Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 02-07-2008, 16:51
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tulip View Post
3, Ha lehetne viszonylag könnyen felfedezni és lenne maximámils hektár, akkor viszont mozgalmassá válna a játék! A foglalt föld a maximális hektár fölött elveszne (vagy már meg sem kapná, vagy körönként csökkenne), a beütött ország pedig szintén elvesztené a területet. Ennek az lenne a övetkezménye, hogy hiába lenne könnyű felfedezni, nem folyna szét a mezőny, miden ponton lehetne csatázni, egy kis felfedezéssel utolérni a másikat. A maximális hektár közelében lévő országok rákényszerülnének állandóan lefelé püfölni a feltörekvőket. Fordulatokkal tartkított harc folyhatna az első helyért és a mezőny többi részén is...
Lásd Serg korábbi hsz-ét amiben Truffinak válaszol erre az ötletre. Nem ismétlem meg, én is osztom a véleményét ebben.

Sok embernek nem tetszett az hogy a nagy orik előnyben vannak a kicsikhez mert sokkal nagyobb a termelésük...stb, azonos katiigény/hekinél (225) jóval többet tudnak fedezni. (persze tartalékképzésnél, törpi termelésénél megvan az előnyük, ami jól is van így!!)
Erre szépen ki lett találva a mostani rendszer, de láthattuk, hogy nem jó, mert lehetlenné teszi a játékot A-ban.
A sok ember kedvvért, illetve véleményük miatt, találtam ki egy olyan egyszerű képletet ami azt csinálja, hogy minden méretű ori =% háznál ugyanannyit fedezhet.

Fegya számozása szerint:

1. Ezt valóban módosítani kellett, de nem ennyire.
2. Szerintem mindenképp ebben ebben az irányban kellene elmenni, akár a heki/10-es javaslatommal, akár más képlettel, bár ennél egyszerűbbet és jobbat nem tudok és senki se mondott még.
3. Semmiképp nem támogatom, és szerintem nem is jogos, hogy a sok munka árán felküzdött nagy orik NEM HOGY ELŐNYBEN lennének a magasabb termelés miatt még hátrányba juttatjuk őket!
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
17. Felfedezés Ati Hódító Kézikönyv 3 07-11-2007 18:11
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 20:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 22:04
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 15:05


All times are GMT +1. The time now is 07:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu