|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

02-06-2008, 17:25
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ilyen lehetőség biztosan nem lesz, hogy lefagyasztok egy országot, mert épp olyanom van. Csak fellépéssel egyidőben van erre lehetőség. Ha B-ből fordul, akkor márpedig A-ba nem lép fel, vagyis nincs lefagyasztás, simán csak 5. szintre fordulás van. (5. szinten meglevő ország fagyasztásának lehetőségével.)
|
ha egy teljes klánt lefagyasztunk ( minden tulaj fellép egy országgal A ba)
akkor a klán is fagyasztva lesz, és nem fogynak a klánszabi körei?
(hiszen nem szabadságról van szó, senem mélyszabiról)

|

02-06-2008, 17:26
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hornet
Karavánt lehet küldeni e majd a szabis oriba??
Vagy ez arra lesz jó hogy a szabis orit telnyomják lóvéval??
|
Ilyenkor ideális esetben minden aktuális szövetségi státusza felbomlik, mintha törölt volna, szintet lépett volna, anarchba került volna, zéróstartolt volna.
|

02-06-2008, 17:28
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
ha egy teljes klánt lefagyasztunk ( minden tulaj fellép egy országgal A ba)
akkor a klán is fagyasztva lesz, és nem fogynak a klánszabi körei?
(hiszen nem szabadságról van szó, senem mélyszabiról)

|
Az A egy kicsit speciális eset. Máshol a szövetségi státusz azonnali bomlását kell, hogy eredményezze a fagyasztás. Valószínüleg ugyanez lesz A-ban is: azonnali kilépés a szövetségből.
|

02-06-2008, 17:29
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Viz
Ati neked mi a véleményed a dologról? Mert eddig semmit se szóltál hozzá, és a Te szavad a döntő!?
|
Valószínüleg azért nem szóltam hozzá, mert nem volt a téma aktuális... Eddig kb 5-ször kérdezted meg, hogy mit szólok hozzá. Felesleges ezzel floodolni a témát. Majd amikor aktuális a téma, akkor hozzászólok.
|

02-06-2008, 17:40
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Az A egy kicsit speciális eset. Máshol a szövetségi státusz azonnali bomlását kell, hogy eredményezze a fagyasztás. Valószínüleg ugyanez lesz A-ban is: azonnali kilépés a szövetségből.
|
ezt átkéne gondolni, körközbeni azonnalra gondolsz?
kláncsata közben?
esetleg felé tartó sereg közben? ( ez más csoportra is igaz mondjuk)
a lényeg a kláncsata ráállás -eltávolodás...
vagy ezt nem tudná befolyásolni?
|

02-06-2008, 18:05
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by asher
legyen X kör, amig az ország nem hibernáltatik, csak SZ, és ha ez lejár akkor fagy csak le, és léphet fel a másik.
|
Hóhér kérdésére máris itt egy ideális megoldás: csak akkor fagyaszthatod le, ha SZK az ország. Hogy ez mikor, hogy az a játék teljesen normál szabályai szerint zajlik.
|

02-06-2008, 18:49
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
mi a bajotok, azzal, hogy engem támadhatnak, én nem támadhatok ?? hát senkinek nem kötelező fagyasztani... úgy veszitek, mintha ez egy kötelező elem lenne, és egyből magatokra veszitek.
|
Egy ilyen bonyolítás szerintem felesleges. Tény, hogy a környéknek nem árt tudnia, hogy ott van egy ország, de:
1, most is bármikor behozhatsz egy országot mélyszabiról, ami hirtelen a semmiből terem ott. Mégsem panaszkodott az elmúlt 9 évben senki arra, hogy "te jó ég, hirtelen a semmiből felbukkant egy ország, és megtámadott".
2, bár akár azt is meg lehetne oldani, hogy mielőtt visszakerül az ország, bekerül a pontlistába szabis országként, a fenti miatt szerintem ez felesleges. eddig se volt ebből soha probléma.
|

02-06-2008, 19:03
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Hóhér kérdésére máris itt egy ideális megoldás: csak akkor fagyaszthatod le, ha SZK az ország. Hogy ez mikor, hogy az a játék teljesen normál szabályai szerint zajlik.
|
vajon lehetne ez a többi csoportra is?
csak akkor fagyaszthatja le, ha szabadságon van.
|

02-06-2008, 19:08
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
vajon lehetne ez a többi csoportra is?
csak akkor fagyaszthatja le, ha szabadságon van.
|
Szabin, és MF. Például.
De még csak a 14. oldalnál járok. 
|

02-06-2008, 21:40
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Valezius
Ha az egyik országod nem tagja szövetségnek, és már legalább Xkör óta szabin van, akkor felléphetsz ugyanabba a csoportba egy másik országoddal.
A lefagyasztott országgal csak X körrel a másik országod továbblépése után tudsz visszajönni a játékba.
X-re kéne egy megfelelő számot találni, talán 336kör lenne jó. (Vagy 2hét, hogy lassúban és gyorsban is ugyanannyit kelljen várni)
|
Sok. 3 nap bőven elég, ha ilyesmiben gondolkozunk.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 17:24.
 |
|
|
|
|
|
|