor voltál.
Nagyjából így történik, ha vannak, az apróbb hibákat nézzétek el, kb 3 éve nem játszottam

Last edited by Andrew; 11-02-2009 at 21:50..
  #23  
Old 11-02-2009, 21:52
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Nagyjából így történik, ha vannak, az apróbb hibákat nézzétek el, kb 3 éve nem játszottam
Szégyelld magad!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
  #24  
Old 11-02-2009, 21:53
Perzsaszőnyeg Perzsaszőnyeg is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: Erdély
Posts: 60
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Akkor minden úgy viselkedik, ahogy mondtam.
Nézzük lépésről lépésre, hogy mi történt:
Sereged egy körös, Te pedig 2 körre vagy az ellentől. 4k (illetve a Te esetedben 6k, mert vándor vagy, ugyanis minden egyes körtáv 2k pontra van) értéken belül van.
Elkezdődik a körváltás, pontszám alapján frissül a pontlista, a helyezések megállapítódnak (de szépen hangzik ).
Folytatódik a körváltás, megérkezik a sereged, elhoz egy rakás földet, növekszik a Te értéked, az ellené pedig csökken.
5k pontra kerül tőled, ami 2 (3) körös távolság, mert vándor vagy. A pontlistabeli helyezése viszont még a körváltáskor megállapított, amikor még mindkettőtök értéke a kiinduláskori volt.
Jön a következő körváltás, újból frissül a pontlista, és mivel kellően sűrű a mezőny, Te feljebb kerülsz, ő pedig lejjebb a mezőnyben, így annyian lesznek közöttetek, hogy a távolság 5 kör lesz. Illetve 5 (6) mert vándor voltál.
Nagyjából így történik, ha vannak, az apróbb hibákat nézzétek el, kb 3 éve nem játszottam
Értem, kösz az infót!
  #25  
Old 11-02-2009, 21:56
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Szégyelld magad!
Sajnos nincs időm játszani... Ha valamit csinálok, azt szeretem rendesen csinálni, viszont a tanulással nem összeegyeztethető a másfél óránkénti kelés éjszaka + az egész napos figyelés
Meg már talán egy kicsit untam is De a vicces, hogy a képletek és mechanizmusok többnyire még mindig megvannak - nagyon kellett tudni, hogy álmomból fölkelve is tudjak számolni...

Quote:
Originally Posted by Perzsaszőnyeg View Post
Értem, kösz az infót!
Nincs mit
Bocs ha szájbarágósra sikeredett, de így legalább nem kell tovább belekérdezni senkinek
  #26  
Old 11-02-2009, 21:58
Hex's Avatar
Hex Hex is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Akkor minden úgy viselkedik, ahogy mondtam.
Nézzük lépésről lépésre, hogy mi történt:
Sereged egy körös, Te pedig 2 körre vagy az ellentől. 4k (illetve a Te esetedben 6k, mert vándor vagy, ugyanis minden egyes körtáv 2k pontra van) értéken belül van.
Elkezdődik a körváltás, pontszám alapján frissül a pontlista, a helyezések megállapítódnak (de szépen hangzik ).
Folytatódik a körváltás, megérkezik a sereged, elhoz egy rakás földet, növekszik a Te értéked, az ellené pedig csökken.
5k pontra kerül tőled, ami 2 (3) körös távolság, mert vándor vagy. A pontlistabeli helyezése viszont még a körváltáskor megállapított, amikor még mindkettőtök értéke a kiinduláskori volt.
Jön a következő körváltás, újból frissül a pontlista, és mivel kellően sűrű a mezőny, Te feljebb kerülsz, ő pedig lejjebb a mezőnyben, így annyian lesznek közöttetek, hogy a távolság 5 kör lesz. Illetve 5 (6) mert vándor voltál.
Nagyjából így történik, ha vannak, az apróbb hibákat nézzétek el, kb 3 éve nem játszottam
nagy általánosságban igaz, amit mondtál. De ha alacsony az pontsűrűség és 6k ponton kívüli a távolság, akkor a helyezés nem, a körtáv változhat. Lásd pl. B topját. ott egy körön belül kv nélkül két körös lehetsz az ellenhez.

Last edited by Hex; 11-02-2009 at 22:02..
  #27  
Old 11-02-2009, 21:58
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Sajnos nincs időm játszani... Ha valamit csinálok, azt szeretem rendesen csinálni, viszont a tanulással nem összeegyeztethető a másfél óránkénti kelés éjszaka + az egész napos figyelés
Meg már talán egy kicsit untam is De a vicces, hogy a képletek és mechanizmusok többnyire még mindig megvannak - nagyon kellett tudni, hogy álmomból fölkelve is tudjak számolni...
Én is tanulok mellette, és ha valaki megtalálja a kettő között a középutat, akkor semmi gond nem lesz se itt, se ott, és még a barátnő se lesz morcos!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
  #28  
Old 11-02-2009, 22:00
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Perzsaszőnyeg View Post
Mondjuk, láttam ellenkezőt is.
leföldeltem valakit, lett 5000 pontkülömbség, körváltásig maradt a távolság, majd egyből 5 kör lett, ez akkor hogy van?
Gondolom vandor voltal, ott 6k pont a hatar. Utana eldobta a pontlista.

Vityu: a pontlista mindenhol dinamikus, csak a csoport tetejen altalaban ritkabb.

ps: latom kozben le lett irva sokkal szajbaragosabban is...
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 11-02-2009 at 22:02..
  #29  
Old 11-02-2009, 22:02
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Hex View Post
nagy általánosságban igaz, amit mondtál. De ha alacsony az ori sűrűség és 6k ponton kívüli a távolság, akkor a helyezés nem, a körtáv változhat. Lásd pl. B topját. ott egy körön belül kv nélkül két körös lehetsz az ellenhez.
Csak idézni tudom magamat:

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Sűrű mezőnyben is el tudtál volna fokozni.
Két lépésben állapítódik meg a körtávolság. Először a pontkülönbség, ha 4k ponton belül van valaki, akkor lehet két körös, ha kívül van, akkor mindenképpen 3 vagy több körös lesz. (Kivéve persze a vándor személyiséget...) Utána lesz érdekes az, hogy a csoport hány százaléka lehet tőled 2 körre, amit én sem tudok.
Az a példa, amit beidéztél Perzsaszőnyeg adott körülményeire vonatkozott. Illetve arra érvényesen magyaráztam el a fenti állításomat.

Last edited by Andrew; 11-02-2009 at 22:16.. Reason: P-P :p
  #30  
Old 11-02-2009, 22:04
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Az a példa, amit beidéztél Padlócsempe adott körülményeire vonatkozott. Illetve arra érvényesen magyaráztam el a fenti állításomat.
Remeket latsz....
__________________
Remedy
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szabi 34. - 71. órája között milyen pénz jöhet be? Reni Általános beszélgetés Hódítós témákban 20 10-18-2008 21:11
Hadisarc, szabályozott keretek között. Gyula Megbeszélések 179 01-22-2008 22:51
Hogyan lehet netmegosztás 2 gép között? Phoenix PC (hardver, szoftver, játékok stb.) 30 08-26-2007 22:45
5W körváltás Deni Általános beszélgetés Hódítós témákban 4 06-10-2007 20:07
Fellépés: diplomáciai kapcsolat az 1/A és a 2-es csoportok között. King Elvetett javaslatok 12 04-22-2006 20:38


All times are GMT +1. The time now is 18:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu