Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

View Poll Results: Vennél-e Társasjátékot ha lenne??
Igen 27 75.00%
Nem 9 25.00%
Voters: 36. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 04-20-2007, 11:19
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by lagen View Post
nah de az nem jó ha látja mindenki hogy én pl kit akarok támadni, mert akkor sereg ütközés nem lesz soha, meg a védőjátékos is feltud készülni pl védelem mert ugye 200 hekin kezdenénk és ott még automatikusan folyamatos védelmet nehéz azért

egyébként a körváltásnál nem arra gondoltam, hogy 1 kör amikor mindenki támad és 1 kör amikor gyúrja magát.
hanem arra hogy mindig megy majd a kör a kör elött mindenki seregképzést csinál ha akar vagy teki vagy akármi és mielött lenne a körváltás elötte a támadását is lekell tennie ha akar és akkor ha midnenki kész van egyesével balról jobbra mondjuk személyenként megteszi nyiltan hogy kit támadott vagy ilyesmi. remélem érted most ha nem szólj nyugodtan
Értem. Bár ezt a 200hekit honnan vetted? A mostani pontszámításon nyilván egyszerűsíteni kell. Ez persze nem lesz olyan nehéz, mert lakosságot nem nagyon lehet belevinni. Szóval szerintem nem kell 200heki.

Azt értem, hogy te nem így gondoltad, ez saját ötlet
Mondjuk érdekes stratégia lenne, csak úgy támadni valakit azért hogy a védelem kártyái elfogyjanak

Ha nem lenne seregütközés az szerintem nem akkora baj.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #52  
Old 04-20-2007, 11:22
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by lagen View Post
nah de az nem jó ha látja mindenki hogy én pl kit akarok támadni, mert akkor sereg ütközés nem lesz soha, meg a védőjátékos is feltud készülni pl védelem mert ugye 200 hekin kezdenénk és ott még automatikusan folyamatos védelmet nehéz azért

egyébként a körváltásnál nem arra gondoltam, hogy 1 kör amikor mindenki támad és 1 kör amikor gyúrja magát.
hanem arra hogy mindig megy majd a kör a kör elött mindenki seregképzést csinál ha akar vagy teki vagy akármi és mielött lenne a körváltás elötte a támadását is lekell tennie ha akar és akkor ha midnenki kész van egyesével balról jobbra mondjuk személyenként megteszi nyiltan hogy kit támadott vagy ilyesmi. remélem érted most ha nem szólj nyugodtan
Én értem, de én még mindig amellett vagyok hogy ugyanugy leforditott kártyával lehessen támadni, már csak azért is, mert nem látszik hogy az most, toli akció, vari, vagy támadás, ráadásul azért is lenne jó, mert szopatos lenne, ha mondjuk nincs támadó kártyád kézben több taktikai elem lenne hogy mikor támadsz és kit:P
sztem úgy kéne a körnek mennie, hogy van a gyúros szakasz mindenkinél amig tovább nem adja a kört és utána amikor körbe ment van a közös szakasz ahol a nem azonnali események zajlanak magyarul a körváltás
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #53  
Old 04-20-2007, 11:26
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

oké ez két ötlet
most várni kell hogy mások is hozzászóljanak szerintük melyik a jobb esetleg nekik is van-e ötletük
Reply With Quote
  #54  
Old 04-20-2007, 11:27
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Csak ha van egy körváltás, és előtte mindenki egyszerre cselekszik, akkor a toli-vari ártó akciókat nem tudom, hogyan lehetne egyszerre megcsinálni.

Ezért látom jobbnak, hogy ne legyen KV, hanem szépen egymás után cselekedjen mindenki. Vagy KV alatt kellene lenniük az előre meghatározott toli és vari akcióknak is.
Az én változatomban az lehet a baj, hogy többen rá tudnak ugrani ugyanarra. Dehát az várható, hogy mindenki az elsőt támadja, mert annak van érteme, szóval talán ez nem akkora gond.
Reply With Quote
  #55  
Old 04-20-2007, 11:29
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
sztem úgy kéne a körnek mennie, hogy van a gyúros szakasz mindenkinél amig tovább nem adja a kört és utána amikor körbe ment van a közös szakasz ahol a nem azonnali események zajlanak magyarul a körváltás
Igen esetleg így.
Reply With Quote
  #56  
Old 04-20-2007, 11:30
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Mondjuk a toli és vari akcióknál én nekem is aza gondom vagyis nincs ötletem, hogy lehetne megcsinálni, mert ugye ha lebukik akkor utána nem fog tovább lopni pl vagy ha keveset hoz zsákmányt akkor sem fog tovább lopni normális ember
erre a részre kellene a legjobban valaki akinek van jó ötlete, hogy az hasonlítson is a hódítóra valamellyest
Reply With Quote
  #57  
Old 04-20-2007, 11:33
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Csak ha van egy körváltás, és előtte mindenki egyszerre cselekszik, akkor a toli-vari ártó akciókat nem tudom, hogyan lehetne egyszerre megcsinálni.

Ezért látom jobbnak, hogy ne legyen KV, hanem szépen egymás után cselekedjen mindenki. Vagy KV alatt kellene lenniük az előre meghatározott toli és vari akcióknak is.
Az én változatomban az lehet a baj, hogy többen rá tudnak ugrani ugyanarra. Dehát az várható, hogy mindenki az elsőt támadja, mert annak van érteme, szóval talán ez nem akkora gond.
én úgy gondoltam hogy mindenkinek van a gyúrós ideje, az azonnali dolgokat akkor játszhatja ki, pl azonnali árto varik, toli akciók, a körváltásnál pedig menne egyszerre mindenkitől a támadás, így ha a támadás leforditott kártya nem tudod, hogy ki varázsol, támad, vagy csak a védelmet készitette le... ráadásul a sereg ütközést is meglehetne oldani egy dobokockával, hogy ne az legyen már hogy 8an játszotok és 7en kitámadtok az elsőre aztán ő el is köszönhet a játéktól
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #58  
Old 04-20-2007, 11:33
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by lagen View Post
Mondjuk a toli és vari akcióknál én nekem is aza gondom vagyis nincs ötletem, hogy lehetne megcsinálni, mert ugye ha lebukik akkor utána nem fog tovább lopni pl vagy ha keveset hoz zsákmányt akkor sem fog tovább lopni normális ember
erre a részre kellene a legjobban valaki akinek van jó ötlete, hogy az hasonlítson is a hódítóra valamellyest
Hát ha látod a másik tolijait, akkor elég nehéz, esetleg tisztánlátással lehet variálni, mert nem tudod, hogy felrakta-e.
Esetleg direkt azért buktatod be a tolijaidat, hogy leessen a tisztánlátás.

Vagy egyszerűsítve: nincsenek tolik, csak toliakciók, amike ki lehet játszani.
És esetleg egy ellenkártya, ami megvéd minden toli-akciótól.
Reply With Quote
  #59  
Old 04-20-2007, 11:35
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by lagen View Post
Mondjuk a toli és vari akcióknál én nekem is aza gondom vagyis nincs ötletem, hogy lehetne megcsinálni, mert ugye ha lebukik akkor utána nem fog tovább lopni pl vagy ha keveset hoz zsákmányt akkor sem fog tovább lopni normális ember
erre a részre kellene a legjobban valaki akinek van jó ötlete, hogy az hasonlítson is a hódítóra valamellyest
mivel nyilt táblán jáccunk így látod a másik országát, faját, így látod kit érdemes lopni,
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #60  
Old 04-20-2007, 11:36
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Hát ha látod a másik tolijait, akkor elég nehéz, esetleg tisztánlátással lehet variálni, mert nem tudod, hogy felrakta-e.
Esetleg direkt azért buktatod be a tolijaidat, hogy leessen a tisztánlátás.

Vagy egyszerűsítve: nincsenek tolik, csak toliakciók, amike ki lehet játszani.
És esetleg egy ellenkártya, ami megvéd minden toli-akciótól.
azért ne butitsuk ennyire le a játékot 7éves korhatártól legyen játszható, ne 3-7ig
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hódító v6 Ati Általános beszélgetés Hódítós témákban 290 08-20-2007 08:54
Több Hódító egyszerre demian Segítség 9 11-05-2006 18:42
Új Hódító Stílus c4mp3rs d3ath Elvetett javaslatok 1 08-06-2006 18:43
Hódító v6 Ati Fontos bejelentések 0 08-05-2006 17:10
Hódító, a világhódító játék(?) Skolt Általános beszélgetés Hódítós témákban 46 02-10-2006 00:12


All times are GMT +1. The time now is 23:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu