Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > PC (hardver, szoftver, játékok stb.)
Register Stats Members List Today's Posts

PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 10-06-2009, 15:57
szamóka's Avatar
szamóka szamóka is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,146
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Egy összetettebb kérdésem lenne a kicsit, már a játékban többet tudók felé.

Egy cég alapításáról van szó. És lenne pár kérdésem...

- Megéri?? (gondolom igen, de semmiben sem lehetek biztos )
- A 20 aranyon felül, ami az alapításért fizetendő, kell-e valami tőke?? Mennyi?? (én 120-150 HUF-ban gondolkodtam)
- Milyen céget érdemes alapítani?? (Én egy fegyvergyárra gondoltam, úgy 4 és 5 képesség közé, ott elég sokan dolgoznak...És Q1-es fegyvert néztem ki)
- Előzőhöz kapcsolódóan: Q1-es fegyóhoz, Q1-es vas kell??
- Továbbá egy fegyvergyárban a képesség függvényében mennyi fegyvert hoz létre a dolgozó??
- Meg lehet kapásból mondani, hogy milyen képességekkel dolgozhatnak ott, vagy első képességről indul, és ezt lehet fejleszteni??

"Csak" ennyi lenne. Köszi előre is a válaszokat.
Ha bele akarsz fogni, semmiképp se alapíts, tele a piac eladó cégekkel. Amennyiben nyersanyagtermelő céget szeretnél, figyelj oda, hogy high régióban legyen a cég. (Én már sikeresen nyitottam indóban egy olajcéget olyan régióban, ahol még csak medium oil se volt, de elkelt...).
1. Nem éri meg.
2. Kezdőtőke: land cégeknél legalább 2 napi fizetés, manusnál 2 napi fizu + 2 napra elegendő nyersanyag.
3. Mindegy milyen vasat veszel, a q1 a cégnél 1 egység nyersanyagként jelentkezik, a q5 pedig 5 egységként. (Jelenleg egy egységre számolva a q3 a legolcsóbb.)
4. Termelékenységi formula itt.
5. Fegyócégnél csak manuskilles állásajánlatot tehetsz ki a piacra. Te döntöd el, hogy milyen fejlett munkásokra van szükség. (2-es skill alatt ne tegyél ki, az a szocmin dolga).
Ha rám hallgatsz vársz egy kicsit, amíg az adminok által beígért új gazdasági modul meg nem érkezik. Jelenleg komoly túltermelési válság van, nem nagyon éri meg alacsony szintű termékeket gyártani, hacsak nem találsz 10 olyan munkást, aki hajlandó a piaci béreknél olcsóbban dolgozni. (esetleg nem teljesen szabályos eszközökhöz nyúlsz)
__________________
קפוד!
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to szamóka For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu