Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-29-2007, 17:37
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Na akkor kezdjük egy kis "történelemmel":
Annó vagy 1 éve amikor a felfedezés szigorításáról ment az eszmecsere, már akkor felvetődött, hogy oks ez így remek lesz, épp csak a nagyobb törpéket teljessen ellehetetleníti.
Lévén csak ütve tud felmenni, de ugye kláncsatánál nem kap bányát, egyéni ütésnél pedig ritkán találni olyat aki tele van bányával, és akkor sem jön túl sok.
Az idő azt is bebizonyította, hogy nem csak a felfelé igyekvőknek rossz a helyzet, de a már fentlévőket is teljesen kinyírja az a helyzet, hogy ha valaki megtámadja, akkor a vagy végignézi ahogy leverik a csopi aljára, vagy átépíti a bányáit, de onnatól megszűnik a termelése. Ígyhát gyakrlatilag minden megtámadott törpe SZK lett.
ez valjuk be egyik esetben sem jó.
Teljesen egyetértek veled.

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Miért zárnánk ki? egy talált bánya 1.000 hekin ugyannyit termel, mint 10.000 hekin. ráadásul 4es szinten ez többet is hoz, lévén drágább a nyersanyag.
Igen, ebben is igazad van, de 1000 hekin kicsit lassabban tudod előállítani azt az 500 katonát. Nyilván a fedezés költsége is azért kisebb, mert az volt a cél, hogy relatíve nagyjából egyenlő erőfeszítésbe kerüljön a fedezés a kicsi és a nagy országoknak is. Én azt nem látom, hogy miért kellene elválasztani a fedezéstől a bányatalálást, mikor szerintem ennek ugyanarra az analógiára kéne működnie. És azt hiszem, hogy a Te, Reaktor és Remy álláspontja, és az én álláspontom között ez az igazi különbség. Azzal egyet értek, hogy a törpének a bánya ugyanaz, mint kereskedőnek a bank, stb., de itt arról van szó, hogy bizonyos előfeltételeket kell teljesíteni a bánya megépítéséhez (lelőhely találás meglévő területen), és ennek az előfeltételnek a teljesítése csak a törpének engedélyezett, kereskedő viszont bárki lehet. Tehát véleményem szerint nem összehasonlítható a fix építőanyagköltség a fix bányatalálási költséggel.
Ha ideológiát kellene gyártani a növekvő katonaigényhez, akkor azt mondanám, hogy nagyobb területen több emberre van szükség a kutatáshoz, hiszen nagyobb területet kell bejárniuk a lelkes lelőhelykeresőknek egy lelőhely megtalálásához

Quote:
Originally Posted by wand View Post
továbbá, a felfedezés és az azzel járó bányatalálás pár ezer hektárig tökéletessen működik, miért akarnánk megváltoztatni valamit ami jó?
a törpék most is remekül tudnak haladni, akár fedezve akár ütve, miközben bőven gyűjthetnek tartalékot.
ha meg akar állni termelni, akkor hidd el 500 katona nem nagy ár 1 bányáért.
Az a kérdés, hogy hol nem nagy ár. Meg az a kérdés, hogy mennyi ideig tudod tartani a bányát. Valóban nekem majdnem 8k heki körül nem nagy ár, az SZK-s nagy törpéknek nem nagy ár, 5-6k heki fölött nem nagy ár. De az összes többi országnak nagy ár. Ha nyugodt helyen vagy, és tudod tartani a bányát nem nagy ár, de ha 100 körönként kellene átépülnöd, szerintem már nagy ár lenne.
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tippek törpe országoknak... Stratégiák törpékkel... tohom Stratégia & Tippek 563 06-11-2011 22:07
08.04. Törpe Ati Hódító Kézikönyv 28 10-11-2007 11:17
16.23.04. Törpe Ati Hódító Kézikönyv 7 07-13-2007 16:56
Törpe kristálygömb Viz Elvetett javaslatok 33 02-03-2007 19:05
Hány törpe íjász fér egy őrtoronyba? tsandor Segítség 23 11-12-2006 23:09


All times are GMT +1. The time now is 14:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu