Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-30-2009, 13:36
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Szájbarágósan: Míg 200 hektáron 20 százaléknyi házzal egy gnóm naponta 300 katonát képezhet, azaz ha a szabályok engednék, akár egy napi katonatermeléséből 75 hektár földet tudna felfedezni, addig 1500 hektáron, napi 2250 katonát termelne, ami napi 10 hektárra elegendő.
Pedig 200 hektáron egy ütéssel kb. 14 hektárt ütnek le rólad, 1500 hektáron pedig 105 hektárt, azaz első esetben egyötöd nap alatt visszahozod az elveszett hektárokat, a második esetben 10,5 nap alatt.

Szerintem az A legmagasabban lévő játékosainak egyike ezzel tisztában van
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Azzal sem tudsz számolni, hogy az ellenfél alád bont, lerengetik, stb., viszont az 10% haderőkülönbséget jelent.
Azzal sem tudsz számolni minden esetben, hogy az ellenfél hány tábornokot küldött, holott az 20% különbséget is jelenthet...
A bontással nem is kell számolni. Erős saccolással meg tudod mondani, az éplistájából, hogy mennyi épület lesz az amire számíthatsz, hogy el is fogja bontani, ott beállítasz egy bontási ablakot egy attól kicsivel több épületre, majd még egyet, ha netán mégis többet bontana, akkor utána tudj menni. És innentől a dolgod már csak, hogy figyeld a pontlistát.
Lerengetik... ki rengeti le? Meg ezt is illik a pontlistáról észrevenni, és menni utána.
Az ellenfél játékos agyi kapacitását megfelelőnek gondolva szerintem nem küld ki 1 tábornokot ha nem fér be csak 5-tel... Édemes mindig a maxszal számolni.

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Nem biztos, hogy a hektárarányos hadibónusz a legjobb megoldás, de sokkal jobbnak tartom a szintenkéntinél, és a fixnél is.
A hektárarányos hadibónusz ugyanolyan rossz megoldás, mint a szintenkénti... 1 bónuszra van szükség, amitől jobban vihető lesz a hulla 5-től 2ig. Olyna, mint ami az óriásnak van, erősítés nélkül megállja a helyét minden csoportban, úgy, hogy nem változik nála semmi, sem a katonák ereje, sem a védelme, sem a tekercseinek százaléka, sem a fogyasztott kaja mennyisége, semmi...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 18:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 13:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 13:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 14:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 10:45


All times are GMT +1. The time now is 12:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu