|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

05-07-2009, 23:20
|
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2007
Posts: 51
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Kössz 
A lényeg nem ezen volt
Amúgy prímán kiürítették egy barkkom a banditák 
|
Az biztos, most pucoltam ki a klánvárosból egy halommal...
Ati: szerintem is jó ötlet amúgy az egyes lényeg összecsoportosítása, de akár VIP funckió is lehet, mivel a játékmenetre kihatással nincs, viszont erősen kényelmi.
Ezen kívül pár javaslat, vagy bug:
1. Szerintem ellenséges lények ne szálljanak már egymás oldalán harcba ellenem. Pl bandita meg takarító ha egy mezőn vannak.
2. Amikor megtámad 50 bandita kérdéses, hogy mindegyik üthessen-e, mivel 50-en csak nem férnek már hozzám. Persze ez fantasy, ki mennyire rugaszkodik el a valóságtól egyedi döntés kérdése
3. Hajó bugot, sikerült megnézni? Mert nálam tuti nem működött jól...
4. Pajzs és páncél varázslatot, ha gyorsan egymás után nyomom nem írja ki, nem vonja le, de felteszi mindkettőt. Eléggé akadt a netem, de szerintem elő lehet hozni a hibát.
5. Villámvédelem varázslatot tettem egy őrre és a csatában villámcsapásokkal vertem porrá, érdemes lenne rákukkantani erre is.
6. Csataloghoz és fórumloghoz direkt nincs scroller? Mennyire fagyna a szerver szerinted?
7. Klánvárosba épülhessen obeliszk, hogy ha baj van haza lehessen sietni.
8. Piacról az árukat lehessen visszavenni (valamennyi piaci adó levonásával), mert ha hibásan teszem ki sose látom többé.
na hirtelen ennyi
jó8
|
The Following User Says Thank You to Yberia For This Useful Post:
|
|

05-07-2009, 23:32
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Yberia
1. Szerintem ellenséges lények ne szálljanak már egymás oldalán harcba ellenem. Pl bandita meg takarító ha egy mezőn vannak.
2. Amikor megtámad 50 bandita kérdéses, hogy mindegyik üthessen-e, mivel 50-en csak nem férnek már hozzám. Persze ez fantasy, ki mennyire rugaszkodik el a valóságtól egyedi döntés kérdése
5. Villámvédelem varázslatot tettem egy őrre és a csatában villámcsapásokkal vertem porrá, érdemes lenne rákukkantani erre is.
6. Csataloghoz és fórumloghoz direkt nincs scroller? Mennyire fagyna a szerver szerinted?
7. Klánvárosba épülhessen obeliszk, hogy ha baj van haza lehessen sietni.
|
1, Kifejezetten szállhassanak. Van, aki nem száll, van aki segít a "fajtársainak", és van, aki mindenkinek segít. Ki kell tapasztalni, hogy melyik mob milyen jellegű, és aszerint tervezni, hogy mikor kivel száll az ember harcba.
2, Ha 50-en vannak, akkor 50-en harcolnak. Ritka lesz, de amikor ilyen van, akkor a mennyiségbeli elrettentés a cél.
5, A villámvédelem nem tesz immunissá, csak csökkenti a villám-jellegű ártások hatását.
6, Direkt nincs. Nem lesz scrollozható, csak most az, hogy ki lehessen másolni az eseményeket a teszt alatt.
7, Az obeliszk igen ritka lesz, a klánvárosba viszont vissza lehet térni varázsitallal.
|

05-07-2009, 23:33
|
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2007
Posts: 51
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Hasonló asszem Balazsal történt valamelyik este. Nálla is kétszer ment végig a %. Nem tudtunk rájönni, hogy miért.
|
Bezony, meg is írtam egyből Ati-nak csak mailen, mivel elfelejtettem a fórum linkjét :P
|

05-08-2009, 04:26
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Nem készültek már el azok?
|
Este mikor kiléptem még nem láttam őket sehol, de most ahogy beléptem és visszamentem a hajómhoz, láttam, hogy minden ott van 
|

05-08-2009, 06:54
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ildee
Este mikor kiléptem még nem láttam őket sehol, de most ahogy beléptem és visszamentem a hajómhoz, láttam, hogy minden ott van 
|
Kötben rájöttem miért    mert nem töltöttem újra a hajó adatokat 
|

05-08-2009, 09:10
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ildee
|
A helyi menük csak kattintásra frissülnek.
|

05-08-2009, 09:39
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Olyannyira sikerüólt tuningolni a banditákat, hogy tegnap este két napi ostrom után még minden épületem állt, ma reggel pedig már egyetlen egy épületem sincs. Szépen kipucolták a várost. Azért valami középút jó lett volna 
|
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
|
|

05-08-2009, 09:46
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Olyannyira sikerüólt tuningolni a banditákat, hogy tegnap este két napi ostrom után még minden épületem állt, ma reggel pedig már egyetlen egy épületem sincs. Szépen kipucolták a várost. Azért valami középút jó lett volna 
|
Egy fél nap alatt azért egy klánból valaki csak észreveszi, hogy baj van.  Ha egy nagy klánból 12 órán át egyetlen tag sem lép be, akkor az nem életképes klán. Úgyhogy emiatt nem aggódnék. 1 fős klánok a legritkább esetben fognak éles játékban várost építeni.
Nálam tehnap bontottak, aztán kipucoltam őket a városból és vissza se találtak egyelőre.
|

05-08-2009, 10:24
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Másoknak milyen tapasztalataik voltak a bontásokkal, illetve az ostrom kijelzésével?
|

05-08-2009, 10:30
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Este 11kor néztem be, akkor még minden rendben volt, aztán reggel 9re már 2 fal meg egy barakk odalett. Ez egyenlőre jónak tűnik, bár egyre több a földig rombolt város. Az ostrom kijelzése is már megfelelő 
Egyébként sztem az is megérne egy próbát, hogy minél nagyobb valakinek a városa, annál inkább támadnának a banditák, így későbbiekben egy nagyobb klánnak is lenne dolga.
Totoval gondolkodtunk egy olyan lehetőségen, hogy a banditáknak is lehetne egy nagyobb városa, (ahonnan kiindulnak és ellepik a térképet) amit lehetne ostromolni, egyéniben vagy esetleges összefogással és ha sikerült teljesen elpusztítani, akkor valami jutalmat lehet szerezni és aztán valahol megint létrejön egy banditaváros 
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:38.
 |
|
|
|
|
|
|