Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #291  
Old 08-26-2007, 19:32
norbucso norbucso is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

A témához kapcsolódóan csak annyit mondok: voltam párszor élőhalott, de ez nem is baj, csak az, hogy hajnali 3-kor nagyon kevesn játszanak és amikor többször is akörül jöttem vissza a szabiról, már lopott is valaki az első 20 MÁSODPERCBEN, amit alig hittem mikor láttam. Ha ez nem robot, akkor semmi.

Csak ennyi.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #292  
Old 08-26-2007, 19:36
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,204
Activity: 3%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by norbucso View Post
A témához kapcsolódóan csak annyit mondok: voltam párszor élőhalott, de ez nem is baj, csak az, hogy hajnali 3-kor nagyon kevesn játszanak és amikor többször is akörül jöttem vissza a szabiról, már lopott is valaki az első 20 MÁSODPERCBEN, amit alig hittem mikor láttam. Ha ez nem robot, akkor semmi.

Csak ennyi.
Az előhalottnál teljesen normális, hogy lopják, azt hiszem, hogy nem célja ennek a topicnak ezen változtatni. Az élőhalottat úgy kell felépítened, hogy kibírja az ilyen akciókat, erről részletesen a stratégiák között olvashatsz.

Általánosságban véve a kérdést: nem hiszem, hogy bárkinek is hátránya szárkazik abból, hogy tudja valaki, hogy visszajött szabadságról. Egy játékban, ha játszol, akkor teljesen normális, hogy nincs az ország szabadságon, ennek kellene az általános állapotnak lenni, máris sose merülne fel kérdésként, hogy figyeli-e valaki, hogy mikor jössz vissza szabadságról.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #293  
Old 08-26-2007, 19:38
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az előhalottnál teljesen normális, hogy lopják, azt hiszem, hogy nem célja ennek a topicnak ezen változtatni. Az élőhalottat úgy kell felépítened, hogy kibírja az ilyen akciókat, erről részletesen a stratégiák között olvashatsz.

Általánosságban véve a kérdést: nem hiszem, hogy bárkinek is hátránya szárkazik abból, hogy tudja valaki, hogy visszajött szabadságról. Egy játékban, ha játszol, akkor teljesen normális, hogy nincs az ország szabadságon, ennek kellene az általános állapotnak lenni, máris sose merülne fel kérdésként, hogy figyeli-e valaki, hogy mikor jössz vissza szabadságról.
Esetleg oriasoknal/gnomoknal lehet ez gond, hogy lelopjak, mielott kezzel felrakja szabi utan a sziesztat/kulcsot. De ketlem hogy ez jellemzo lenne....
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #294  
Old 08-26-2007, 19:44
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Innentől a scriptek a kv előtti 3 percben fognak tevékenykedni. Ez nem jó, ez ebben a formában nagyon könnyen kijátszható.
Szerintem az egy embernek még bőven elég, hogy reagáljon. De ha alvó embert kell felkelteni, akkor már kevés.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #295  
Old 08-26-2007, 20:08
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
... es ha harcolok egesz nap, megint odajutok, hogy irkalhatom be orankent azt a hulye szamot.... Esetleg tobb oriban is... De jo
talán pont ezért kéne minimalizálni az azoniosítások számát..
pl:
- ha 1 klánban vagy szöviben valaki már azonosított, akkor abban a körben már a többi klántagnak ne kelljen.
- ugyanez öszekötött orikar: ha abban az órában már azonosítottad a legnagyobb orid, akkor a többibe már ne kelljen.
+ minenképpen kéne lehetőség, hogy előre tudj azonsoítani akkor amikor neked jó, és utána abban a körben ne kelljen. mert ha az ucsó másodpercekben ablakok ugrálnak fel, könnyen lemaradhatsz miatta egy támadásról.
Reply With Quote
  #296  
Old 08-26-2007, 21:45
asher asher is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 25
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default asszem elsikkadt a lényeg

Quote:
Originally Posted by norbucso View Post
A témához kapcsolódóan csak annyit mondok: voltam párszor élőhalott, de ez nem is baj, csak az, hogy hajnali 3-kor nagyon kevesn játszanak és amikor többször is akörül jöttem vissza a szabiról, már lopott is valaki az első 20 MÁSODPERCBEN, amit alig hittem mikor láttam. Ha ez nem robot, akkor semmi.

Csak ennyi.
nem azért írta hogy jajj szegényt lopkodják, hanem hogy ez bizony script.

és ha annyira korrekt dolog, hogy egy gép figyeli helyettem hogy mikor ki jön vissza (és lopja is le???), akkor hadd csinálja ezt is a ht:P

összekötött orinként, klánonként/szövinként egy azonosítás, illetve kör folyamán előre azonosítás mind jó ötlet...
Reply With Quote
  #297  
Old 08-26-2007, 21:52
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,204
Activity: 3%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by asher View Post
nem azért írta hogy jajj szegényt lopkodják, hanem hogy ez bizony script.
Túlzásokba azért ne essünk. Rengetegszer kapunk olyan levelet, amiben hatalmas csalásokról panaszkodnak emberek, miszerint ugyanabban a másodpercben többször is megtámadta ugyanaz az ország, és ez bizonyítja a csalást.

Ilyenkor le kell ülni kicsit, és elgondolkodni azon, hogy a Hódító egy körökre osztott játék, és bizony a csaták azonos másodpercben történnek, egy ország pedig nyugodtan kiküldhet akár 8 sereget is egyszerre.

Nem minden csalás, amit nem tudunk azonnal megmagyarázni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #298  
Old 08-26-2007, 23:56
J.Ati J.Ati is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 5,922
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A fő gondom ezzel az, hogy a többség nem csal, aki csal, az is csak bizonyos időkben, pl éjszaka.
Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Szvl ha pl éjszaka jellemzőbb a gépi távolnézés, akkor éjjel nyilván célszerű gyakrabban beíratni a számsort.
És az első pár hónapban is.
Én pl. éjszaka vagyok aktívabb nekem nagyon jól esne,ha ilyenkor minél több számot kéne beírni
Reply With Quote
  #299  
Old 08-26-2007, 23:59
J.Ati J.Ati is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 5,922
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
ha abban az órában már azonosítottad a legnagyobb orid, akkor a többibe már ne kelljen.
Ez az ötlet tetszik nekem
Reply With Quote
  #300  
Old 08-27-2007, 01:57
szajonara szajonara is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Budapest
Posts: 78
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Általánosságban véve a kérdést: nem hiszem, hogy bárkinek is hátránya szárkazik abból, hogy tudja valaki, hogy visszajött szabadságról. Egy játékban, ha játszol, akkor teljesen normális, hogy nincs az ország szabadságon, ennek kellene az általános állapotnak lenni, máris sose merülne fel kérdésként, hogy figyeli-e valaki, hogy mikor jössz vissza szabadságról.
Ezt azért cáfolnám még anno amikor a védelmem lejárt 2 félelf lerabolt (én is az vagyok), én fontosabbnak láttam védelmet építeni elöbb, ezért a toliknak és a variknak a helye már megvolt de szinte üresen, 2 nap múlva megerősödtem tolikból is annyira, hogy visszalopjak, mind a ketten el is mentek szabira, egy éjszakai fostássorozat után. Én még nem voltam fullra töltve, szóval még maradtam pár napot 200 hekin utána felmentem 240re fullratöltöttem, láttam hogy visszajöttek a szabiról és csak 3 körre vannak, azonnal nekik estem és megint szabin voltak.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 08:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu