Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-31-2009, 08:41
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

"
Eredeti szerző: Remedy

Hogy miben is erositenem megis? Az tenyleg nem jo, hogy boldog-boldogtalan gyujtja, es hadilag kicsit tenyleg harmatos. Amit en tennek: 100% gyujtas-vedelem, ne lehessen egyaltalan gyujtani. Ez ossze is fer a hulla igenytelensegevel. Ezenkivul kapjon 20% nativ ferohelybonuszt, mint a torpe. ezaltan egyreszt a barakkba is tobb fer, masreszt hazakbol is kevesebb kellene, a ferohely miatt is, es azert is, mert nem tudjak gyujtani. Szerintem ezzel sokat erosodne.
"
Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Evvel teljesen egyetértek.
Én még kiegészíteném avval, ha több sereggel támadják, akkor erősebb betegséget kapjon a támadó. Szerintem nem igazságos, hogy 1 támadás ugyanúgy fertőz, mint 7 támadás.

Tudtad, hogy ez a javaslat kisebb támadó erőt biztosítana a hullának második szinten, mint amennyivel jelenleg rendelkezik?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-31-2009, 09:02
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
"Tudtad, hogy ez a javaslat kisebb támadó erőt biztosítana a hullának második szinten, mint amennyivel jelenleg rendelkezik?
Azt mégis hol írta le bárki is, hogy a szintenkénti hadibónusz elveszik EBBEN a javaslatban??

Úgyhogy szerintem nem tudta

On:

Amúgy én a 100% gyújtásrezisztet nem tartom jónak, helyette beraknám a régebben sokat emlegetett 10x-es autoreziszt növekedést, nem csak gyújtásra (fú, talán még emberlopás lehetséges, szóval ez nem nagy ügy...)

E mellé, beraknám a Remy féle 20%-os férőhelybónuszt.

És, a szintenkénti hadóbónusz helyett sima 30%-os haderőbónuszt (védelem ÉS támadás) és 50%-os kitámadási bónuszt adnék (mint az orknál, csak kicsit több)...

Mivel a hulla, alapból gyenge, és könnyen sebezhető, ezért a 20% férőhelybónusszal egy picit lehetne erősíteni, és az autóvédelem gyorsított növekedésével meg védeni. Ezen kívül, a hulla még gyengébb, mert vakon kell általában kimennie, viszont a még 30%-os haderőbónusz, az majdnem hogy helyettesíti a mostani rendszert...Csak ugye A-ra nem tervezzük a hullát, így az ott lévő 40% most nem érdekes
Jah, és gondolkodhat ő is azért nagyon picit, hogy akkor most full sereggel támadjak, és ne érdekel érdekeljen, hogy van 50% kitámadásbónuszom, vagy hagyjak otthon egy keveset, ami elég erős, legalábbis a mostani állapothoz képest.

+ ez a hullának még jobban lehetőséget ad az íj/paci felállásra, mint most!


Tehát, mégegyszer, röviden amit adnék:
- 10x-es autovédelem toli akciók ellen
- 20% férőhelybónusz (by Remy)
- 30% haderőbónusz (védekezés ÉS támadás)
- 50% kitámadásbónusz

+ Esetleg sikeres csatánál, ami már felvetődött, nem alap katonaként kapná meg az egységeket...

?? A kitámadásbónuszt, hogyha meg akarjuk hagyni az orknak, lehet jobb lenne helyette, hogy több betegséget kapjon a több sereggel támadó játékos...Csak a védelmét valahogy, akár fizikailag, akár kerülőúton, de erősíteneni kell!


Vélemények??

Last edited by Dus; 05-31-2009 at 11:36..
Reply With Quote
  #3  
Old 05-31-2009, 10:17
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Tehát, mégegyszer, röviden amit adnék:
- 10x-es autovédelem toli akciók ellen
- 20% férőhelybónusz (by Remy)
- 30% haderőbónusz (védekezés ÉS támadás)
- 50% kitámadásbónusz

+ Esetleg sikeres csatánál, ami már felvetődött, nem alap katonaként kapná meg az egységeket...

?? A kitámadásbónuszt, hogyha meg akarjuk hagyni az orknak, lehet jobb lenne helyette, hogy több betegséget kapjon a több sereggel támadó játékos...Csak a védelmét valahogy, akár fizikailag, akár kerülőúton, de erősíteneni kell!


Vélemények??
A 20% férőhelybónusz + a 30% hadi sztem teljesen megfelelő lenne.
A napokban számoltam ki ezekkel a számokkal és nem lenne belőle áttörhetetlen ország, és egy átlagos orknál se ütne nagyobbat. (Valahol megvannak a pontos számok, csak elő kellene keresni, ha igény van rá előkeresem)

A 10% autóvédelem pontosan nem tudom mennyit számít vagy nem számít, így arról nem mondok semmit. Az üres területeken több ember elfér, azt legalább ki tudtam számolni...

Kitámadásbónusz helyett, inkább a több sereg=több betegségre szavazok.
Reply With Quote
  #4  
Old 05-31-2009, 10:22
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post

?? A kitámadásbónuszt, hogyha meg akarjuk hagyni az orknak, lehet jobb lenne helyette, hogy több betegséget kapjon a több sereggel támadó játékos...Csak a védelmét valahogy, akár fizikailag, akár kerülőúton, de erősíteneni kell!


Vélemények??
javaslatom kiegesziteskent... legyen sokkal kevesebb nyers az epitkezes neki..

vedelemnek szerintem legyen eleg a betegseg forras és ezért a betegség keruljon erositesre..( itt vagy megmarad a mostani hektar alapu betegseg szamolas vagy bonyolitjuk es egysegenkenti betegseg szamokat kap de szerintem folosleges a bonyolitas a hod legyen ertheto egyszeru es atlathato.. hgyha egy kezdo olvassa akkor ertse meg )szerintem ez is komoly visszatarto ero tudna lenni nem kell, hogy beuthetetlen legyen azt el lehet érni maskepp is.. pl az ellene és rajta keresztul iranyulo/menő tolvaj akciok is fertozzenek ( itt gondolkoztam, hogy kapjon annyi betegseget ahany tolival mentek be hozza, vagy rajta keresztul a szovetsegeshez, viszont akkor a lopas miatt nyomonkovethetetlen lenne ugye, hogy ki betegseg forras.. nem mintha Én valaha is neztem volna)

lehetne a betegseg halmozas is visszatarto erő mondjuk igy 200 hekin aki 5 sereggel ver be egy hullat kapna 1000 betegseget... szerintem az azert egesz jo nem? igy vagy kevesebb sereggel megy vagy tobb korhazat epit vagy megoldja ahogy szeretné...

és véül ami Nekem személy szerint a legjobban tetszene.. ha a seregből is hullana amíg az orszag fertozott.. (vegyesen, aranytalanul, hol a tolikbol, hol a varikbol, hol a katonakbol vagy akar aranyosan) amiert nekem ez tetszik az az, hogy a pestis doglessze mar meg azt aki ott is jart a hullafoldon es ne csak szegeny artatlan lakosokat.. ezzel kapcsolatban lennenek meg elborult otleteim.. de szerintem azok mar az ebolánál-nel is durvabbak lennenek :P
Reply With Quote
  #5  
Old 05-31-2009, 10:37
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Azt mégis hol írta le bárki is, hogy a szintenkénti hadibónusz elveszik EBBEN a javaslatban??

Úgyhogy szerintem nem tudta

On:

Amúgy én a 100% gyújtásrezisztet nem tartom jónak, helyette beraknám a régebben sokat emlegetett 10x-es autoreziszt növekedést, nem csak gyújtásra (fú, talán még emberlopás lehetséges, szóval ez nem nagy ügy...)

E mellé, beraknám a Remy féle 20%-os férőhelybónuszt.

És, a szintenkénti hadóbónusz helyett sima 30%-os haderőbónuszt (védelem ÉS támadás) és 50%-os kitámadási bónuszt adnék (mint az orknál, csak kicsit több)...

Mivel a hulla, alapból gyenge, és könnyen sebezhető, ezért a 20% férőhelybónusszal egy picit lehetne erősíteni, és az autóvédelem gyorsított növekedésével meg védeni. Ezen kívül, a hulla még gyengébb, mert vakon kell általában kimennie, viszont a még 30%-os haderőbónusz, az majdnem hogy helyettesíti a mostani rendszert...Csak ugye A-ra nem tervezzük a hullát, így az ott lévő 40% most nem érdekes
Jah, és gondolkodhat ő is azért nagyon picit, hogy akkor most full sereggel támadjak, és ne érdekel érdekeljen, hogy van 50% kitámadásbónuszom, vagy hagyjak otthon egy keveset, ami elég erős, legalábbis a mostani állapothoz képest.

+ ez a hullának még jobban lehetőséget ad az íj/paci felállásra, mint most!


Tehát, mégegyszer, röviden amit adnék:
- 10x-es autovédelem toli akciók ellen
- 20% férőhelybónusz (by Remy)
- 30% haderőbónusz (védekezés ÉS támadás)
- 50% kitámadásbónusz

+ Esetleg sikeres csatánál, ami már felvetődött, nem alap katonaként kapná meg az egységeket...

?? A kitámadásbónuszt, hogyha meg akarjuk hagyni az orknak, lehet jobb lenne helyette, hogy több betegséget kapjon a több sereggel támadó játékos...Csak a védelmét valahogy, akár fizikailag, akár kerülőúton, de erősíteneni kell!


Vélemények??
.....
"töröltem, mert Dus írását nagyon elnéztem. A véderőt támadónak néztem"

Remy javaslatára visszatérve. Úgy vettem észre, hogy nem ért egyet azzal a rendszerrel ami jelenleg van, és nem a benne szereplő számok miatt első sorban, de erről, majd ő nyilatkozik.

Last edited by BigPi2; 05-31-2009 at 11:39..
Reply With Quote
  #6  
Old 05-31-2009, 10:48
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
A 10% autóvédelem pontosan nem tudom mennyit számít vagy nem számít, így arról nem mondok semmit. Az üres területeken több ember elfér, azt legalább ki tudtam számolni...
Az nem 10%, hanem tízszeres (10x)...

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
A jelenlegi rendszere átszámolva támadásra adnál +149%-nyi bónuszt. A 108%-ot is túlzásnak találták. Egy ilyen erős tápolást én is csak, akkor tartanék elfogadhatónak, ha valamilyen feltételhez kötnénk.

Remy javaslatára visszatérve. Úgy vettem észre, hogy nem ért egyet azzal a rendszerrel ami jelenleg van, és nem a benne szereplő számok miatt első sorban, de erről, majd ő nyilatkozik.
Hmm?? Kap egyszer 20% férőhelyet és egyszer 30% támadótöbbletet. Ez hol 149%??

Védelemre is 20% és 30%-ot kapna, + ha kitámad a seregével és nagyobb a kint lévő sereg támadóereje, mint az otthon lévő védőerő, akkor kap 50%-ot védelemre...Nem tudom mit számoltál


Nem beszélve arról, hogy a 30% haderő az a mostani szintenkénti bónusz helyett lenne

Last edited by Dus; 05-31-2009 at 11:29..
Reply With Quote
  #7  
Old 05-31-2009, 11:32
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

töröltem, mert Dus írását nagyon elnéztem. A véderőt támadónak néztem.

Last edited by BigPi2; 05-31-2009 at 11:37..
Reply With Quote
  #8  
Old 05-31-2009, 11:37
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Tehát, ha jól értem, ha otthon hagy egy 1%-nyi íjászt, akkor már megkapná a +50%-ot. Akkor nem 80%-nyi barakkal megy ki, hanem 79%-kal. Értem. Hát ez így tényleg nem 149%, csak úgy kb 145.

Idézet a súgóbol:
Fajok > ork
- ha a támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap minden katonai, mágikus és tolvaj akcióval szemben, amíg ez az állapot fennáll.

Ez a kitámadás bónusz. Ez NEM a támadóerőt növeli, hanem a VÉDŐERŐT, így közel sincs, 100% bónusz sem. Harmadszorra írom, remélem végre felfogod

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Mert, ha azt írnád, hogy az otthon lévő védőerő eléri a kitámadó sereg 20-30%-át, akkor megkapná ezt bónuszt, így még meg is érteném.
Még egyszer:
Ha a támadásra küldött seregének támadóereje nagyobb, mint az otthon lévő sereg védőerje, +50% VÉDŐERŐT kapna...Csak hadilag!


Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Vagy ha, akkor kapná meg, ha országának legalább 15%-án őrtorony áll, vagy valami hasonló.
Leírjam még párszor??


Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Ellenbem a te írásodból sem derül ki, hogy mindezeket a jelenlegi szintenkénti hadibónuszon fölül adnád?
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
És, a szintenkénti hadóbónusz helyett sima 30%-os haderőbónuszt (védelem ÉS támadás) és 50%-os kitámadási bónuszt adnék (mint az orknál, csak kicsit több)...
Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
ui. azóta választ kaptam az utolsó kérdésemre
Helyes, de azért itt van még egyszer, hogy az eredeti hozzászólásban is benne volt!


Szerk.: Látom azóta sikerült rendezned a dolgokat

Last edited by Dus; 05-31-2009 at 11:44..
Reply With Quote
  #9  
Old 05-31-2009, 11:42
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tehát, hogy BigPi is értse, és esetleg mások se nézzék félre:

- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #10  
Old 05-31-2009, 17:14
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tök fölösleges és teljesen logikátlan arra menni, hogy lejjebbi szinte több kezdő van, ezért a hulla többet tud sikeresen támadni.

Gondoljunk bele, hogyha egy kezdő van hullával, Neki olyan az 5. szint, mint egy jó (sőt, nagyon jó) játékosnak a 2. szint, élőhalottal. Nem az a cél, hogy a jó játékosokat elősegítsük azzal, hogy feljebb adjuk a bónuszokat, még akkor sem, ha nem kezdőknek való faj az élőhalott! A cél az, hogy játszható faj legyen. Ha tapasztalt játékos kezében van, akkor Neki mindegy 5. és 4. szinten, hogy mennyi haderőt kap, szóval nyugodtan megkaphatja a fix haderőt, viszont ha egy kezdő keze alá kerül (ha 8 faj van, és 5. szinten 13%-nyi hulla van, úgy hogy tapasztaltak nem választják, akkor igen valószínű, hogy kezdő kezébe kerül), akkor ne nagyon tudjon vele játszani, ami így is van, mert egy annyira kezdő, akinek nem való az élőhalott, az minden egységből tart 100-at és kész. Ha már van annyira jó játékos, hogy tudja milyen egységet érdemes tartani, és melyik épületeket érdemes építeni, akkor had legyen már annyira jó, hogy játszhasson normálisan hullával. Ehhez viszont 5. szinten is meg kéne Neki adni a bónuszt, ami a fix hadibónusz mellett áll.

Amúgy nem tudom mit rágcsálunk ezen, mert 2 fórumozó van (max 3) aki a hektárarányos bónuszt tartja jobbnak, a többiek mind nem... Szóval kár tovább feszegetni ezt a témát

Szóval visszatérve a javaslatokhoz, még nem hallottam véleményt (kivéve BigPi-től ) a javaslatomra:

Quote:
Originally Posted by Dus View Post

- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
Jó lenne, ha többen azért reagálnátok rá, mert ha csak a kezdők/nem kezdők, fix hadibónusz/nem fix hadibónuszos témát folytatjuk, újabb 3 év kell majd megint ahhoz, hogy 1-ről 1,1-re jussunk, mikor 2 a megerősített élőhalott faj

Tehát várom a véleményeket
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 23:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu