Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Változtassunk?
Mindkettő jó. 11 25.58%
Tolvajnál támogatom. 1 2.33%
Varázslónál támogatom. 5 11.63%
Egyik-e se támogatom. 26 60.47%
Voters: 43. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 03-19-2007, 18:30
Pepa's Avatar
Pepa Pepa is offline
Member
 
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Így első nekifutásra nem világos, hogy miért zavar, hog yvan olyan személyiség is, aminek csak később veszed hasznát.
Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?
Sponsored Links
  #32  
Old 03-19-2007, 18:43
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Red face

Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással

Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt

Új rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% ) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással

Szóval értitek...

Szóval így sokkal használhatóbb lenne

Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi . Tehát nála maradna ugyanez... Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? Ki tudja Majd okosok megmondjátok
  #33  
Old 03-19-2007, 21:54
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by pepa View Post
Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?
nem abszolút nem érthető.

magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!

miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...

viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...

miért is lenne ez jó???

érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...

Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.
  #34  
Old 03-19-2007, 23:16
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással

Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt

Új rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% ) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással

Szóval értitek...

Szóval így sokkal használhatóbb lenne

Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi . Tehát nála maradna ugyanez... Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? Ki tudja Majd okosok megmondjátok
ezzel egyetértek... a vari személyiségnél tényleg hasznos lenne,főleg aki szeret sokat gömbözni annak. viszont a tolizás a fél-elfeknek tápos lenne nagyon is. 1/3 x többször férne be, azért nem mind1 hogy 1 készüli alatt 25x tud hozni, vagy csak 16-17x...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #35  
Old 03-20-2007, 09:15
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

sztem az 1% regenerálódás mellé kellene tenni Kisbér javaslatát..
lehet akkor egy varázsló tudos helyet a varázsló személyiséget választaná? ...

A tolvaj személyiség meg mért ne regenerálódhatna 1,5 v. 2-t?
__________________
LotR
  #36  
Old 03-20-2007, 17:19
Pepa's Avatar
Pepa Pepa is offline
Member
 
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
nem abszolút nem érthető.

magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!

miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...

viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...

miért is lenne ez jó???

érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...

Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.

Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.

Last edited by Pepa; 03-20-2007 at 17:22..
  #37  
Old 03-20-2007, 18:26
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by pepa View Post
Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.

2/ b ben, A-ban nem tesz a hadis ország különbséget ország és ország között ...
mivel igen kockázatos 1-1 ütés,és van ahol elég ritka a mezőny aki útba esik az kapja a sereget, mindegy hány személyisége is van...

pont ezért ellenezzük jó páran a személyiségek tápolását, hogy az 1 személyiségű orik is fel tudják venni a kesztyűt...

és természetsen a hódító mindenkié...
de ne akarjon a "10 000 új játékos" hirtelen módosításokba fogni,( több éve jól működő személyiségeket megváltoztatni )
miután alíg rendelkeznek tapasztalattal, lehet hogy Aban alíg töltöttek el még 3-4000 kört se...

ugye ezt te sem gondolod komolyan???
  #38  
Old 03-20-2007, 19:44
Pepa's Avatar
Pepa Pepa is offline
Member
 
Join Date: Jun 2006
Location: Budapest XV. kerület
Posts: 2,334
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Ebben egyetértek Veled, tényleg ne. Én csak azt mondtam, hogy az ellenzők között sok a régi játékos és kezdöbbek meg kicsit a változás melett vannak. És valahol most Te is mellém által azzal, hogy igen minden személyíségnek egyenértékőnek kellene lennie, hogy " fel tudják venni a kesztyűt". Elég sok A-s orit láttam, 2-3-4 személyíségest és nem volt se varázsló, se tolvaj köztük. Belegondolva abban igazad van abban, hogy A-ban a tolikanak a +20% hatásfok sok lenne amikor a 0 tolis orkra nem 150 hanem 180 házat gyújtanak rá. Én csak arra gondoltam, hogy ídézzem magam a legelső bejegyzésből, hohy mivel minden más személyisége +%-ba van megadva, ez miért nem. Mondok még egy érvet, bár ez csak kevés emberre vonatkozik, és sokakat nem is érdekel: én hétfőtől-szombatig dolgozok reggel 6.00-tól délután 15.00-15.30-ig, tehát legkorábban 16.30-kor vagyok gépnél, reggel nem tudom megnézni, mert pici baba van nálunk és zavarná, tehát nekem a délutáni 5-6 órára felesleges + regenerációs személyiséget választani, mert a játékidő 75%-ba nem vagyok gép előtt. Sokan vannak ezzel még így, tehát - az elétben maradás miatt- marad a túdós, vándor, harcos. Sok faj közül sem választhatok, megintcsak időhiány miatt. Lassúzni meg nem fogok. Azok akik több ezer kört megéltek az A-ban valószínű napi 12-14 órát vannak gépközelbe és így nekik megéri a plusz regenerálodás, de sokak csak du vannak ott.
  #39  
Old 03-20-2007, 20:10
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kicsit belejavítanék. Akik sok ezer kört megéltek A-ban azok valószínű elég magasan vannak már, és baromira nem érdekli őket a plusz regenerálódás
A másik: azt azért lásd be, hogy ha minden személyiség egyenértékű, azaz felveszik a versenyt a tudóssal, akkor az életbe le nem vered az 5-6 szemmel, esetleg még többel játszókat. Képzelj el egy orkot 6x-osra tápolt tudós személyiséggel.
Nem lehet, hogy a régi játékosok azért ellenzik a változást az újakkal szemben, mert kicsit több rálátásuk van a dolgokra, mint azoknak akik még csak most álmodoznak róla, hogy egyszer majd nekik is meglesz a kis kettes?
  #40  
Old 03-21-2007, 09:17
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Hát sztem elég kevesen nyílvánítottak véleményt.

DE tény, h ha nem lennének több személyiségek, akkor is győzne a tapasztalat...
Tehát tök mindegy, és ezért felesleges azzal érvelni, h az 1 személyiségű orik is feltudjá venni a versenyt.

És az ,h egyes személyiségeket használhatóbbá teszünk sztem nem feltétlen rossz..

A régiek félnek a változásokról ,mert régen azért nem így zajlottak ezek a dolgok
Tehát elég sok rosszat is megéltek, a jó dolgok mellett a változások kapcsán..

Emiatt és amiatt ,h megszokták a jelen helyzetett értheőbb ez a hozzállás.

Tény, h Ati érve mindig igaz marad, jobb így hagyni mint a változtatással nagyon elszúrni( mert azt már sokkal nehezebb rendbe hozni)!

De ennek szemelőtt tartásával és ezzel a forummal(eszköz) ami régen nem volt
, kiforhatják magukat jó javaslatok, elhangozhatnak pro -kontra érvek..
Ami alapján lehet fejleszteni elméletben a játékot...
__________________
LotR
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Új személyiség lopások ellen SiMON Megbeszélések 288 02-24-2010 22:21
Új Személyiség Hmmm... Sati Elvetett javaslatok 260 03-16-2007 08:24
új személyiség mint lehetőség a fedezés könnyítésére skiti Elvetett javaslatok 0 02-10-2007 01:09
Elf tolvaj vs. Fél-Elf tolvaj Loxhero007 Segítség 170 12-28-2006 16:03
vari személyiség módosítás Steve Elvetett javaslatok 50 11-05-2006 13:03


All times are GMT +1. The time now is 14:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu