Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 02-06-2008, 11:39
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

No, az utolsó tizenegynehány oldal kimaradt, mert már az azt megelőző 4-5 oldalnak se volt az égvilágon semmi köze az eredeti témához, úgyhogy gyanítom, hogy utána se került szóba.

Most kanyarodjunk vissza hozzá, ha már ez a megbeszélések téma.

És itt szeretném mindenki figyelmét felhívni arra, hogy mint ilyen, kiemelt téma, és az offolásokért figyelmeztetés jár, amik hosszú-hosszú fórumkitiltást eredményeznek, lásd ez a téma:

http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2660

Visszatérve a klánbalépések könnyítésére...

Elég sok érv és ellenérv elhangzott. Mind a körül forgott, hogy jó lenne-e a top klánoknak, és jó lenne-e másnak.

Ameddig olvastam, addig egyetlen egyszer sem merült fel az az érv, hogy az A-ban való játék a Hódító egyik végcélja, és mint ilyen, egy idő után az 50 klánbalépés miatti korlát miatt ellehetetlenül. Márpedig ez mindenkit érint, aki komolyan szeretne az A-ban játszani. Azt is, aki most a top1 ország, és azt is, aki még csak holnap fog fellépni.

Ennek fényében jogosnak tartom, hogy valamivel lehessen csökkenteni mind a leadandó föld mennyiségét, mind ezt az 50-es korlátot, ami effektíve a játék végét (elvesztését) jelenti annak, aki ezt elérte.

Az előző beírásomban kifejtettem, hogy a játékidőhöz kötött könnyítésnek milyen hátránya lenne, ezért azt nem támogatom. A top30%-hoz kötött csökkentés már sokkal szimpatikusabb.

Hogy mennyi időnként kapjon valaki +1 lehetőséget, az a téma elején volt, később ezzel már senki nem foglalkozott. A fordulástól az ismételt A-ba jutásig, vagy a regisztrációtol az A-ba jutásig átlagosan 4000 kör telik el, ha valaki siet. Tehát 4000 körönként nulla százalék a klánbalépések kezdete. Ezt szem előtt tartva a 2ezer és 4ezer top30% körös javaslatok elfogadhatónak tűnnek, ennél magasabbra semmiképp nem érdemes vinni ezt a szükségletet. Alacsonyabbra se nagyon, mert nem cél, hogy hetente valaki új klánba lépkedjen. A 2000 kör az közel 3 hónap. A 4000 kör az 5 és fél hónap.

Az első 13 oldal után sem látok igazi okot arra, hogy valaki, aki a csoport felső régióiba szeretne jutni, miért ellenezné azt a javaslatot, hogy ezt az eddiginél könnyebben tehesse meg, és ne legyen a játékának a vége meghatározva, hanem ezt kitolhassa, és valóban játszhasson, anélkül a tudat nélkül, hogy egyszer muszáj lesz lefordulnia, mert nincs tovább.

Ami fő kérdés, az az, hogy nulláról induljon a számítás, vagy a már meglevő körök is beszámítsanak.

Bár a nulláról indulás logikusnak hangzik, személy szerint ellenzem, mert ez MÉGEGY tényezőt behoz a játékba, amit figyelni kell, amit ki kell jelezni, amiről tudni kell, és amit remekül el lehet hirtelen felejteni, ha valami miatt épp szídni kell a játék működését.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 19:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu