Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-16-2007, 14:36
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nagy foglalás esetén igen, kisebb foglalás esetén marad 2 körre. A legtöbb csata esetén 2 körre marad, és hatalmas meglepődés van, amikor nem ez történik. Nem tartanám szerencsésnek ezeknek az eseteknek a számát növelni.
oks ezt a részét értem és meg is értem,
és az túl macerásnak tűnne, hogy amennyiben az országra jellemező 2kör távolságnál jobban kilóg a pontlistából, abban az esetben kv végén a helyére kerüljön?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 07-16-2007, 14:39
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
oks ezt a részét értem és meg is értem,
és az túl macerásnak tűnne, hogy amennyiben az országra jellemező 2kör távolságnál jobban kilóg a pontlistából, abban az esetben kv végén a helyére kerüljön?
Mivel a körtáv 2 tényező függvénye (érték és helyezés), ezért ha valaki 3 körre kerül a jelenlegi rendszer szerint az értékváltozás miatt, akkor a helyezés változásával akár ennél messzebbre is kerülhet. Ez a variáció is a támadó minél gyorsabb, és minél messzebbre történő eltávolodását segítené elő, ami mindenféle visszatámadást nehezít, vagy ellehetetlenít.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 07-16-2007, 14:52
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mivel a körtáv 2 tényező függvénye (érték és helyezés), ezért ha valaki 3 körre kerül a jelenlegi rendszer szerint az értékváltozás miatt, akkor a helyezés változásával akár ennél messzebbre is kerülhet. Ez a variáció is a támadó minél gyorsabb, és minél messzebbre történő eltávolodását segítené elő, ami mindenféle visszatámadást nehezít, vagy ellehetetlenít.
viszont másik oldalról nézzük a támadó ellehetetlenítését azzal, hogy ha pl sikeresen klántámad minden bizonnyal sok körre kerül az eredeti helyétől és a pontszám ugrásával felhívja magára figyelmet és aki tudja támadja.
ha jól gondolom pont ezért írja ki a kláneseményeket 3 óra csúszással az eseménylista, hogy ez elkerülhető legyen, viszont gyakorlatilag így nem ér semmit, hisz hiába nem írja ki a kláneseménylista, ettől még pontosan lehet tudni, hogy ütött.
Reply With Quote
  #4  
Old 07-20-2007, 13:04
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
viszont másik oldalról nézzük a támadó ellehetetlenítését azzal, hogy ha pl sikeresen klántámad minden bizonnyal sok körre kerül az eredeti helyétől és a pontszám ugrásával felhívja magára figyelmet és aki tudja támadja.
ha jól gondolom pont ezért írja ki a kláneseményeket 3 óra csúszással az eseménylista, hogy ez elkerülhető legyen, viszont gyakorlatilag így nem ér semmit, hisz hiába nem írja ki a kláneseménylista, ettől még pontosan lehet tudni, hogy ütött.
A hiénázás, kisérés lentebb is a játék szerves részét képezi.

Szerintem próbáld meg elfogadni.

Odafigyeléssel, gondos tervezéssel lehet ma is nehezíteni a lesipuskások dolgát.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #5  
Old 07-20-2007, 14:30
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
A hiénázás, kisérés lentebb is a játék szerves részét képezi.
Reaktor a lentebbi szinteken nincs klántámadás, ami miatt a klántámadó orik jelentős részben full kitámadnak, viszont lent ha úgy is döntesz, hogy kitámadsz még mindig tutdsz magadnak előre védelmet behívni a szövijeidtől, tehát a lentebbi játék "szerves részét" ne akarad a fentebbi másfajta játékra is kivetíteni.

továbbá, a klán eseménylista 3 órás csúsztatás pont ezt a célt szolgálná, hogy a támadott félen kívül más ne értsüljön a kláncsatákról amíg a sereg haza nem ér. ha belegondolsz ez meg a fenit játék "szerves része" lenne, csak épp nem ér semmit mert a pontlistából egyértelműen látszik.
Reply With Quote
  #6  
Old 07-22-2007, 00:37
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Reaktor a lentebbi szinteken nincs klántámadás, ami miatt a klántámadó orik jelentős részben full kitámadnak,továbbá, a klán eseménylista 3 órás csúsztatás pont ezt a célt szolgálná, hogy a támadott félen kívül más ne értsüljön a kláncsatákról amíg a sereg haza nem ér. ha belegondolsz ez meg a fenit játék "szerves része" lenne, csak épp nem ér semmit mert a pontlistából egyértelműen látszik.
Részben igazad van.

De azért egy kitámadott klánt nem künnyű kiszúrni-.

Lehet, de nem könnyű.
Ott kell lenni a pontlista előtt, hírnevet figyelni, és még akkor is lehet, hogy nem is klánütés, csak egy hatalmas gyujtás, vagy átépülés, vagy.....

Beütés után meg már lehet védekezni is, vagy a listában menekülni....

De a támadás hoz földgyarapodást, és ez a legértékesebb ugye.
Akkor kelljen kockázatot is vállalni.

Amikor mult nyáron bevertük a Pékeket, 8850 pontra kerültünk a bogarak alá.
Ha 11 házzal többet bontok, 3 körre lettünk volna.
Sose panaszkodtam, hogy lehiénáztak minket klánnal, de azóta mindíg kiszámolom, hova érkezünk egy támadás után :-)
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1/A egyéni csaták megreformálása 0-hekis ütések wand Elvetett javaslatok 249 05-08-2008 10:32
1/A egyéni csaták megreformálása nagyoris-kisoris klánban wand Elvetett javaslatok 15 05-29-2007 19:39


All times are GMT +1. The time now is 15:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu