|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. |
View Poll Results: Változtassunk?
|
Mindkettő jó.
|
  
|
11 |
25.58% |
Tolvajnál támogatom.
|
  
|
1 |
2.33% |
Varázslónál támogatom.
|
  
|
5 |
11.63% |
Egyik-e se támogatom.
|
  
|
26 |
60.47% |

03-19-2007, 18:30
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Így első nekifutásra nem világos, hogy miért zavar, hog yvan olyan személyiség is, aminek csak később veszed hasznát.
|
Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?
|

03-19-2007, 18:43
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással
Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt
Új rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1%  ) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással
Szóval értitek...
Szóval így sokkal használhatóbb lenne
Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi  . Tehát nála maradna ugyanez...  Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...?  Ki tudja  Majd okosok megmondjátok 
|

03-19-2007, 21:54
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by pepa
Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?
|
nem abszolút nem érthető.
magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!
miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...
viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...
miért is lenne ez jó???
érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...
Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.
|

03-19-2007, 23:16
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Kisbér
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással
Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt
Új rendszer:
1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1%  ) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással
Szóval értitek...
Szóval így sokkal használhatóbb lenne
Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi  . Tehát nála maradna ugyanez...  Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...?  Ki tudja  Majd okosok megmondjátok 
|
ezzel egyetértek... a vari személyiségnél tényleg hasznos lenne,főleg aki szeret sokat gömbözni annak. viszont a tolizás a fél-elfeknek tápos lenne nagyon is. 1/3 x többször férne be, azért nem mind1 hogy 1 készüli alatt 25x tud hozni, vagy csak 16-17x...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

03-20-2007, 09:15
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
sztem az 1% regenerálódás mellé kellene tenni Kisbér javaslatát..
lehet akkor egy varázsló tudos helyet a varázsló személyiséget választaná? ...
A tolvaj személyiség meg mért ne regenerálódhatna 1,5 v. 2-t?
__________________
LotR
|

03-20-2007, 17:19
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
nem abszolút nem érthető.
magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!
miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...
viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...
miért is lenne ez jó???
érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...
Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.
|
Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.
Last edited by Pepa; 03-20-2007 at 17:22..
|

03-20-2007, 18:26
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by pepa
Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.
|
2/ b ben, A-ban nem tesz a hadis ország különbséget ország és ország között ...
mivel igen kockázatos 1-1 ütés,és van ahol elég ritka a mezőny aki útba esik az kapja a sereget, mindegy hány személyisége is van...
pont ezért ellenezzük jó páran a személyiségek tápolását, hogy az 1 személyiségű orik is fel tudják venni a kesztyűt...
és természetsen a hódító mindenkié...
de ne akarjon a "10 000 új játékos" hirtelen módosításokba fogni,( több éve jól működő személyiségeket megváltoztatni  )
miután alíg rendelkeznek tapasztalattal, lehet hogy Aban alíg töltöttek el még 3-4000 kört se...
ugye ezt te sem gondolod komolyan???
|

03-20-2007, 19:44
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Ebben egyetértek Veled, tényleg ne. Én csak azt mondtam, hogy az ellenzők között sok a régi játékos és kezdöbbek meg kicsit a változás melett vannak. És valahol most Te is mellém által azzal, hogy igen minden személyíségnek egyenértékőnek kellene lennie, hogy " fel tudják venni a kesztyűt". Elég sok A-s orit láttam, 2-3-4 személyíségest és nem volt se varázsló, se tolvaj köztük. Belegondolva abban igazad van abban, hogy A-ban a tolikanak a +20% hatásfok sok lenne amikor a 0 tolis orkra nem 150 hanem 180 házat gyújtanak rá. Én csak arra gondoltam, hogy ídézzem magam a legelső bejegyzésből, hohy mivel minden más személyisége +%-ba van megadva, ez miért nem. Mondok még egy érvet, bár ez csak kevés emberre vonatkozik, és sokakat nem is érdekel: én hétfőtől-szombatig dolgozok reggel 6.00-tól délután 15.00-15.30-ig, tehát legkorábban 16.30-kor vagyok gépnél, reggel nem tudom megnézni, mert pici baba van nálunk és zavarná, tehát nekem a délutáni 5-6 órára felesleges + regenerációs személyiséget választani, mert a játékidő 75%-ba nem vagyok gép előtt. Sokan vannak ezzel még így, tehát - az elétben maradás miatt- marad a túdós, vándor, harcos. Sok faj közül sem választhatok, megintcsak időhiány miatt. Lassúzni meg nem fogok. Azok akik több ezer kört megéltek az A-ban valószínű napi 12-14 órát vannak gépközelbe és így nekik megéri a plusz regenerálodás, de sokak csak du vannak ott.
|

03-20-2007, 20:10
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Kicsit belejavítanék. Akik sok ezer kört megéltek A-ban azok valószínű elég magasan vannak már, és baromira nem érdekli őket a plusz regenerálódás 
A másik: azt azért lásd be, hogy ha minden személyiség egyenértékű, azaz felveszik a versenyt a tudóssal, akkor az életbe le nem vered az 5-6 szemmel, esetleg még többel játszókat. Képzelj el egy orkot 6x-osra tápolt tudós személyiséggel.
Nem lehet, hogy a régi játékosok azért ellenzik a változást az újakkal szemben, mert kicsit több rálátásuk van a dolgokra, mint azoknak akik még csak most álmodoznak róla, hogy egyszer majd nekik is meglesz a kis kettes?
|

03-21-2007, 09:17
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Hát sztem elég kevesen nyílvánítottak véleményt.
DE tény, h ha nem lennének több személyiségek, akkor is győzne a tapasztalat...
Tehát tök mindegy, és ezért felesleges azzal érvelni, h az 1 személyiségű orik is feltudjá venni a versenyt.
És az ,h egyes személyiségeket használhatóbbá teszünk sztem nem feltétlen rossz..
A régiek félnek a változásokról ,mert régen azért nem így zajlottak ezek a dolgok 
Tehát elég sok rosszat is megéltek, a jó dolgok mellett a változások kapcsán..
Emiatt és amiatt ,h megszokták a jelen helyzetett értheőbb ez a hozzállás.
Tény, h Ati érve mindig igaz marad, jobb így hagyni mint a változtatással nagyon elszúrni( mert azt már sokkal nehezebb rendbe hozni)!
De ennek szemelőtt tartásával és ezzel a forummal(eszköz) ami régen nem volt
, kiforhatják magukat jó javaslatok, elhangozhatnak pro -kontra érvek..
Ami alapján lehet fejleszteni elméletben a játékot...
__________________
LotR
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Linear Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:39.
 |
|
|
|
|
|
|