|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

05-28-2009, 18:12
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by RicsiPi
Például lenne egy kisebb fix hadibónusz és mellé egy lassabban növő hektárarányos. 
|
Ilyen, és ehhez hasonló ötleteket nagyon jónak tartok, és támogatom őket.
|

05-29-2009, 11:59
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Egy kicsit barangoltam a Súgóban. Sok új dolgot nem találtam , csak érdekesnek tűnő apróságokra leltem, amik kicsit elgondolkodtattak és talán ide illenek.
Elf:
# +30% véderőtöbblet katonai támadásokkal szemben,
# +20% véderőtöbblet mágikus támadásokkal szemben,
# +20% véderőtöbblet tolvaj támadásokkal szemben,
# az őrtornyokban lévő íjászoknak az őrtorony nem 6, hanem 8 plusz védőpontot ad
Ork:
# +30% támadóerő többlet,
# az épületeket 14 (7) kör alatt építik fel,
# kettővel több tábornokkal rendelkezik,
# a hadügy és mezőgazdaság területén elérhető maximum 40%,
# ha a támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap minden katonai, mágikus és tolvaj akcióval szemben, amíg ez az állapot fennáll.
Gnóm:
# az egyes tudományágakban elérhető max. mérték 50%,
# az építőanyag szükséglet 10%-kal alacsonyabb,
# az őrtornyok összterületből elfoglalt arányával magasabb katonai elhárítás (nem a területből elfoglalt arány kétszerese, mint másoknál, hanem háromszorosa, de maximum 30%).
Törp
# 20%-kal több férőhely,
# a raktárakba 50%-kal több áru fér,
Óriás
# a katonák 15%-kal erősebbek,
# a varázslók 10%-kal erősebbek,
A fent említett fajokból kivétel nélkül lehet akár tf hadisat is csinálni, vagy a védekezésben jeleskednek, esetleg mindkettő. A hátrányaikat felesleges idevágni mert közel sem olyan nagy dolgokról van szó mint a hulla esetén.
De nézzük a hullát:
Előnyök
* ételfogyasztásuk nulla,
- ez nem előny hanem inkább szükséges jó -
* csatában és útközben nincs veszteségük,
- nagy cucc -
* támadások alkalmával, más fajjal való nyertes csata esetén az ellenfél elhulló egységeit a saját seregébe megkapja, mint sima alap katona,
- nem rossz dolog de erre országot alapozni... -
* állandó betegségforrás, rá azonban hatástalan a betegség,
- mi lenne ha még kórházakat is kellene építeni? -
* hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés,
- káromból kettőt értelmetlen tartani -
* ha az országban vihar tombol, nem zavarja,
* a földrengés csak minimális károkat okoz,
- varázslók hiányában a fent említett 2 tulajdonság kifejezetten szükséges dolog -
* minden indított serege azonnal vérszomjjal támad,
- +30 % támadóerő, Yeeeah! Kár, hogy a játszani valamennyire is tudó játékosok ismerik a védelem és távolbalátátás varázslatot-
* az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el,
- csak kár, hogy a hulla kivételével mindenki más (min a csopi 80%-a) rabolhatja a népét (távolságtól és helyezéstől függően) -
* hadi ereje szintenként növekszik: a 4. szinten +10% támadó- és védőerővel rendelkezik, a 3. szinten +20%-kal, a 2. szinten +30%-kal, míg az első szinten +40%-kal.
- már csak meg kell élni az 1/A-t -
És most a hátrányok:
* nem varázsolhat,
- magyarán azt se tudja mi az, hogy: Kristály gömb, Mágia felderítése, Krónika, Távolba látás, Teljes krónika, Térkapuk felderítése, Védelem, Mágikus pajzs, Növekedés, Aranyalma, Tisztánlátás, Napsütés, Regenerálódás, Megtévesztés, Térkapuk nyitása, Vihar, Szárazság, Tolvajok felfedése, Tolvajok mérgezése, Földrengés és spec varázslat -
* nem indíthat semmilyen tolvajakciót,
- ezeket sem ismerheti, hogy: Felmérjék az épületeket, Felmérjék a szövetségeket, Felmérjék a seregeket, Meggyilkolják a varázslókat, Meggyilkolják a katonákat, Gyújtogassanak, Embereket raboljanak, Kirabolják a raktárakat, Kirabolják a templomokat, Pénzt lopjanak, Tudománytekercset lopjanak -
* tudománytekercseinek maximum hatásfoka: 0%.
- Szóval az ember faj is min 30%-al jobb mindenben, de egy gnóm esetében ez akár 55% is lehet-
Ezeket figyelembe véve és a fórumban többek által leírt ötletek, javaslatok és ellenjavaslatok tükrében egy olyan hullát akarunk itt "létrehozni" , ami lehetőleg varázsolni nem tud majd, de nem is kap meg olyan dolgokat amelyet bármely másik fajnál a varázslókat venné igénybe. Tolvajolni sem tud majd, de lehetőleg ne is adjunk neki olyan passzív dolgokat, ami a többi fajra nézve több készültséget emésztene fel. A haderejét húzzuk fel olyan magasra, hogy legalább 25% eséllyel beférjen vakon bárkihez, de ereje ne legyen még csak az ork, gnóm, óriás közelében sem. Próbáljuk meg értékes fajjá változtatni ahhoz, hogy értelmes szövetséges legyen. Mindezt azért mert egy buta, odafigyelést alig igénylő faj. De ha már tényleg buta és tényleg igénytelen akkor miért nem kap olyan passzívot, hogy nem lehet célpontja semmilyen ártó varázsló és tolvaj akciónak? Ha már csak hadi úton tud "védekezni" akkor illő lenne csak hadi úton ártani neki, nemde? Nem kell neki semmi hadbón, férőhelybón vagy gyújtásrezist. Így legalább tényleg olyan buta maradna mint amilyennek elképzelik az emberek. Lehetne belőle így békés felfedező faj is.
A viccet félre téve. Amiben talán mindenki egyetért az az lenne, hogy -a súgóban nincs benne jelenleg- két mondattal ki kellene bővíteni a hulla leírását;
Kezdő játékosoknak, első országnak nem ajánljuk ezt a fajt! Próbáld ki a játékot más fajjal, és csak miután tényleg tisztában vagy ezen faj hátrányival, csak azután válaszd ezt.
|
The Following 3 Users Say Thank You to Hani For This Useful Post:
|
|

05-29-2009, 12:15
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
ups, ez nem felfele mutató ujjacska akart lenni...
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő  (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|

05-29-2009, 12:33
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ildee
ups, ez nem felfele mutató ujjacska akart lenni...
|
Off:
Semmi baj. Már hozzá szoktam a nem népszerű bejegyzéseimhez.
De feltennék pár kérdést neked, mint saját magát kezdőnek tartó, de a súgót és a kézikönyvet elolvasó játékosnak. Az már kiderült számomra, hogy hulla orid van, azt nem tudom, hogy elsőnek rögtön azt választottad-e és, hogy fordult-e meg már azóta a kezed alatt más faj is. De teljes mértékben tisztában vagy a hulla hátrányival a többi fajjal szemben?
|

05-29-2009, 12:39
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Érdemes lenne valamilyen opciót belevinni, amit szabadon lehet változtatni, ami összefüggésben lenne az erejével, viszont beállítástól függően valamilyen módon nagyobb nagyobb odafigyelést igényelne.
Esetleg a morál nagyobb mértékben zuhanhatna, így ha valaki nem figyel rá oda, máris értelmét vesztették a haderőbónuszok (feltéve, ha megemelik  ).
|

05-29-2009, 12:46
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hani
Off:
Semmi baj. Már hozzá szoktam a nem népszerű bejegyzéseimhez.
De feltennék pár kérdést neked, mint saját magát kezdőnek tartó, de a súgót és a kézikönyvet elolvasó játékosnak. Az már kiderült számomra, hogy hulla orid van, azt nem tudom, hogy elsőnek rögtön azt választottad-e és, hogy fordult-e meg már azóta a kezed alatt más faj is. De teljes mértékben tisztában vagy a hulla hátrányival a többi fajjal szemben?
|
Nincs hulla orim, volt egy, de töröltem  szóval valamit nagyon félreértettél, de annyira tisztában vagyok a hátrányaival, hogy ne is akarjak hulla orit, amíg olyan amilyen. Ha viszont meg lenne erősítve, úgyis hogy lopni lehet, és nem tud varázsolni, akkor szívesen kipróbálnám 
Mellesleg általában már egy gömb miatt szívbajos leszek, nemhogy az örökös lopástól, mégis ellenzem hogy hulla tudjon varázsolni, vagy bármi infót szerezni, ennyi erővel akkor az óriás is tudjon már valami ártó tolvaj akciót is csinálni....
Számolgatni szoktam mi lenne neki jó, de inkább nem írom ide, felesleges is, fogalmam sincs mi van magasabb szinteken, de azt gyanítom, hogy ott is gyenge a hulla, ahogy 5ös szinten is.
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő  (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|

05-29-2009, 13:10
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Én 3/ben adtam fel a hullával, újráztam és váltottam. Így utólag már azt is megbántam, hogy vipes volt, mert a helytartót nem igazán tudtam teljes egészében kihasználni... de ezért tényleg nem tehetek szemrehányást senkinek.
Azt, hogy sose tudtam mi folyik körülöttem az baromira idegesített. Ha valaki foglalt a környékemen, rögtön mentem a támadottra, bízván hogy hazakíséri.
A támadóra nem volt érdemes küldeni bármit is mert szerintem rajtam kívül mindenki szöviben volt, és biztos kért segítséget. Persze amikor pattantam, még uabban a körben kaptam 20 sereget és még csak azt se tudam, hogy a támadó v a védekező csapat jött be hozzám, v esetleg egy nevető harmadik bagázs.
Semmi infó nélkül...pfff... se távol , se teljes krónika se semmi.... hát kíváncsi leszek hogyan tudja a nagyérdemű olyanra formálni a hullát, hogy mfként is megéljen és hogy felsőbb szinteken megérje szövibe hívni.
Bár van egy olyan érzésem, hogy feledésbe fog merülni mint az emberi faj.
|

05-29-2009, 13:36
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Andrew
Érdemes lenne valamilyen opciót belevinni, amit szabadon lehet változtatni, ami összefüggésben lenne az erejével, viszont beállítástól függően valamilyen módon nagyobb nagyobb odafigyelést igényelne.
Esetleg a morál nagyobb mértékben zuhanhatna, így ha valaki nem figyel rá oda, máris értelmét vesztették a haderőbónuszok (feltéve, ha megemelik  ).
|
Már szinte a kezdetektől nyomon követem ezt a fórumot és ahhoz, hogy ez a faj levethesse magáról a buta és igénytelen jelzők béklyóit és odafigyelést igénylő faj lehessen, ahhoz tekit kellene írnia, varázsolni és vagy tolvajolni kellene tudnia. De ezen próbálkozásokat és ötleteket az; idétlen, hülyeség, nemááárr, mekkora lol jelzőkkel szokták ékesíteni általában.
|

05-29-2009, 13:40
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,241
Activity: 7%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hani
ahhoz, hogy ez a faj levethesse magáról a buta és igénytelen jelzők béklyóit és odafigyelést igénylő faj lehessen
|
Az élőhalott fajnak nem célja, hogy odafigyelést igénylő faj legyen. A célja pontosan ennek az ellentéte.
|

05-29-2009, 13:47
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Az élőhalott fajnak nem célja, hogy odafigyelést igénylő faj legyen. A célja pontosan ennek az ellentéte.
|
Off:
Most kivételesen csak egy post-ra reagáltam és csak véleményeztem.  Nem áll szándékomban már több ötlettel előállni. -ugyanis kifogytam belőlük és nem kötöm az ebet a karóhoz többé-
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:18.
 |
|
|
|
|
|
|