|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |

07-16-2007, 14:36
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Nagy foglalás esetén igen, kisebb foglalás esetén marad 2 körre. A legtöbb csata esetén 2 körre marad, és hatalmas meglepődés van, amikor nem ez történik. Nem tartanám szerencsésnek ezeknek az eseteknek a számát növelni.
|
oks ezt a részét értem és meg is értem,
és az túl macerásnak tűnne, hogy amennyiben az országra jellemező 2kör távolságnál jobban kilóg a pontlistából, abban az esetben kv végén a helyére kerüljön?
|

07-16-2007, 14:39
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by wand
oks ezt a részét értem és meg is értem,
és az túl macerásnak tűnne, hogy amennyiben az országra jellemező 2kör távolságnál jobban kilóg a pontlistából, abban az esetben kv végén a helyére kerüljön?
|
Mivel a körtáv 2 tényező függvénye (érték és helyezés), ezért ha valaki 3 körre kerül a jelenlegi rendszer szerint az értékváltozás miatt, akkor a helyezés változásával akár ennél messzebbre is kerülhet. Ez a variáció is a támadó minél gyorsabb, és minél messzebbre történő eltávolodását segítené elő, ami mindenféle visszatámadást nehezít, vagy ellehetetlenít.
|

07-16-2007, 14:52
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Mivel a körtáv 2 tényező függvénye (érték és helyezés), ezért ha valaki 3 körre kerül a jelenlegi rendszer szerint az értékváltozás miatt, akkor a helyezés változásával akár ennél messzebbre is kerülhet. Ez a variáció is a támadó minél gyorsabb, és minél messzebbre történő eltávolodását segítené elő, ami mindenféle visszatámadást nehezít, vagy ellehetetlenít.
|
viszont másik oldalról nézzük a támadó ellehetetlenítését azzal, hogy ha pl sikeresen klántámad minden bizonnyal sok körre kerül az eredeti helyétől és a pontszám ugrásával felhívja magára figyelmet és aki tudja támadja.
ha jól gondolom pont ezért írja ki a kláneseményeket 3 óra csúszással az eseménylista, hogy ez elkerülhető legyen, viszont gyakorlatilag így nem ér semmit, hisz hiába nem írja ki a kláneseménylista, ettől még pontosan lehet tudni, hogy ütött.
|

07-20-2007, 13:04
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by wand
viszont másik oldalról nézzük a támadó ellehetetlenítését azzal, hogy ha pl sikeresen klántámad minden bizonnyal sok körre kerül az eredeti helyétől és a pontszám ugrásával felhívja magára figyelmet és aki tudja támadja.
ha jól gondolom pont ezért írja ki a kláneseményeket 3 óra csúszással az eseménylista, hogy ez elkerülhető legyen, viszont gyakorlatilag így nem ér semmit, hisz hiába nem írja ki a kláneseménylista, ettől még pontosan lehet tudni, hogy ütött.
|
A hiénázás, kisérés lentebb is a játék szerves részét képezi.
Szerintem próbáld meg elfogadni.
Odafigyeléssel, gondos tervezéssel lehet ma is nehezíteni a lesipuskások dolgát.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
|

07-20-2007, 14:30
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Reaktor
A hiénázás, kisérés lentebb is a játék szerves részét képezi.
|
Reaktor a lentebbi szinteken nincs klántámadás, ami miatt a klántámadó orik jelentős részben full kitámadnak, viszont lent ha úgy is döntesz, hogy kitámadsz még mindig tutdsz magadnak előre védelmet behívni a szövijeidtől, tehát a lentebbi játék "szerves részét" ne akarad a fentebbi másfajta játékra is kivetíteni.
továbbá, a klán eseménylista 3 órás csúsztatás pont ezt a célt szolgálná, hogy a támadott félen kívül más ne értsüljön a kláncsatákról amíg a sereg haza nem ér. ha belegondolsz ez meg a fenit játék "szerves része" lenne, csak épp nem ér semmit mert a pontlistából egyértelműen látszik.
|

07-22-2007, 00:37
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by wand
Reaktor a lentebbi szinteken nincs klántámadás, ami miatt a klántámadó orik jelentős részben full kitámadnak,továbbá, a klán eseménylista 3 órás csúsztatás pont ezt a célt szolgálná, hogy a támadott félen kívül más ne értsüljön a kláncsatákról amíg a sereg haza nem ér. ha belegondolsz ez meg a fenit játék "szerves része" lenne, csak épp nem ér semmit mert a pontlistából egyértelműen látszik.
|
Részben igazad van.
De azért egy kitámadott klánt nem künnyű kiszúrni-.
Lehet, de nem könnyű.
Ott kell lenni a pontlista előtt, hírnevet figyelni, és még akkor is lehet, hogy nem is klánütés, csak egy hatalmas gyujtás, vagy átépülés, vagy.....
Beütés után meg már lehet védekezni is, vagy a listában menekülni....
De a támadás hoz földgyarapodást, és ez a legértékesebb ugye.
Akkor kelljen kockázatot is vállalni.
Amikor mult nyáron bevertük a Pékeket, 8850 pontra kerültünk a bogarak alá.
Ha 11 házzal többet bontok, 3 körre lettünk volna.
Sose panaszkodtam, hogy lehiénáztak minket klánnal, de azóta mindíg kiszámolom, hova érkezünk egy támadás után :-)
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:45.
 |
|
|
|
|
|
|