Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek > Hódító Kézikönyv
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-17-2007, 18:12
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Remy nagyot csalódnék ha ezt írnád ugyanis csak pár százalékkal kell több barakk az óriásba hogy az ork támadóerejével egyenlő legyen klántámadásnál és mivel neki jóval kevesebb vari elég a varázsláshoz egyáltalán nem felejtős, erre példa egy régi orim ami Óriás tudós volt és kb 120kör alatt 400k pontra jutott fel egyéni és klántámadásokkal
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 07-17-2007, 18:16
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Remy nagyot csalódnék ha ezt írnád ugyanis csak pár százalékkal kell több barakk az óriásba hogy az ork támadóerejével egyenlő legyen klántámadásnál és mivel neki jóval kevesebb vari elég a varázsláshoz egyáltalán nem felejtős, erre példa egy régi orim ami Óriás tudós volt és kb 120kör alatt 400k pontra jutott fel egyéni és klántámadásokkal
Jo, akkor nem felejtos, csak az egyeni izlesemnek tul bevedett, es kenyelmes, es akkor is kisebbet ut mint az ork - szerintem
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #3  
Old 07-17-2007, 18:22
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én azt mondanám inkább hogy az óriással az 1A ban felmenni kicsit több tudást igényel talán mint orkkal,és ha olyan orit építesz ami hatékony akkor se nem kényelmes se nem bevédett

Last edited by Serg; 07-17-2007 at 19:09..
Reply With Quote
  #4  
Old 07-18-2007, 00:03
merlin merlin is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 138
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Az orkkal gyorsan lehet haladni, csak ott is kell maradni.
Az óriásban lehet lehetőség, ha van elég készültség.
Az elfek csendben járják végig a rendet.
A törpök azok törpék.

A többi meg kihaló népség.

Ja a gnómok...., róluk semmit sem mondok.
Reply With Quote
  #5  
Old 07-25-2007, 20:24
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by merlin View Post

Ja a gnómok...., róluk semmit sem mondok.

Ha megengeded, mondok én

A gnóm szerintem nagyon ajánlható minden újonc A-snak aki játszani is szeretne, nem csak eltamagocsizni egy elffel, olykor lehiénázva valami kitámadott orit.
A tekercs- illetve toronybónuszai bármire alkalmassá teszik. Kitűnő hadi, de ugyanilyen jó toli és vari is lehet, ha arra van szükség.
Az A csoport elhadisodott stílusa miatt elsősorban hadinak szokás használni, ahol rendkívül nagy előnyt jelent neki az 50% lakáshelyzeti tekercs, ami verhetetlen seregelengedővé teszi.
A seregkoptatás viszont már egy másik téma, most nem térnék ki rá
Reply With Quote
  #6  
Old 07-26-2007, 18:34
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Ha megengeded, mondok én

A gnóm szerintem nagyon ajánlható minden újonc A-snak aki játszani is szeretne, nem csak eltamagocsizni egy elffel, olykor lehiénázva valami kitámadott orit.
A tekercs- illetve toronybónuszai bármire alkalmassá teszik. Kitűnő hadi, de ugyanilyen jó toli és vari is lehet, ha arra van szükség.
Az A csoport elhadisodott stílusa miatt elsősorban hadinak szokás használni, ahol rendkívül nagy előnyt jelent neki az 50% lakáshelyzeti tekercs, ami verhetetlen seregelengedővé teszi.
A seregkoptatás viszont már egy másik téma, most nem térnék ki rá
Én nem ajánlanám az ujoncoknak a gnómot az 1A ban illetve csakis akkor ha már játszott vele legalább egy-két szinten keresztül és tisztában van a gyengeségeivel is ,a seregelengedést meg nem biztos hogy ki tudja akár egyszer is próbálni mert nem olcsó mulatság. Szerintem egy ujoncnak jobb az óriás mert elég erős seregben varázslásban és a tolvajakciókra nem érzékeny.Faji bónusza (katonái 15% -al erősebbek és akár 1-2 kocsma is elég neki))kevesebb tekercsel is a gnómmal teszik egyenlővé sőt klántámadásban az ork fajjal is felveszi a versenyt:Itt egy tanyafree óriás éplistája:18%ház 1 raktár 9% templom 30 bank 2 kocsma 60%barakk és 10% torony ez nyilván csak akkor él meg ha a klán tudja etetni a klánraktárból és van neki helytartója,ha a varázslókat csak távolbanézésre használja + a faji és a védelem vari akkor akár 5% templom is elég esetlegesen a tornyokat bontva 19% templommal infókat is szerezhet lényeg az hogy mindig a célnak megfelelő legyen az éplista és ne akkor akarjatok átépülni amikor a nyers ára az egekbe szökik!
Reply With Quote
  #7  
Old 07-26-2007, 19:33
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Asszem igazad van, egy újonc A-snak biztonságosabb az óriás. A gnómot azért szeretem, és dicsérem, mert az a legáltalánosabban mindenre használható faj. Szerintem
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadi VS Toli taktikák... Nekro Stratégia & Tippek 46 08-09-2006 21:25


All times are GMT +1. The time now is 01:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu