|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

10-19-2008, 17:41
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by KPeti999
Vityu és Te egymástól élből ellentmondó vádakat hoztok fel. Ha az egyikőtöknek válaszolok, akkor a másiktok egyből azt hiszi hogy neki adok igazat. Olvasd csak szépen vissza. Zoli8 győzött meg arról hogy sok a +100% férőhely, ő tudott egy normális érvet felhozni arra, hogy miért nincs igazam, és ekkor módosítottam a javaslatomon +100-ról +50-re. Te meg már órák óta csak szapulsz, de még egy értelmes mondatot nem láttam tőled azzal kapcsolatban, hogy milyen irányban lenne érdemes módosítani a javaslaton. Az pedig hogy adjunk a hullának is védelmet, már az előző topicban el lett vetve. és részemről vége a vitának.
|
Ja ha az neked szapulás, hogy nem értek veled egyet(amikre egyébként érveket is írtam miért kár, hogy nem értetted meg) akkor kiszálltam további jó hulla tuningolást inkább megyek iszom egy sert 
|
The Following User Says Thank You to For This Useful Post:
|
|

10-19-2008, 17:56
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by KPeti999
Arra alapoztam a javaslatot, hogy a hulla gyenge és nehéz komoly anyagi károkat okozni neki. Ha megkapta volna a +50%-ot, akkor másfélszer olyan erős lenne, ami elég plusz lenne, de azért még nem vállna "mumussá"  . A plusz férőhelyek hatására pedig 50%-kal több kárt okozna minden a hulla ellen irányuló gyújtogatás 100% foglalkozottság felett.
|
Próbálj egyszer B-ben végigmenni egy MF hullával.
Ütni MF bónusszal most is tudsz (figyeled a pontlistát, hogy ki támadott, ki lehet varis, ki nem aktív, stb.), de teljesen tehetetlen vagy a gyújtogatás ellen. Hiába van rengeteg plusz házad.
A javaslatod tovább erősíti a hullák nagyobb hekin lévő sebezhetőségét, ezért továbbra sem lenne fentebbi szinteken játszható. Alacsonyabb szinteken pedig most is játszható a hulla.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
|

10-19-2008, 18:18
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 182
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Próbálj egyszer B-ben végigmenni egy MF hullával.
Ütni MF bónusszal most is tudsz (figyeled a pontlistát, hogy ki támadott, ki lehet varis, ki nem aktív, stb.), de teljesen tehetetlen vagy a gyújtogatás ellen. Hiába van rengeteg plusz házad.
A javaslatod tovább erősíti a hullák nagyobb hekin lévő sebezhetőségét, ezért továbbra sem lenne fentebbi szinteken játszható. Alacsonyabb szinteken pedig most is játszható a hulla.
|
Megvagyok győzve. 
|

10-21-2008, 01:15
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
szerintem meg legyen terminátor hulla  :P.
oszt hadd szoljon:P
|

10-21-2008, 11:25
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by KPeti999
A hullának az a legnagyobb gyengéje, hogy a támadó és védőereje töredéke más hadis fajok támadó és védőerejének. Ezért játszhatatlan a hulla feljebb lévő csopikban, ahol már nincsenek kiépítetlen kezdő országok. Mert a hulla jelenleg gyakorlatilag csak ezek ellen az országok ellen ér valamit...
|
A hulla az egy külön játékstílus. Sokszor teljes sereggel kénytelen menni vakon és várja, hogy vagy beüt vagy nem, vagy visszakísérik, vagy nem. De nem sok taktikai elem maradt a részére. Azért ha után számolsz, egy 70% barrakka kitámadott mf hulla még a magasabb szinteken is (nem az 1A-ra gondolok), szóval a magasabb szinteken is jó eséllyel beüt teljes sereggel kitámadva. De olyankor hazakísérik. Ha nem lehetne látni a seregét, pl. nyomnál egy távolt és csak azt látnád, hogy hullák közelítenek feléd, az orit hiába gömböznéd, mert a hullák olyanok, mint a hullák, nem tudnád megkülönböztetni a sok fekvő test közül, hogy melyik kel fel és lesz belőle hulla katona... Felmérni hasonlóan a tolik se tudnák, akkor lehetne a hulla fajjal taktikázni!!!
Pl. hulla kitámad egy kis sereggel, erre nézel egy épületlistát, kiszámolod, kb. mennyien jöhetnek, majd megpróbálod hazakísérni és akkor jöhet az igazi támadás a hulla részéről. Vagy ha kitámad teljes sereggel, nem tudhatod, hogy teljes sereggel támadt-e ki.
Ez azért volna nagyon jó, mert ugyanúgy be lehetne ütni a hullát, ha gép előtt vagy, mert erősebb nem lenne, de mégse írtanák le 20 sereggel, ha egyszer kitámad, mert a játékostól függ, hogy miko rmennyi sereget küld ki.
Közben a hullával játszó játékosnak lehetősége nyilna taktikázni!
Szerintem ez határozottan érdekesebbé tenné a játékot és nem kellene semmilyen extre tripla hiperbónuszokkal az értelmetlenségig elnehezíteni a számolgatást, hanem lehetne a hullával végre élvezetesen játszani.
|

10-21-2008, 11:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Quote:
Originally Posted by tulip
A hulla az egy külön játékstílus. Sokszor teljes sereggel kénytelen menni vakon és várja, hogy vagy beüt vagy nem, vagy visszakísérik, vagy nem. De nem sok taktikai elem maradt a részére. Azért ha után számolsz, egy 70% barrakka kitámadott mf hulla még a magasabb szinteken is (nem az 1A-ra gondolok), szóval a magasabb szinteken is jó eséllyel beüt teljes sereggel kitámadva. De olyankor hazakísérik. Ha nem lehetne látni a seregét, pl. nyomnál egy távolt és csak azt látnád, hogy hullák közelítenek feléd, az orit hiába gömböznéd, mert a hullák olyanok, mint a hullák, nem tudnád megkülönböztetni a sok fekvő test közül, hogy melyik kel fel és lesz belőle hulla katona... Felmérni hasonlóan a tolik se tudnák, akkor lehetne a hulla fajjal taktikázni!!!
Pl. hulla kitámad egy kis sereggel, erre nézel egy épületlistát, kiszámolod, kb. mennyien jöhetnek, majd megpróbálod hazakísérni és akkor jöhet az igazi támadás a hulla részéről. Vagy ha kitámad teljes sereggel, nem tudhatod, hogy teljes sereggel támadt-e ki.
Ez azért volna nagyon jó, mert ugyanúgy be lehetne ütni a hullát, ha gép előtt vagy, mert erősebb nem lenne, de mégse írtanák le 20 sereggel, ha egyszer kitámad, mert a játékostól függ, hogy miko rmennyi sereget küld ki.
Közben a hullával játszó játékosnak lehetősége nyilna taktikázni!
Szerintem ez határozottan érdekesebbé tenné a játékot és nem kellene semmilyen extre tripla hiperbónuszokkal az értelmetlenségig elnehezíteni a számolgatást, hanem lehetne a hullával végre élvezetesen játszani.
|
Ez speciel egész jól hangzik, csak a játék kiszámíthatóságának a rovására menne, következésképp sokaknak nem fog tetszeni...
Mondjuk a hulla több sereges kísérése ellen az is elég elrettentő lenne, ha a több sereg nem egy betegséget vinne, hanem arányosan többet  tehát egy 200 hekis ori nem 200 egységnyi bcit kapna, hanem 1000-et egy 5 sereges támadás esetén, de följebb viccesebb lenne, amikor kap 1k hekin 5k bacit, és a fele lakosság elmegy körváltáskor  mindenki meggondolná, hogy ütögessen-e hullát  
|

10-21-2008, 11:38
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Mondjuk egy 50%-os laki bónusz nem egy végtelenségig bonyolítás, ezt lássuk be.
Szerintem pont magasabb szinten nem ér semmit a hulla, mivel 3. 2. szinten azért nem kezdők játszanak.
Főleg akkor nem ér semmit, ha egy szövetséget talál be véletlenül. Egy jobb szüvi úgyis letávolozza. Szépen átnyomják az összes íjászt ahhoz, kire megy a hulla, és lehet hogy beüt, de nagy valószínűséggel még le is pattan. Ráadásul egy szövi simán szembemehet ilyen körülmények között. Átlagosan 20 sereggel. Ha még alá is bontanak, és leföldelik...
Hát az ha jól számolok 4 ütés alulról 16 ütés felülről. 1600 hektáros hullából mi marad? Darálthús. Se.
A fertőzés szerintem nem okoz gondot, mert amekkora hektárt levesznek a hullából, annyiért megéri pár kórházat feltenni. SŐt, talán még nyernek is vele ezen túl, mert aki meg fél a leprától, vagy nem akar ezzel szórakozni, akkor jó ideig nem fogja megütni azt a szövetséget.
Úgyhogy végülis az is jó, ha nem lehet látni a seregét. Meg a lakosságát se. Szóval ne 0-t írjon ki, mint az elfnél, hanem egy fiktív számot a 0 és a valós szám között. (pl 10000 elit esetén 2986-et.)
Természetesen minden gömbnél mást, tehát lehet hogy a szövi legömböli mind a 4 taggal, és 4 különféle eredmény születik, mert a varázslóik más-más %-kal tudták megállapítani, hogy a sok holttest közül melyik fogható támadásra.
Éplistánál ugyanez, mondjuk 80 barakk esetén tolvajaid úgy találják, hogy 29 használható.
De ez is csak egy kósza ötlet.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|

10-21-2008, 11:40
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
A fertőzés szerintem nem okoz gondot, mert amekkora hektárt levesznek a hullából, annyiért megéri pár kórházat feltenni. SŐt, talán még nyernek is vele ezen túl, mert aki meg fél a leprától, vagy nem akar ezzel szórakozni, akkor jó ideig nem fogja megütni azt a szövetséget.
|
Mondom én, többszörös bacit ide   
|

10-21-2008, 11:43
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Igaz, hogy a ksizámíthatatlanságot ezek a javaslatok nagy mértékben növelik, de hát nem erről szól egy halott test?
Te feltételeznéd egy halottról, hogy egyszer csak előhúz a bordái közül egy kardot, és elkezd lemészárolni?
A hulla fegyvere, a lepra, nem sokat dob a latba, mivel kis hektáron tulajdonképpen hatástalan, nagy hektáron meg ha rákészülnek egy hullára, simán leveszik a bacit egy adag kórházzal.
Az a pár körös építkezés nem hiszem, hogy egyensúlyban van a nyereséggel. Pl azzal a többszáz hektárral, amit a hulláról magas szinten tulajdonképpen ingyen és bűntetlenül le lehet verdesni.
Egyébként nekem tetszene Andrew javaslata is, miszerint tábornokonként kapja meg az egységnyi leprát.
Vagy ha ez túl durva lenne magas hektáron, akkor legalább annyit lehetne, hogy a mostani arány csak akkor él, ha felülről támadsz. Ha alulról mész, dupla akkora leprát kapj.
Ez se bonyolítja túlságosan. 1000 hektáron ha felülről mész 1000-ret kapsz, ha aluldól, akkormeg 2000-ret. Ez nem bonoylult, és kiszámítható.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|

10-21-2008, 12:06
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by AndrewB
Ez speciel egész jól hangzik, csak a játék kiszámíthatóságának a rovására menne, következésképp sokaknak nem fog tetszeni...
Mondjuk a hulla több sereges kísérése ellen az is elég elrettentő lenne, ha a több sereg nem egy betegséget vinne, hanem arányosan többet  tehát egy 200 hekis ori nem 200 egységnyi bcit kapna, hanem 1000-et egy 5 sereges támadás esetén, de följebb viccesebb lenne, amikor kap 1k hekin 5k bacit, és a fele lakosság elmegy körváltáskor  mindenki meggondolná, hogy ütögessen-e hullát  
|
Nekem az nem tetszik ebben a "több egységnyi betegséget szedjen fel" ötletben, hogy ugyanúgy lehiénázhatják, itt vagyok üssetek ha van pénzetek kórházat építeni.
Ez semmilyen taktikai lehetőséget nem ad a hullának. Egyszerűen nem jó vele így játszani, mert mindenki mindent előre kiszámolhat, felmérhet pontosan, nem a hullával játszó, hanem az ellenfél kezébe adva ezzel minden mérlegelési lehtőséget.
Az én ötletemmel viszont hullával is be lehetne csapni az ellenfelet és nem tiszta kiszámolós játék, miközben nem a véletlentől függ, mert miért nem indíthatnál az épületlista alapján nagy sereggel ellentámadást, ami akkor is befér, ha csupa íjászos a hulla.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:11.
 |
|
|
|
|
|
|