Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-31-2009, 11:42
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tehát, hogy BigPi is értse, és esetleg mások se nézzék félre:

- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 05-31-2009, 17:14
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tök fölösleges és teljesen logikátlan arra menni, hogy lejjebbi szinte több kezdő van, ezért a hulla többet tud sikeresen támadni.

Gondoljunk bele, hogyha egy kezdő van hullával, Neki olyan az 5. szint, mint egy jó (sőt, nagyon jó) játékosnak a 2. szint, élőhalottal. Nem az a cél, hogy a jó játékosokat elősegítsük azzal, hogy feljebb adjuk a bónuszokat, még akkor sem, ha nem kezdőknek való faj az élőhalott! A cél az, hogy játszható faj legyen. Ha tapasztalt játékos kezében van, akkor Neki mindegy 5. és 4. szinten, hogy mennyi haderőt kap, szóval nyugodtan megkaphatja a fix haderőt, viszont ha egy kezdő keze alá kerül (ha 8 faj van, és 5. szinten 13%-nyi hulla van, úgy hogy tapasztaltak nem választják, akkor igen valószínű, hogy kezdő kezébe kerül), akkor ne nagyon tudjon vele játszani, ami így is van, mert egy annyira kezdő, akinek nem való az élőhalott, az minden egységből tart 100-at és kész. Ha már van annyira jó játékos, hogy tudja milyen egységet érdemes tartani, és melyik épületeket érdemes építeni, akkor had legyen már annyira jó, hogy játszhasson normálisan hullával. Ehhez viszont 5. szinten is meg kéne Neki adni a bónuszt, ami a fix hadibónusz mellett áll.

Amúgy nem tudom mit rágcsálunk ezen, mert 2 fórumozó van (max 3) aki a hektárarányos bónuszt tartja jobbnak, a többiek mind nem... Szóval kár tovább feszegetni ezt a témát

Szóval visszatérve a javaslatokhoz, még nem hallottam véleményt (kivéve BigPi-től ) a javaslatomra:

Quote:
Originally Posted by Dus View Post

- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
Jó lenne, ha többen azért reagálnátok rá, mert ha csak a kezdők/nem kezdők, fix hadibónusz/nem fix hadibónuszos témát folytatjuk, újabb 3 év kell majd megint ahhoz, hogy 1-ről 1,1-re jussunk, mikor 2 a megerősített élőhalott faj

Tehát várom a véleményeket
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #3  
Old 05-31-2009, 17:17
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post

Tehát várom a véleményeket
szerintem legyen sokkal kevesebb nyers neki az építés, ez szerintem nagyon sokat erősítene a hullán...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 01:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu