Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #71  
Old 10-19-2008, 17:41
Betelgeuse
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
Vityu és Te egymástól élből ellentmondó vádakat hoztok fel. Ha az egyikőtöknek válaszolok, akkor a másiktok egyből azt hiszi hogy neki adok igazat. Olvasd csak szépen vissza. Zoli8 győzött meg arról hogy sok a +100% férőhely, ő tudott egy normális érvet felhozni arra, hogy miért nincs igazam, és ekkor módosítottam a javaslatomon +100-ról +50-re. Te meg már órák óta csak szapulsz, de még egy értelmes mondatot nem láttam tőled azzal kapcsolatban, hogy milyen irányban lenne érdemes módosítani a javaslaton. Az pedig hogy adjunk a hullának is védelmet, már az előző topicban el lett vetve. és részemről vége a vitának.
Ja ha az neked szapulás, hogy nem értek veled egyet(amikre egyébként érveket is írtam miért kár, hogy nem értetted meg) akkor kiszálltam további jó hulla tuningolást inkább megyek iszom egy sert
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to For This Useful Post:
Sponsored Links
  #72  
Old 10-19-2008, 17:56
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
Arra alapoztam a javaslatot, hogy a hulla gyenge és nehéz komoly anyagi károkat okozni neki. Ha megkapta volna a +50%-ot, akkor másfélszer olyan erős lenne, ami elég plusz lenne, de azért még nem vállna "mumussá". A plusz férőhelyek hatására pedig 50%-kal több kárt okozna minden a hulla ellen irányuló gyújtogatás 100% foglalkozottság felett.
Próbálj egyszer B-ben végigmenni egy MF hullával.
Ütni MF bónusszal most is tudsz (figyeled a pontlistát, hogy ki támadott, ki lehet varis, ki nem aktív, stb.), de teljesen tehetetlen vagy a gyújtogatás ellen. Hiába van rengeteg plusz házad.
A javaslatod tovább erősíti a hullák nagyobb hekin lévő sebezhetőségét, ezért továbbra sem lenne fentebbi szinteken játszható. Alacsonyabb szinteken pedig most is játszható a hulla.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #73  
Old 10-19-2008, 18:18
KPeti999 KPeti999 is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 182
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Próbálj egyszer B-ben végigmenni egy MF hullával.
Ütni MF bónusszal most is tudsz (figyeled a pontlistát, hogy ki támadott, ki lehet varis, ki nem aktív, stb.), de teljesen tehetetlen vagy a gyújtogatás ellen. Hiába van rengeteg plusz házad.
A javaslatod tovább erősíti a hullák nagyobb hekin lévő sebezhetőségét, ezért továbbra sem lenne fentebbi szinteken játszható. Alacsonyabb szinteken pedig most is játszható a hulla.
Megvagyok győzve.
Reply With Quote
  #74  
Old 10-21-2008, 01:15
Kirhal Kirhal is offline
Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

szerintem meg legyen terminátor hulla:P.
oszt hadd szoljon:P
Reply With Quote
  #75  
Old 10-21-2008, 11:25
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
A hullának az a legnagyobb gyengéje, hogy a támadó és védőereje töredéke más hadis fajok támadó és védőerejének. Ezért játszhatatlan a hulla feljebb lévő csopikban, ahol már nincsenek kiépítetlen kezdő országok. Mert a hulla jelenleg gyakorlatilag csak ezek ellen az országok ellen ér valamit...
A hulla az egy külön játékstílus. Sokszor teljes sereggel kénytelen menni vakon és várja, hogy vagy beüt vagy nem, vagy visszakísérik, vagy nem. De nem sok taktikai elem maradt a részére. Azért ha után számolsz, egy 70% barrakka kitámadott mf hulla még a magasabb szinteken is (nem az 1A-ra gondolok), szóval a magasabb szinteken is jó eséllyel beüt teljes sereggel kitámadva. De olyankor hazakísérik. Ha nem lehetne látni a seregét, pl. nyomnál egy távolt és csak azt látnád, hogy hullák közelítenek feléd, az orit hiába gömböznéd, mert a hullák olyanok, mint a hullák, nem tudnád megkülönböztetni a sok fekvő test közül, hogy melyik kel fel és lesz belőle hulla katona... Felmérni hasonlóan a tolik se tudnák, akkor lehetne a hulla fajjal taktikázni!!!

Pl. hulla kitámad egy kis sereggel, erre nézel egy épületlistát, kiszámolod, kb. mennyien jöhetnek, majd megpróbálod hazakísérni és akkor jöhet az igazi támadás a hulla részéről. Vagy ha kitámad teljes sereggel, nem tudhatod, hogy teljes sereggel támadt-e ki.

Ez azért volna nagyon jó, mert ugyanúgy be lehetne ütni a hullát, ha gép előtt vagy, mert erősebb nem lenne, de mégse írtanák le 20 sereggel, ha egyszer kitámad, mert a játékostól függ, hogy miko rmennyi sereget küld ki.

Közben a hullával játszó játékosnak lehetősége nyilna taktikázni!

Szerintem ez határozottan érdekesebbé tenné a játékot és nem kellene semmilyen extre tripla hiperbónuszokkal az értelmetlenségig elnehezíteni a számolgatást, hanem lehetne a hullával végre élvezetesen játszani.
Reply With Quote
  #76  
Old 10-21-2008, 11:38
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by tulip View Post
A hulla az egy külön játékstílus. Sokszor teljes sereggel kénytelen menni vakon és várja, hogy vagy beüt vagy nem, vagy visszakísérik, vagy nem. De nem sok taktikai elem maradt a részére. Azért ha után számolsz, egy 70% barrakka kitámadott mf hulla még a magasabb szinteken is (nem az 1A-ra gondolok), szóval a magasabb szinteken is jó eséllyel beüt teljes sereggel kitámadva. De olyankor hazakísérik. Ha nem lehetne látni a seregét, pl. nyomnál egy távolt és csak azt látnád, hogy hullák közelítenek feléd, az orit hiába gömböznéd, mert a hullák olyanok, mint a hullák, nem tudnád megkülönböztetni a sok fekvő test közül, hogy melyik kel fel és lesz belőle hulla katona... Felmérni hasonlóan a tolik se tudnák, akkor lehetne a hulla fajjal taktikázni!!!

Pl. hulla kitámad egy kis sereggel, erre nézel egy épületlistát, kiszámolod, kb. mennyien jöhetnek, majd megpróbálod hazakísérni és akkor jöhet az igazi támadás a hulla részéről. Vagy ha kitámad teljes sereggel, nem tudhatod, hogy teljes sereggel támadt-e ki.

Ez azért volna nagyon jó, mert ugyanúgy be lehetne ütni a hullát, ha gép előtt vagy, mert erősebb nem lenne, de mégse írtanák le 20 sereggel, ha egyszer kitámad, mert a játékostól függ, hogy miko rmennyi sereget küld ki.

Közben a hullával játszó játékosnak lehetősége nyilna taktikázni!

Szerintem ez határozottan érdekesebbé tenné a játékot és nem kellene semmilyen extre tripla hiperbónuszokkal az értelmetlenségig elnehezíteni a számolgatást, hanem lehetne a hullával végre élvezetesen játszani.
Ez speciel egész jól hangzik, csak a játék kiszámíthatóságának a rovására menne, következésképp sokaknak nem fog tetszeni...
Mondjuk a hulla több sereges kísérése ellen az is elég elrettentő lenne, ha a több sereg nem egy betegséget vinne, hanem arányosan többet tehát egy 200 hekis ori nem 200 egységnyi bcit kapna, hanem 1000-et egy 5 sereges támadás esetén, de följebb viccesebb lenne, amikor kap 1k hekin 5k bacit, és a fele lakosság elmegy körváltáskor mindenki meggondolná, hogy ütögessen-e hullát
Reply With Quote
  #77  
Old 10-21-2008, 11:38
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Mondjuk egy 50%-os laki bónusz nem egy végtelenségig bonyolítás, ezt lássuk be.

Szerintem pont magasabb szinten nem ér semmit a hulla, mivel 3. 2. szinten azért nem kezdők játszanak.
Főleg akkor nem ér semmit, ha egy szövetséget talál be véletlenül. Egy jobb szüvi úgyis letávolozza. Szépen átnyomják az összes íjászt ahhoz, kire megy a hulla, és lehet hogy beüt, de nagy valószínűséggel még le is pattan. Ráadásul egy szövi simán szembemehet ilyen körülmények között. Átlagosan 20 sereggel. Ha még alá is bontanak, és leföldelik...
Hát az ha jól számolok 4 ütés alulról 16 ütés felülről. 1600 hektáros hullából mi marad? Darálthús. Se.
A fertőzés szerintem nem okoz gondot, mert amekkora hektárt levesznek a hullából, annyiért megéri pár kórházat feltenni. SŐt, talán még nyernek is vele ezen túl, mert aki meg fél a leprától, vagy nem akar ezzel szórakozni, akkor jó ideig nem fogja megütni azt a szövetséget.

Úgyhogy végülis az is jó, ha nem lehet látni a seregét. Meg a lakosságát se. Szóval ne 0-t írjon ki, mint az elfnél, hanem egy fiktív számot a 0 és a valós szám között. (pl 10000 elit esetén 2986-et.)
Természetesen minden gömbnél mást, tehát lehet hogy a szövi legömböli mind a 4 taggal, és 4 különféle eredmény születik, mert a varázslóik más-más %-kal tudták megállapítani, hogy a sok holttest közül melyik fogható támadásra.

Éplistánál ugyanez, mondjuk 80 barakk esetén tolvajaid úgy találják, hogy 29 használható.

De ez is csak egy kósza ötlet.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #78  
Old 10-21-2008, 11:40
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
A fertőzés szerintem nem okoz gondot, mert amekkora hektárt levesznek a hullából, annyiért megéri pár kórházat feltenni. SŐt, talán még nyernek is vele ezen túl, mert aki meg fél a leprától, vagy nem akar ezzel szórakozni, akkor jó ideig nem fogja megütni azt a szövetséget.
Mondom én, többszörös bacit ide
Reply With Quote
  #79  
Old 10-21-2008, 11:43
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Igaz, hogy a ksizámíthatatlanságot ezek a javaslatok nagy mértékben növelik, de hát nem erről szól egy halott test?
Te feltételeznéd egy halottról, hogy egyszer csak előhúz a bordái közül egy kardot, és elkezd lemészárolni?
A hulla fegyvere, a lepra, nem sokat dob a latba, mivel kis hektáron tulajdonképpen hatástalan, nagy hektáron meg ha rákészülnek egy hullára, simán leveszik a bacit egy adag kórházzal.
Az a pár körös építkezés nem hiszem, hogy egyensúlyban van a nyereséggel. Pl azzal a többszáz hektárral, amit a hulláról magas szinten tulajdonképpen ingyen és bűntetlenül le lehet verdesni.

Egyébként nekem tetszene Andrew javaslata is, miszerint tábornokonként kapja meg az egységnyi leprát.

Vagy ha ez túl durva lenne magas hektáron, akkor legalább annyit lehetne, hogy a mostani arány csak akkor él, ha felülről támadsz. Ha alulról mész, dupla akkora leprát kapj.

Ez se bonyolítja túlságosan. 1000 hektáron ha felülről mész 1000-ret kapsz, ha aluldól, akkormeg 2000-ret. Ez nem bonoylult, és kiszámítható.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #80  
Old 10-21-2008, 12:06
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by AndrewB View Post
Ez speciel egész jól hangzik, csak a játék kiszámíthatóságának a rovására menne, következésképp sokaknak nem fog tetszeni...
Mondjuk a hulla több sereges kísérése ellen az is elég elrettentő lenne, ha a több sereg nem egy betegséget vinne, hanem arányosan többet tehát egy 200 hekis ori nem 200 egységnyi bcit kapna, hanem 1000-et egy 5 sereges támadás esetén, de följebb viccesebb lenne, amikor kap 1k hekin 5k bacit, és a fele lakosság elmegy körváltáskor mindenki meggondolná, hogy ütögessen-e hullát
Nekem az nem tetszik ebben a "több egységnyi betegséget szedjen fel" ötletben, hogy ugyanúgy lehiénázhatják, itt vagyok üssetek ha van pénzetek kórházat építeni.

Ez semmilyen taktikai lehetőséget nem ad a hullának. Egyszerűen nem jó vele így játszani, mert mindenki mindent előre kiszámolhat, felmérhet pontosan, nem a hullával játszó, hanem az ellenfél kezébe adva ezzel minden mérlegelési lehtőséget.

Az én ötletemmel viszont hullával is be lehetne csapni az ellenfelet és nem tiszta kiszámolós játék, miközben nem a véletlentől függ, mert miért nem indíthatnál az épületlista alapján nagy sereggel ellentámadást, ami akkor is befér, ha csupa íjászos a hulla.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 14:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu