No, az utolsó tizenegynehány oldal kimaradt, mert már az azt megelőző 4-5 oldalnak se volt az égvilágon semmi köze az eredeti témához, úgyhogy gyanítom, hogy utána se került szóba.
Most kanyarodjunk vissza hozzá, ha már ez a megbeszélések téma.
És itt szeretném mindenki figyelmét felhívni arra, hogy mint ilyen, kiemelt téma, és az offolásokért figyelmeztetés jár, amik hosszú-hosszú fórumkitiltást eredményeznek, lásd ez a téma:
http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2660
Visszatérve a klánbalépések könnyítésére...
Elég sok érv és ellenérv elhangzott. Mind a körül forgott, hogy jó lenne-e a top klánoknak, és jó lenne-e másnak.
Ameddig olvastam, addig egyetlen egyszer sem merült fel az az érv, hogy az A-ban való játék a Hódító egyik végcélja, és mint ilyen, egy idő után az 50 klánbalépés miatti korlát miatt ellehetetlenül. Márpedig ez mindenkit érint, aki komolyan szeretne az A-ban játszani. Azt is, aki most a top1 ország, és azt is, aki még csak holnap fog fellépni.
Ennek fényében jogosnak tartom, hogy valamivel lehessen csökkenteni mind a leadandó föld mennyiségét, mind ezt az 50-es korlátot, ami effektíve a játék végét (elvesztését) jelenti annak, aki ezt elérte.
Az előző beírásomban kifejtettem, hogy a játékidőhöz kötött könnyítésnek milyen hátránya lenne, ezért azt nem támogatom. A top30%-hoz kötött csökkentés már sokkal szimpatikusabb.
Hogy mennyi időnként kapjon valaki +1 lehetőséget, az a téma elején volt, később ezzel már senki nem foglalkozott. A fordulástól az ismételt A-ba jutásig, vagy a regisztrációtol az A-ba jutásig átlagosan 4000 kör telik el, ha valaki siet. Tehát 4000 körönként nulla százalék a klánbalépések kezdete. Ezt szem előtt tartva a 2ezer és 4ezer top30% körös javaslatok elfogadhatónak tűnnek, ennél magasabbra semmiképp nem érdemes vinni ezt a szükségletet. Alacsonyabbra se nagyon, mert nem cél, hogy hetente valaki új klánba lépkedjen. A 2000 kör az közel 3 hónap. A 4000 kör az 5 és fél hónap.
Az első 13 oldal után sem látok igazi okot arra, hogy valaki, aki a csoport felső régióiba szeretne jutni, miért ellenezné azt a javaslatot, hogy ezt az eddiginél könnyebben tehesse meg, és ne legyen a játékának a vége meghatározva, hanem ezt kitolhassa, és valóban játszhasson, anélkül a tudat nélkül, hogy egyszer muszáj lesz lefordulnia, mert nincs tovább.
Ami fő kérdés, az az, hogy nulláról induljon a számítás, vagy a már meglevő körök is beszámítsanak.
Bár a nulláról indulás logikusnak hangzik, személy szerint ellenzem, mert ez MÉGEGY tényezőt behoz a játékba, amit figyelni kell, amit ki kell jelezni, amiről tudni kell, és amit remekül el lehet hirtelen felejteni, ha valami miatt épp szídni kell a játék működését.
