Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-29-2009, 22:07
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
Ezt viszont nem értem, miért is?
Nagy csoportokban talán nem lenne gond, de a kis, 100 fős csoportokban már így is elég ritka a mezőny, mi lenne még, ha 600 helyett 1000ig lehetne menni...

Bár egy próbát lehet, hogy megérne, és pl. 4-3 váltásnál jobb is lenne a nagyobb különbség(3G-ben 1400 heki felett már csak 1 szövi van most)

Mondjuk 1000-2000-3000-4000 heki? Vagy eltolva, 900-1800-2800-4000?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-29-2009, 22:15
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Alg View Post
Nagy csoportokban talán nem lenne gond, de a kis, 100 fős csoportokban már így is elég ritka a mezőny, mi lenne még, ha 600 helyett 1000ig lehetne menni...

Bár egy próbát lehet, hogy megérne, és pl. 4-3 váltásnál jobb is lenne a nagyobb különbség(3G-ben 1400 heki felett már csak 1 szövi van most)

Mondjuk 1000-2000-3000-4000 heki? Vagy eltolva, 900-1800-2800-4000?
Nem értek egyet az alsóbb szintek határainak emelésével.
Főleg, mint ahogy te is írtad: még az 1700-as határ sincs kihasználva a 3-as szinten, nemhogy a 2800-as
Egyetértek Xepivel, miszerint ez pontosan addig jelentene megoldást, ameddig az 1/A top30 határa fel nem csúszik mondjuk 10 ezer hektárra.

Nem látok megoldást arra, hogy eltűnjenek a bunker országok, főleg hogy közben azokra is figyelemmel kell lenni, akiknek nincs olyan sok idejük a játékra.
Inkább azt gondolom, hogy nem is olyan hatalmas ez a probléma, mint amilyennek leírjátok, mert a bunker országok ellenére is meg lehet csinálni a követelményeket 1/A-ban.

Off:
Alg, miből gondolod, hogy G-ben az egy szövi?
Reply With Quote
  #3  
Old 10-29-2009, 22:19
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Inkább azt gondolom, hogy nem is olyan hatalmas ez a probléma, mint amilyennek leírjátok, mert a bunker országok ellenére is meg lehet csinálni a követelményeket 1/A-ban.

Off:
Alg, miből gondolod, hogy G-ben az egy szövi?
Meg lehet csinálni, persze. Élvezetes játékkal? Nem biztos. Pedig ez a lényeg...

Off:
ööö... pontlistából:P
De akkor pontosítok: egy szövire való országmennyiség
Reply With Quote
  #4  
Old 10-29-2009, 22:25
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Alg View Post
Meg lehet csinálni, persze. Élvezetes játékkal? Nem biztos. Pedig ez a lényeg...

Off:
ööö... pontlistából:P
De akkor pontosítok: egy szövire való országmennyiség
Szerintem meg lehet csinálni élvezetes játékkal is. Azért nem csak elfek vannak, ork tábornokkal akár az elfek is átüthetők, és ki lehet menni egyszemélyes klánba is, vagy ketten-hárman hadis orival összeállni.

Ha már az a kérdés, hogy miért nem pörög az 1/A, arra csak meg tudom erősíteni a szóbeszédet, hogy a sok szürke ori miatt
Reply With Quote
  #5  
Old 10-29-2009, 22:40
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Nem volt régen egy olyan javaslat, hogy ne a csoport 30%-áig kelljen fölmászni, hanem egy fix hektárig? Bár ez azt is eredményezhetné, hogy azon a fix hektáron szaporodnának meg nagyon a bunkerek, de legalább nem vinnék följebb a határt, és egy ütéssel túljuthatnának rajta azok, akik nem fedezni, hanem pörgősen játszani szeretnének - esetleg a faltörő szemivel egy őket is megmozgathatnák egy picit.
Esetleg kékszámtól is függővé lehetne tenni ezt a fix hektárt, teszem azt alapból mondjuk 5k heki (teljesen hasra ütés szerűen, ne ebbe kössetek bele), és minden további személyiséghez +500.
Másik mód ennek a fix határnak a széthúzására, hogy az előző 4 csoportban a legmagasabb elért terület + valahány ezer hektár, pl 4k.
Így nem mindenki egy helyen tartana bunkert, eloszlanának a mezőnyben, és talán jobban is lehetne haladni, közben azért mégis meg kellene dolgozni a fordulásért - és nem lenne sokkal nehezebb megszerezni most az első kék számot, mind mondjuk 4 évvel ezelőtt.
Nagy hülyeség? indoklást is, ha lehet
Reply With Quote
  #6  
Old 10-29-2009, 22:55
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ujra kerdeznem. Mi koze az As bunkermocsarnak ahhoz, hogy mindenaron marhara neheziteni akarjatok a fordulast, meg B-bol is???!

Szerintem igy is eleg nehez a nagy tobbseg reszere, sokszor hallottam mar hogy milyen nehez. Az atlagjatekosba is gondoljatok bele, nem csak a "profiknak" keszult ez a jatek, sot, leginkabb nem nekik.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #7  
Old 10-30-2009, 13:39
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Nem volt régen egy olyan javaslat, hogy ne a csoport 30%-áig kelljen fölmászni, hanem egy fix hektárig? Bár ez azt is eredményezhetné, hogy azon a fix hektáron szaporodnának meg nagyon a bunkerek, de legalább nem vinnék följebb a határt, és egy ütéssel túljuthatnának rajta azok, akik nem fedezni, hanem pörgősen játszani szeretnének - esetleg a faltörő szemivel egy őket is megmozgathatnák egy picit.
Esetleg kékszámtól is függővé lehetne tenni ezt a fix hektárt, teszem azt alapból mondjuk 5k heki (teljesen hasra ütés szerűen, ne ebbe kössetek bele), és minden további személyiséghez +500.
Másik mód ennek a fix határnak a széthúzására, hogy az előző 4 csoportban a legmagasabb elért terület + valahány ezer hektár, pl 4k.
Így nem mindenki egy helyen tartana bunkert, eloszlanának a mezőnyben, és talán jobban is lehetne haladni, közben azért mégis meg kellene dolgozni a fordulásért - és nem lenne sokkal nehezebb megszerezni most az első kék számot, mind mondjuk 4 évvel ezelőtt.
Nagy hülyeség? indoklást is, ha lehet


Nekem így első olvasásra ez is tetszik, de nem vagyok nagy A-s játékos, csak párszor fordultam meg ott.
Reply With Quote
  #8  
Old 10-30-2009, 13:41
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,663
Activity: 18%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Nekem így első olvasásra ez is tetszik, de nem vagyok nagy A-s játékos, csak párszor fordultam meg ott.
Gondolom ez a javaslat akkor minden csoportban bevezetésre kerülne. (?)
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


Reply With Quote
  #9  
Old 10-29-2009, 22:22
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Inkább azt gondolom, hogy nem is olyan hatalmas ez a probléma, mint amilyennek leírjátok, mert a bunker országok ellenére is meg lehet csinálni a követelményeket 1/A-ban.
Sehol nem volt szó arról, hogy azért feszegetjük a témát, mert nem lehet megcsinálni a követelményeket.
Én le is írtam, hogy miért feszegetem, és továbbra is tartom, hogy amiért én feszegetem pl, annak van létjogosultsága. Igazából nem a követelményeken, hanem a játszhatóságon filozofálunk.
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
  #10  
Old 10-29-2009, 22:53
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
Sehol nem volt szó arról, hogy azért feszegetjük a témát, mert nem lehet megcsinálni a követelményeket.
Én le is írtam, hogy miért feszegetem, és továbbra is tartom, hogy amiért én feszegetem pl, annak van létjogosultsága. Igazából nem a követelményeken, hanem a játszhatóságon filozofálunk.
Az egyetlen megoldás, hogy akinek nincs elég ideje, vagy kedve A-ban harcolósat játszani, annak ne kelljen A-ba mennie, ahogy te is írtad, és akkor eltűnnek a bunker orik.
De ez sem jó megoldás, mert nem véletlen lett bevezetve, hogy ne lehessen A-s ori nélkül csak úgy fordulgatni. Kelljen megdolgozni a kék számért, főleg, hogy az 1/A ugyanolyan szerves része kell legyen a játéknak, mint a többi csoport.

Azaz jó megoldást nem látok

Segíts magadon, Isten is megsegít alapon válaszd az ork tábornokot, üss nappal, full közeli sereggel, és máris pörgős, izgalmas lesz a játék
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 14:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu