Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #241  
Old 04-26-2009, 12:52
Swiss's Avatar
Swiss Swiss is offline
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Ati, amennyiben van egy 4-es szintű hajóm amire szerelek 2 evezősort, és 2 vitorlát.

Képzek 9 matrózt:
- akkor melyik fog működni, az evezősorok fullon és egy vitorla

- vagy két vitorla és egy evezős sor a többi matróz meg ejtőzik?
Sponsored Links
  #242  
Old 04-26-2009, 13:01
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Úgy, hogy az első körben nem látod célpontként, hanem csak "körváltáskor" jelenik meg, de akkor már sebződött!
Csak ennek a fantasy világnak a jellemzője hogy támadok de nem látom a célpontot, vagy tudod ezt érzékeltetni vmi valós világbelivel?
  #243  
Old 04-26-2009, 13:21
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Csak ennek a fantasy világnak a jellemzője hogy támadok de nem látom a célpontot, vagy tudod ezt érzékeltetni vmi valós világbelivel?
Tudom.
Előttem áll 2 fószer, az egyiket képen akarom vágni.
Elindítom az öklömet.
Addig, amíg nem ér oda az öklöm az arcához, addig nem ütöttem meg... Hiszen abban a pillanatban lesz megütve, hogy a feje és a kezem között fellép a hatás-ellenhatás törvénye.
Ebben a pillanatban van realizálva a célpontom, hogy én melyiket is akartam megütni.

A valós életben ez egy azon pillanatban történik, de ez egy számítógépes program, ahol lefutási sorrend van.
Tehát előbb kapja meg a sebzést, és csak utána jelenik meg.
Mondjuk ez szemmel nem észrevehető gyorsasággal történik meg.

Tehát a te (meg az én, és mindannyiunk) szemszögéből nézve mindegy, hogy "körváltás" kezdetén mi a helyzet, és hogy az hogy fut le, mert mi a végét látjuk.

Tehát mindegy, hogy az első kör így zajlik le:

körváltás kezdete - kiírja a maci életét, majd beviszi a sebzést, és a sebzést levonja az életéből, kiírja a lecsökkent életet - körváltás vége - új kör

vagy így:

körváltás kezdete - kiírja a sebzést, levonja a maci valós életéből, kiírja a lecsökkent életet - körváltás vége - új kör

Mert te szemmel csak annyit látsz, hogy kijelölöd a célpontot, rányomsz, hogy megtámadod, és a következő pillanatban már a csökkentett életét látod, meg hogy megütötted X sebzéssel...
De amikor ezt látod, az már az 1. kör vége, és rögtön a 2. körben vagy.

Ez olyan, mint a katonaképzés például. Ott is 20%-kal látod indulni, holott nem annyiról indul, mert ha megfigyeled, eltelik egy kis idő, mire 20% lesz az állapot...
Mert annyi történik, hogy amint megnyomod a "kiképzés" gombot, azonnal elképzi a katonát 0%-ról 10%-ra, és utána körváltás... Itt indul az új kör. Az a bizonyos "idő" a gomb megnyomása, és a kiírt 20% között...
Te már csak azt látod, hogy ennek a "fantomkörnek" a végén 10%-ról felmegy 20%-ra az állapot. És máris indul a 3. kör, ahol majd 20-ról 30-ra változik...


Remélem Ati, jól magyaráztam.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 04-26-2009 at 13:23..
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
  #244  
Old 04-26-2009, 13:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Ati: és amikor a mobnak van pl.: 2 életereje és abban a tickben még megrugom egyszer 3 ép-re sebezve, akkor miért támad még vissza a köv. körben?
Abban a körben még visszatámad. Ez kicsit fura lehet, hogy tudod, hogy leütötted nullára, és meg fog halni, de még utolsó erejéből megsebez. Terrorista egér...
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #245  
Old 04-26-2009, 13:34
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Nekem nem világos. Azt értem hogy körökre osztott csatáról van szó és ezért az utolsó körben lehetnek felesleges ütések, de azt nem hogy az elejére hogy kerülhetnek 'bemelegítő' ütések.
A célpontlistában az életerő csak az első kör végén jelenik meg. Addigra már leütöttél belőle. Figyeld meg harc közben, hogy mikor íródik ki mellé, hogy mennyi életereje van.
__________________
Hódító * Queosia
  #246  
Old 04-26-2009, 13:36
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Boccs, hogy körváltást írok mindenhova, de a tickváltás/tackváltás nem áll a számra (kezemre).
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #247  
Old 04-26-2009, 13:40
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az ÉP pontok körüli kavarra megoldás, hogy az észleléssel már csata előtt meg tudod nézni az ellen ÉP-jét

Ati: szval megrúgom a medvét és rámdöl?
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #248  
Old 04-26-2009, 13:51
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Tapasztalat:

Gee1, Gee2, Gee3 egy csapatban volt.
Gee1-et követtem a másik 2 karakteremmel.
Medvéket öltem.

Egyszer csak Gee2-t kivágta a szerver.
Gee1, és Gee3 bent maradt a játékban.

Ilyen kivágást most produkált először nálam. IE alatt nem dobott le.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #249  
Old 04-26-2009, 13:56
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Tapasztalat2:

Gee2-vel visszaléptem a játékba, majd visszaléptem a csapatba is.
Újra 3 karakterrel mentem tovább, macira vadászni.

3-4 maci után kivágta Gee3-at...
A netemmel, böngészőmmel elméletileg minden okés.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #250  
Old 04-26-2009, 14:02
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Tapasztalat3:

Egy medve 89-90 TP-t ér (legalábbis eddig annyit ért), de a 3 karakter között nem osztódik el a 89-90 TP.

Gee1 52 TP-t kap
Gee2 3 TP-t kap
Gee3 1 TP-t kap
_______
Ö: 56 TP.

A maradék 34 TP-t benyelik a segédek? (Segédet vegyesen vittem, van munkás, katona, elit.)
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Negyedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 20 04-22-2009 13:48
Táblázatok és egyéb nyalánkságok Coosty Segítség 4 04-22-2009 11:46
teszt teszt hátán:) KPeti999 Teszt 9 05-07-2008 19:59
29. Egyéb témajavaslat Ati Hódító Kézikönyv 19 09-21-2007 15:39
25.05. Ötödik napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 1 07-27-2007 13:57


All times are GMT +1. The time now is 10:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu