| 
 | 
       
       	   
       	   	
	   	   	   	   
	   	   	   	          
	   
	   	   
        | 
	  	   	          
	   
	   
	   
       
	
   | 
	
		Hódító / Queosia forum 
                http://queosia.com 
                http://hodito.hu
	 | 
 
 
 | 
 
       
	
		
	
	
		| Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek | 
	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
	| 
		
		View Poll Results: Ha a vip tagság nem adna semmi pluszt akkor:
	 | 
 
	| 
		
			nem fizetném, hisz a ht miatt csinálom.
		
		
	 | 
	
		    
	 | 
	7 | 
	70.00% | 
 
	| 
		
			is fizetném, hisz szeretem ezt a játékot.
		
		
	 | 
	
		    
	 | 
	3 | 
	30.00% | 
 
	
 
 
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-20-2008, 20:05
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  pepa
					 
				 
				Én hipermarketben dolgozom és hidd el az okosok a péntáros felmenőit szídják, ha bármi probléma van a rendszerrel. 
			
		 | 
	 
	 
 Nocsak, egy hipermarketben is előfordulnak problémák? Hogy képzelik?!    
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-20-2008, 20:10
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jun 2006 
					Location: Budapest XV. kerület 
					
					
						Posts: 2,334
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 98% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				Nocsak, egy hipermarketben is előfordulnak problémák? Hogy képzelik?!    
			
		 | 
	 
	 
 Én szeretem azt mondani, hogy : Csak a munkavégzés helye, nem pedig ottani alkalmazott.
 
Engem is sokszor próbálnak elővenni a készlethiány, az átrendezés miatt, de nem az én hatásköröm. Az emberek azért fordulnak hozzám, mert én vagyok ott. A szövim is azért fordult hozzátok, mert Titeket tudott elérni.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-20-2008, 20:15
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  pepa
					 
				 
				A szövim is azért fordult hozzátok, mert Titeket tudott elérni. 
			
		 | 
	 
	 
 És a probléma hihetetlenül rövid időn belül megoldódott attól a pillanattól kezdve, hogy elküldte a szükséges adatokat.
 
Sajnos ezek nélkül nem tudunk segíteni mi sem.
 
Egy nemrégiben történt esetet juttat ez eszembe, amikor az illető áfás számlát kért. Elkértük a számlázási adatait, illetve a tranzakciószámokat, amikről a számlát kéri, amiket nem volt hajlandó megadni. Ez ugye egy kicsit fura helyzet, mert nem tudjuk, hogy kinek állítsuk ki a számlát, és nem tudjuk, hogy miről.    Érdekes lenne, ha egy hipermarketben odamennék a vevőszolgálatra azzal, hogy számlát kérek, de a blokkot nem adom oda, hiszen pontosan tudniuk kellene, hogy mikor mit vettem, és az adataimat sem adom meg, mert csak.    
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-21-2008, 00:21
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Senior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Apr 2007 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 5,922
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 93% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Nekem is volt a vip miatt problémám nem is olyan régen,de az sajna nem oldódott meg! 
Akkor 6 sms ment kárba  
Semmi veszteség nem érte az orim,mert nekem mindig aktívan van 1000 kör az orikon ,de azok az sms-ek fölöslegesen lettek elküldve, mert nem kaptam érte vip kört. 
Nem Atiékat hibáztatom, de sajna nem oldódott meg az ügy,és le lett zárva!
 
Aki pedig vipes az ne várja meg amíg lejár az orijáról! 
Pepa is mindig a szövifórumunkon kéreget,mert már csak pár körig bírja az orija  
Én tuti nem várnék addig    
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-21-2008, 08:29
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: May 2008 
					
					
					
						Posts: 3
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 88% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
				
		
		Üdv Nektek, ha már Pepa klántársam megtisztelt azzal, hogy a problémámnak külön topicot nyitott, akkor leirom részletesen, hogy mi is történt... 
 
Erdélyből játszom, a vip befizetésre egyedüli lehetőségem az volt, hogy a Visa Gold kártyámról worldpayen fizettem, sms küldés sajna innen nem lehetséges. 
Folyamatos befizetés volt beállitva, hogy ne érhessenek meglepetések. 
 
Péntek reggel jött az üzenet, hogy a vip köröket nem tudják jóváirni ("Kedves játékosunk! Bankkártyás fizetésed feldolgozása közben hiba történt: a fizetett összeg nem egyezik az általunk elfogadott összegekkel") 
Irtam a supportra, kérték a kifizetesi tranzakcioszamot, ezt szintén pénteken este, 21 óra 11 perckor elküldtem. Ati, megkérlek szépen, ellenőrizd le. 
 
Ekkor már minden adatuk megvolt hogy jóváirják. A vip ekkor még nem volt lejárva. 
Szombat reggel láttam, hogy nincs megoldva, ismét irtam a supportra (8 óra 53 perckor), és ismét a segitségüket kértem, mert tudtam, hogy nem leszek itthon, es gond lesz délben a varikkal... Ez is leellenőrizhető... 
 
Lejárt a vip, szombaton délben a 13 órai körváltásnál elmentek a varik, délután 16 óra 31 perckor ismét irtam, őket téve felelőssé a kárért...  
Vasárnap délben kaptam meg a vipköreimet. 
Ezután történt pár súlyosabb hangvétű levélváltás, én kértem a károm megtéritését, ők azt mondták, hogy ez nem lehetséges, hogy a varik nem a HT miatt mentek el, hanem mert nem volt hely a templomokban, valamint, hogy a piac nem raktár, stb... 
Ati, megkérlek szépen, ellenőrizd le az itt leirtakat, nem igaz, hogy 3 perc alatt megoldódott a probléma.  
 
Ismétlem magam: a vip szombat délelőtt járt le, én péntek reggel jeleztem a hibát, péntek este elküldtem a tranzakció azonositóját, ekkor már jóváirható lett volna. Ezelőtt egy hónappal ugyanez történt, akkor viszont az azonositó elküldése után rögtön megoldódott... 
Gyakorlatilag a supporttól semmi választ nem kaptam péntek estétől vasárnap délig. 
 
Én nem szándékszom törölni az országomat, és kérlek ti se tegyétek. Szeretem ezt a játékot, népszerűsitem is rendesen... 
Mindezek mellett tényleg nem magamat hibáztatom a történtekért. 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
				 
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-21-2008, 10:01
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  sepsi
					 
				 
				Lejárt a vip, szombaton délben a 13 órai körváltásnál elmentek a varik, délután 16 óra 31 perckor ismét irtam, őket téve felelőssé a kárért...  
Vasárnap délben kaptam meg a vipköreimet. 
Ezután történt pár súlyosabb hangvétű levélváltás, én kértem a károm megtéritését, ők azt mondták, hogy ez nem lehetséges, hogy a varik nem a HT miatt mentek el, hanem mert nem volt hely a templomokban, valamint, hogy a piac nem raktár, stb... 
Ati, megkérlek szépen, ellenőrizd le az itt leirtakat, nem igaz, hogy 3 perc alatt megoldódott a probléma. 
			
		 | 
	 
	 
 Május 18-án 13:46-kor küldted el azokat a tranzakciószámokat, amiknek a jóváírása nem történt meg.
 
Ugyanezen a napon 13:59-kor már választ kaptál a leveledre.
 
Bár ez valóban úgy tűnhet, mintha nem 3, hanem 13 perc lenne, fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy a VIP körök jóváírása történt elsőként, és csak utána a válasz megírása és elküldése. A levél elküldése előtt tehát már jóval megtörtént a VIP körök jóváírása az érintett országoknak, annak árdekében, hogy igaz, hogy hétvége volt, igaz, hogy a hiba nem a mi oldalunkon volt, de a VIP körök jóváírása minél gyorsabban megtörténjen, egy olyan esetben is, amikor rajtunk teljesen kívülálló okból történt a hiba, amire az égvilágon semmi ráhatásunk nincsen.
 
Elhiszem, hogy nem a Te hibádból történt mindez, de Neked is meg kell azt értened, hogy nem is a mienkből. Nem mi írtuk véletlen rossz országnak jóvá a VIP tagságot, nem a mi oldalunkon volt rossz a fogadórendszer, nem a mi szervereink voltak elérhetetlenek.
 
Úgy érzem, hogy mi mindent megtettünk annak érdekében, hogy a VIP tagság mielőbb jóváírásra kerüljön az országaidban, attól a pillanattól kezdve, hogy a tranzakciószámok rendelkezésre álltak.
 
Való igaz, hogy már előbb is írtál, de ameddig nem mondod meg, hogy melyik tranzakciókról van szó, addig nem tudunk segíteni, hiszen nem tudjuk, hogy mi az, aminek utána kell nézni.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				05-21-2008, 10:22
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: May 2008 
					
					
					
						Posts: 3
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 88% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
				
		
		Alább mellékelem a május 16, péntek esti levelemet, amiben megadtam az játékazonositómat, és bemásoltam a worldpay-es tranzakció részleteit is: 
Dátum:  2008. máj. 16. Péntek 21:11:41  
Feladó:  <secatt@freemail.hu> 
Címzett:  support <support@hodito.hu> 
Tárgy:  Fwd: WorldPay CARD transaction Confirmation  
Melléklet:  
 
Kedves játékosunk! Bankkártyás fizetésed feldolgozása közben hiba történt: a fizetett összeg nem egyezik az általunk elfogadott összegekkel. 
 
azonosito: 
H.377639.8c45c57d2e76827546fb9b4705552192293373da.  H 
 
Transaction Confirmation 
Please retain for your records
    
Thank you  
Your transaction has been processed by WorldPay, on behalf of Bratt Kft.. 
 
Transaction details:  
Transaction for the value of: EUR1.92 
Description: Payment 2 of FuturePay agreement ID 6145334 
From: Bratt Kft. 
Merchant's cart ID: HOD_377639 
Authorisation Date/Time: 16/May/2008 02:49:20 
WorldPay's transaction ID: 369250172 
This is not a tax receipt.
 
 
Enquiries  
This confirmation only indicates that your transaction has been processed successfully. It does not indicate that your order has been accepted. It is the responsibility of Bratt Kft. to confirm that your order has been accepted, and to deliver any goods or services you have ordered.
 
If you have any questions about your order, please email Bratt Kft. at:  payment@bratt.hu, with the transaction details listed above.
 
Thank you for shopping with Bratt Kft..
 
---------- Eredeti üzenet ----------
 
Dátum:  2008. máj. 16. Péntek 05:49:21  
Feladó:   shopper@uk.worldpay.com
 
Címzett:   secatt@freemail.hu
 
Válaszcím:   payment@bratt.hu
 
Tárgy:  WorldPay CARD transaction Confirmation  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
				 
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| 
			Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
    
		
	
		 
		Posting Rules
	 | 
 
	
		
		You may not post new threads 
		You may not post replies 
		You may not post attachments 
		You may not edit your posts 
		 
		
		
		
		
		HTML code is Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
All times are GMT +1. The time now is 04:27. 
		 
	 
 
 
     	   	     	  |  
 
  
  	   
  	   	    | 
  	   	           | 
 
 
	   
	   	    | 
	   	    
  | 
   	   	   
   	   	          
 | 
 
  |