Quote:
Originally Posted by Ati
Amikor eljuttok egy olyan pontra, hogy már nem lehet 1 óra alatt szintet lépni, akkor én majd felvetném újra a háború lehetőségét, mint:
- Plusz TP forrás.
- Egy extra stratégiai lehetőség.
- Egy kis extra szórakozás a monoton TP-gyűjtés, és kiszámítható ellenfelek mellett.
Az első nekifutás a háborúnak eléggé kudarcba fulladt az érdektelenség miatt. Kíváncsi lennék, hogy most érdekelne-e valakit. 
|
Szerintem akkor is jó volt a háború, de most már lenne tétje, azzal a pár ezer tp-vel, ami nagyon sok
De ha már a klánok a fő "szervezetek" a játékba, ne csak egy klánváros legyen ami számít klánszinten, és a játékosok. Sokkal jobb lenne, ha a klánok úgy szólván alapkövei lennének a játékoknak. Hogy mire gondolok??
- Klánterület. Minden klánnak a klánvárosa körül lenne egy területe, amit elfoglalt magának. Minél nagyobb, annál nehezebb megvédeni, és lenne egy apró fenntartási költsége is, ezért nem lehetne hatalmas területeket birtokolni. Ezen kívül nagyon jó taktikai elem lenne, pl ha egy klán birtokol egy útszakaszt, vagy egy erdő vagy hegy részletet, vagy egy tárnát, esetleg egy kereskedelmi posztot. Ösztönözne a háborúra is!
- A klánon belül lehetne rangokat osztani. Vagyis pontosabban a vezér oszthatná ezeket a rangokat. A lényege, hogy lennének katonai rangok, ebből akármennyi osztható, és a klánháborúban csak a katonák vennének részt. Természetesen lenne feltétele a rang kiosztásnak. Ezen kívül még talán az is lehetséges lenne, hogy csak katonák támadhatnak meg az ellenséges klánból valakit, de bárkit (tehát akit megtámadnak, nem kellene katonai ranggal rendelkeznie). Ezen kívül lennének diplomaták, akiket nem lehetne megtámadni, és ők végeznék a klánok közti ügyeket. Lehetne még sok-sok rang, pl olyan, ami feljogosít, hogy ha van a klánnak egy hegye a klánterületen belül, abba tárnát vájjanak, stb., stb., stb.
- Lehetnének külön klánépületek klánvároson kívül. Pl.: ami jelezné a klánváros területének a határát, vagy esetleg egy-egy őrtorony, amiben ha állomásoznak a játékosok, akkor azon a területen, amit belát a karakter, látja, hogyha elmegy valaki...Minél nagyobb lenne az őrtorony, annál többen állomásozhatnának benne, stb. Ezen épületeket csak különleges rangú személy építhetné...
Most egyenlőre nincs több elvetemült ötletem
De tény, hogy a klán ugyan olyan alapja lehetne a játéknak (sőt, kellene lennie, hogy sokkal élvezetesebb legyen a játék), úgy mint a tárgyak, vagy a küldetések...
Vélemények??
Szerk.: Ez még azért is jó, mert nem fognak csak az 1. helyezett klánba belépkedni, mert ott arany klánmedált kapnak. Azért, mert sok-sok kis karakterrel jó, hogy első a klán, de se a területüket, se a tagjaikat nem fogják tudni megvédeni, így nem fog mindenki azonal klánba lépni...