Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-17-2009, 10:35
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Amikor eljuttok egy olyan pontra, hogy már nem lehet 1 óra alatt szintet lépni, akkor én majd felvetném újra a háború lehetőségét, mint:

  1. Plusz TP forrás.
  2. Egy extra stratégiai lehetőség.
  3. Egy kis extra szórakozás a monoton TP-gyűjtés, és kiszámítható ellenfelek mellett.
Az első nekifutás a háborúnak eléggé kudarcba fulladt az érdektelenség miatt. Kíváncsi lennék, hogy most érdekelne-e valakit.
Szerintem akkor is jó volt a háború, de most már lenne tétje, azzal a pár ezer tp-vel, ami nagyon sok

De ha már a klánok a fő "szervezetek" a játékba, ne csak egy klánváros legyen ami számít klánszinten, és a játékosok. Sokkal jobb lenne, ha a klánok úgy szólván alapkövei lennének a játékoknak. Hogy mire gondolok??

- Klánterület. Minden klánnak a klánvárosa körül lenne egy területe, amit elfoglalt magának. Minél nagyobb, annál nehezebb megvédeni, és lenne egy apró fenntartási költsége is, ezért nem lehetne hatalmas területeket birtokolni. Ezen kívül nagyon jó taktikai elem lenne, pl ha egy klán birtokol egy útszakaszt, vagy egy erdő vagy hegy részletet, vagy egy tárnát, esetleg egy kereskedelmi posztot. Ösztönözne a háborúra is!

- A klánon belül lehetne rangokat osztani. Vagyis pontosabban a vezér oszthatná ezeket a rangokat. A lényege, hogy lennének katonai rangok, ebből akármennyi osztható, és a klánháborúban csak a katonák vennének részt. Természetesen lenne feltétele a rang kiosztásnak. Ezen kívül még talán az is lehetséges lenne, hogy csak katonák támadhatnak meg az ellenséges klánból valakit, de bárkit (tehát akit megtámadnak, nem kellene katonai ranggal rendelkeznie). Ezen kívül lennének diplomaták, akiket nem lehetne megtámadni, és ők végeznék a klánok közti ügyeket. Lehetne még sok-sok rang, pl olyan, ami feljogosít, hogy ha van a klánnak egy hegye a klánterületen belül, abba tárnát vájjanak, stb., stb., stb.

- Lehetnének külön klánépületek klánvároson kívül. Pl.: ami jelezné a klánváros területének a határát, vagy esetleg egy-egy őrtorony, amiben ha állomásoznak a játékosok, akkor azon a területen, amit belát a karakter, látja, hogyha elmegy valaki...Minél nagyobb lenne az őrtorony, annál többen állomásozhatnának benne, stb. Ezen épületeket csak különleges rangú személy építhetné...


Most egyenlőre nincs több elvetemült ötletem

De tény, hogy a klán ugyan olyan alapja lehetne a játéknak (sőt, kellene lennie, hogy sokkal élvezetesebb legyen a játék), úgy mint a tárgyak, vagy a küldetések...

Vélemények??


Szerk.: Ez még azért is jó, mert nem fognak csak az 1. helyezett klánba belépkedni, mert ott arany klánmedált kapnak. Azért, mert sok-sok kis karakterrel jó, hogy első a klán, de se a területüket, se a tagjaikat nem fogják tudni megvédeni, így nem fog mindenki azonal klánba lépni...

Last edited by Dus; 06-17-2009 at 10:51..
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 06-17-2009, 10:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Vélemények??
Ez menet közben fog kialakulni, az igényeknek megfelelően.

Első körben én azt láttam -- igencsak meglepődve --, hogy nem vagytok túlságosan vevők az ilyen jellegű harcokra.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 06-17-2009, 10:58
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ez menet közben fog kialakulni, az igényeknek megfelelően.

Első körben én azt láttam -- igencsak meglepődve --, hogy nem vagytok túlságosan vevők az ilyen jellegű harcokra.
Én személy szerint, de

A gondok a következőek voltak:
- Kevés tag volt egy klánban
- Alig találkoztak az ellenfelek egymással
- Éppen akkor semmi tétje nem volt, több tízezer meg több százezer tp-vel és tanulási szükséglet levitellel
- És nem akartuk bántani a másikat

De szerintem, amit fent leírtam dolgok, nagyban felemelik a klánérdeket, és a csapatmunkát, nem beszélve, a vezető szerepéről a klánban (megnövekszik, most nem túl nagy).
  #4  
Old 06-17-2009, 11:04
Ildee Ildee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Engem az érdekel ne, hogy mennyi lenne a szerezhető plussz tp, egy klánháborúban
__________________

---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
  #5  
Old 06-17-2009, 12:06
Toto's Avatar
Toto Toto is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Alföld
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kikötöttem az egyik szigeten, és nem akar a hajó továbbmenni
Mintha nem a parton lenne.

http://kepfeltoltes.hu/090617/107509...toltes.hu_.jpg

Ha arrébb lépnék ott a hajó képe, de erről nem csináltam képet

A hiba kiírása:

http://kepfeltoltes.hu/090617/814710...toltes.hu_.jpg
__________________
na most akkor höhö, vagy nem höhö
  #6  
Old 06-17-2009, 13:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Toto View Post
Kikötöttem az egyik szigeten, és nem akar a hajó továbbmenni
Mintha nem a parton lenne.

http://kepfeltoltes.hu/090617/107509...toltes.hu_.jpg

Ha arrébb lépnék ott a hajó képe, de erről nem csináltam képet

A hiba kiírása:

http://kepfeltoltes.hu/090617/814710...toltes.hu_.jpg
Hogy sikerült oda kikötnöd?
__________________
Hódító * Queosia
  #7  
Old 06-17-2009, 14:04
Toto's Avatar
Toto Toto is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Alföld
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Hogy sikerült oda kikötnöd?
Hááát, aki tud, az tud

Nem tudom. Egyel feljebb szálltam partra, de amikor újra ki akartam hajózni, akkor a karakterre kattintva nem mutatott hajót. Arrébb mentem és ott volt a hajó. Olyan mintha a kari egy kockát arrébb cipelte volna, bár ezt erőben nem mutatta.

Szóval...Nem tudom...
__________________
na most akkor höhö, vagy nem höhö
  #8  
Old 06-17-2009, 14:14
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Én személy szerint, de

A gondok a következőek voltak:
- Kevés tag volt egy klánban
- Alig találkoztak az ellenfelek egymással
- Éppen akkor semmi tétje nem volt, több tízezer meg több százezer tp-vel és tanulási szükséglet levitellel
- És nem akartuk bántani a másikat

De szerintem, amit fent leírtam dolgok, nagyban felemelik a klánérdeket, és a csapatmunkát, nem beszélve, a vezető szerepéről a klánban (megnövekszik, most nem túl nagy).
Pontosan ezek voltak az okok, amiért anno nem volt jó fogadtatása a klánháborúknak.
És támogatom Dus javaslatát, bár kissé bonyolultnak tűnik első hallásra.
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #9  
Old 06-17-2009, 14:56
Ildee Ildee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Ati rátudnál nézni, hogy bent van e a goblin alvezér és vezér a játékban, csak mert tegnapelőtt kinyírtam valamelyiket, és most meg sehol nem találom, pedig 10szer már biztos végigjártam az egész területet.
__________________

---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
  #10  
Old 06-17-2009, 15:03
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ildee View Post
Ati rátudnál nézni, hogy bent van e a goblin alvezér és vezér a játékban, csak mert tegnapelőtt kinyírtam valamelyiket, és most meg sehol nem találom, pedig 10szer már biztos végigjártam az egész területet.
Pillanat, nézem
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nyolcadik és kilencedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 852 06-08-2009 13:46
Hetedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 496 05-11-2009 14:36
Hatodik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 40 04-28-2009 17:43
Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 306 04-27-2009 17:43
Negyedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 20 04-22-2009 14:48


All times are GMT +1. The time now is 17:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu