Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-25-2009, 14:07
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
vagy lehet fordulni A-ból és akkor csak 2k kör az egész... kapizsgálod már a lényegét látom. pont az a lényege,hogy azt a pár országot kivéve aki A-ban tényleg játszik magas hekin és úgyse fogja leforditani, a többiek inkább A-ból fordulgassanak, és ezzel megmozgatva picit a top30környékét is.
Szerinted mit fogunk választani, 3k kör ücsörgést B-ben, vagy 8 ori tápolását A-ban? Mert tegyük fel, hogy ennyi klántársunk van most 2/B-ben. A földleadásról, szk alatt lepergő topkörökről, tartalék seregben tartásának lehetetlenségéről nem is beszélve.
A B-ből való fordulás szerintem most tökéletes.

Amit el tudok képzelni, hogy azok, akik bejelölik, hogy hosszútávon szeretnének A-ban játszani, azok nem számítanak bele a top30-ba. Ezt bejelölni pedig azért érdemes, mert ha valaki nem jelöli be, az a fordulásért játszik, tehát 2000 top kör után a nép morálja elkezd csökkenni, és így rákényszerül, hogy vagy leforduljon, vagy bejelölje, hogy maradni szeretne hosszabb távon. A jelölés visszavonható, de ekkor életbe lép a morálromlás, szóval aki hosszabb távon tervezett maradni, mégis úgy dönt, hogy lefordulna, az megteheti.

Így kétféleképpen is ki lenne írva a helyezés (összes játékos/helyezés, lefordulásért játszó játékos/köztük való helyezés)
A több személyiséges játékosoknak pedig így A-ban is a személyiségük számának megfelelő top%-t kell teljesítenie.

De meglehet, hogy ennek az ötletnek is van bőven buktatója, nekem úgy tetszik az egész rendszer, ahogy most van.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 11-25-2009, 17:37
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Amit el tudok képzelni, hogy azok, akik bejelölik, hogy hosszútávon szeretnének A-ban játszani, azok nem számítanak bele a top30-ba. Ezt bejelölni pedig azért érdemes, mert ha valaki nem jelöli be, az a fordulásért játszik, tehát 2000 top kör után a nép morálja elkezd csökkenni, és így rákényszerül, hogy vagy leforduljon, vagy bejelölje, hogy maradni szeretne hosszabb távon. A jelölés visszavonható, de ekkor életbe lép a morálromlás, szóval aki hosszabb távon tervezett maradni, mégis úgy dönt, hogy lefordulna, az megteheti.
Nekem tetszik maga az elv, de az anarchosok egyszerűbben lerendezték a dolgot avval, hogy bizonyos hektárszám fölöttiek D-ben nem számítanak a 30%-ba.
__________________

Reply With Quote
  #3  
Old 11-25-2009, 17:42
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Nekem tetszik maga az elv, de az anarchosok egyszerűbben lerendezték a dolgot avval, hogy bizonyos hektárszám fölöttiek D-ben nem számítanak a 30%-ba.
Legnagyobb értékű ország: A Farm (#121647) 1/A 1.690.051
Anarchista csoportban: kuc-kuc (#240189) 2/D 29.243.265

Van azért különbség az anarch és a normál között.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #4  
Old 11-25-2009, 17:51
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Legnagyobb értékű ország: A Farm (#121647) 1/A 1.690.051
Anarchista csoportban: kuc-kuc (#240189) 2/D 29.243.265

Van azért különbség az anarch és a normál között.
Szerencsére.
Vagyis itt más felelne meg, nem az előző szint max hektárának tizenötszöröse.
__________________


Last edited by Princ; 11-25-2009 at 18:10..
Reply With Quote
  #5  
Old 11-26-2009, 02:35
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Szerinted mit fogunk választani, 3k kör ücsörgést B-ben, vagy 8 ori tápolását A-ban? Mert tegyük fel, hogy ennyi klántársunk van most 2/B-ben. A földleadásról, szk alatt lepergő topkörökről, tartalék seregben tartásának lehetetlenségéről nem is beszélve.
A B-ből való fordulás szerintem most tökéletes.
ő kinek adod le a földet??? vagy szépen leütsz 30x 0-át hátha felkerekit 1hekire??? Te kimondtad. azt,hogy A-ból fordulnál ezzel. földet nem tudsz leadni, mert ott a baráti malusz. a vagyon meg tök mind1, mert ígyis úgyis a klánban marad, lentről is feljut, csak max egy fellépő szövin keresztül,úgyis ez nem oszt nem szorozz. így is úgyis ott van fent. seregben miért ne tudnál tartalékot tartani??? azt a legkönnyebb pénzé tenni. és nem látom az összefüggést.
Remy ha újra meg újra elkell érni a top30-at akkor sztem nagyobb a mozgás A-ban, mert nem ül 100elf egyforma hekin a top30 határán, hanem fordul-felmászik-fordul. és ha ezek lefordulnak, akkor pedig máris nem lesz olyan magas a top határ sem és teljesithetetlen. ráadásul akkor a klánok pontszáma is többet változna, így a kisebb klánok, akiknek nincs ismeretség vagy pénz költséges ráállásra is könnyebben probálkozhatna klánütéssel.
Emmellett ha lefordulnának ezek, akkor megszünne az összefüggő elf mocsár és a top30% határa is csökkenne, vagyis ami siránkozásra adott itt okot az megszünne mind2 részről.ha pedig alacsonyabb a tophatár, máris teljesithető lenne.
Quote:
Amit el tudok képzelni, hogy azok, akik bejelölik, hogy hosszútávon szeretnének A-ban játszani, azok nem számítanak bele a top30-ba. Ezt bejelölni pedig azért érdemes, mert ha valaki nem jelöli be, az a fordulásért játszik, tehát 2000 top kör után a nép morálja elkezd csökkenni, és így rákényszerül, hogy vagy leforduljon, vagy bejelölje, hogy maradni szeretne hosszabb távon. A jelölés visszavonható, de ekkor életbe lép a morálromlás, szóval aki hosszabb távon tervezett maradni, mégis úgy dönt, hogy lefordulna, az megteheti.
Ez meg sok mindent nem oldana meg. ami a problémát okozza az,hogy ott ücsörögnek egy rakáson fedezgetve az elfek, közel egyforma hekin egymás elöl tolva felfele a tophatárt, mert mind nem fér bele, és eszükbe sincs lefordulni A-ból. ezekután bejelölné mind, és semmi nem változna, illetve egyik sem jelölné be, ha úgy nem mennek a topköreik.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 11-26-2009 at 02:38..
Reply With Quote
  #6  
Old 11-27-2009, 10:48
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Szerinted mit fogunk választani, 3k kör ücsörgést B-ben, vagy 8 ori tápolását A-ban? Mert tegyük fel, hogy ennyi klántársunk van most 2/B-ben. A földleadásról, szk alatt lepergő topkörökről, tartalék seregben tartásának lehetetlenségéről nem is beszélve.
A B-ből való fordulás szerintem most tökéletes.

Amit el tudok képzelni, hogy azok, akik bejelölik, hogy hosszútávon szeretnének A-ban játszani, azok nem számítanak bele a top30-ba. Ezt bejelölni pedig azért érdemes, mert ha valaki nem jelöli be, az a fordulásért játszik, tehát 2000 top kör után a nép morálja elkezd csökkenni, és így rákényszerül, hogy vagy leforduljon, vagy bejelölje, hogy maradni szeretne hosszabb távon. A jelölés visszavonható, de ekkor életbe lép a morálromlás, szóval aki hosszabb távon tervezett maradni, mégis úgy dönt, hogy lefordulna, az megteheti.

Így kétféleképpen is ki lenne írva a helyezés (összes játékos/helyezés, lefordulásért játszó játékos/köztük való helyezés)
A több személyiséges játékosoknak pedig így A-ban is a személyiségük számának megfelelő top%-t kell teljesítenie.

De meglehet, hogy ennek az ötletnek is van bőven buktatója, nekem úgy tetszik az egész rendszer, ahogy most van.
Sztem is hiába lesz 3k kör a B-ban, attól még az inaktív elfek továbbra is a biztos ücsörgést választják majd.

Talán ez járható út, amit írtál, hogy szét kellene választani azokat akik hosszú távon vannak 1A-ban és akik csak fordulni szeretnének. Az önkéntes bejelölés nem jó, mivel ha mindenki bejelöli akkor 0 heki lesz a top határa.

Egy kicsit módosítottam az ötletedet. A hódító rendszere számolná ki, hogy aktív A-s játékos vagy-e vagy sem. Az számítana aktív játékosnak akinek a legutolsó sikeres kláncsatája kevesebb, mint X kör ideje volt. És B-ből csak az fordulhatna, akinek van A-ban aktív országa.

Tehát a B-ből forgás feltétele lenne, hogy legyen aktív A-s országod, végül is a B-ből forgás azért lett bevezetve, hogy akik hosszú távon szeretnének A-ban tartózkodni, azok is játszhassanak több országgal.

Egyelőre csak az ötletet vetem fel, hogy elfogadható-e!? Mert van itt sok részletkérdés: csak kláncsata számít, vagy egyéni is. Csak a támadó-kláncsata számít, vagy bármilyen kláncsata -- mivel az elf szövik is tudnak védeni. X értéke...

Már látom előre mit fogok kapni az inaktív elfektől, de nekem ez ennyit megér, ha normalizálódik a top határa...
Reply With Quote
  #7  
Old 11-27-2009, 19:38
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Egy kicsit továbbfejlesztettem, bár nem tudom érdemes volt-e, mivel még senki se reagált az előzőre sem!?

-Sikeres kláncsata után kapnának aktív pontokat (AP) a klántagok. pl 2000-et.
-Viszont minden körben 1-el csökkenne az értéke.
-B-ből csak az fordulhat, akinek az A-s országa rendelkezik AP ponttal (>0)

Ez talán azért lenne jobb, mivel egy csendes, kláncsata mentes időszak, a korábban összegyűjtött pontokkal áthidalható lenne. Mivel több kláncsatával halmozódik a pontok száma.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to RicsiPi For This Useful Post:
  #8  
Old 11-27-2009, 21:28
Hex's Avatar
Hex Hex is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
Sztem is hiába lesz 3k kör a B-ban, attól még az inaktív elfek továbbra is a biztos ücsörgést választják majd.

Talán ez járható út, amit írtál, hogy szét kellene választani azokat akik hosszú távon vannak 1A-ban és akik csak fordulni szeretnének. Az önkéntes bejelölés nem jó, mivel ha mindenki bejelöli akkor 0 heki lesz a top határa.

Egy kicsit módosítottam az ötletedet. A hódító rendszere számolná ki, hogy aktív A-s játékos vagy-e vagy sem. Az számítana aktív játékosnak akinek a legutolsó sikeres kláncsatája kevesebb, mint X kör ideje volt. És B-ből csak az fordulhatna, akinek van A-ban aktív országa.

Tehát a B-ből forgás feltétele lenne, hogy legyen aktív A-s országod, végül is a B-ből forgás azért lett bevezetve, hogy akik hosszú távon szeretnének A-ban tartózkodni, azok is játszhassanak több országgal.

Egyelőre csak az ötletet vetem fel, hogy elfogadható-e!? Mert van itt sok részletkérdés: csak kláncsata számít, vagy egyéni is. Csak a támadó-kláncsata számít, vagy bármilyen kláncsata -- mivel az elf szövik is tudnak védeni. X értéke...

Már látom előre mit fogok kapni az inaktív elfektől, de nekem ez ennyit megér, ha normalizálódik a top határa...
egy személyes klán vagyok, elf. Hogy üssek szerinted? hiénázni nem fogok, akkor inkább sosem kell egy hülye kettes normálban
Reply With Quote
  #9  
Old 11-27-2009, 21:45
RicsiPi RicsiPi is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Hex View Post
egy személyes klán vagyok, elf. Hogy üssek szerinted? hiénázni nem fogok, akkor inkább sosem kell egy hülye kettes normálban
Amit írtam, abban ott a logika, hogy így minden inaktív klán csak az A-ból tudna fordulni. Nagyon rövid idő után eltűnne az "elf mocsár", és a top határ is rögtön elérhető távolságban lenne. Így aki fellép A-ba, és csak elf-fel van lehetősége játszani belátható időn belül feljuthatna a topba.

Szóval neked és nekem is (mivel én is elf vagyok) megvan a kis kék szám szerzés lehetősége, annyi különbséggel hogy minden országunkkal fel kellene menni az A-ba(csak sokkal alacsonyabb lenne a top). Ellenben a mostani rendszerrel, hogyha nem vagy az 1A-ban topban az elfeddel, akkor a többi országodat küldheted szabira.
Reply With Quote
  #10  
Old 11-27-2009, 21:54
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by RicsiPi View Post
Amit írtam, abban ott a logika, hogy így minden inaktív klán csak az A-ból tudna fordulni. Nagyon rövid idő után eltűnne az "elf mocsár", és a top határ is rögtön elérhető távolságban lenne. Így aki fellép A-ba, és csak elf-fel van lehetősége játszani belátható időn belül feljuthatna a topba.
Most belegondoltam egy kicsit... Ha lefordulnának onnan azok az orik, oké, hogy lejjebb kerülne a top30, viszont akkor lenne egy HATALMAS szakadék is a top, és a többiek között. Ami annak a hibája, hogy régen olcsó volt a felfedezés.
Ennek a megoldására viszont lenne egy ötletem, ami tudom, hogy sokaknak nem tetszene, pedig nem változtatna az erőviszonyokon - csak nem tudnának néhányan gyönyörködni, hogy hány csillióbillió hekis az orijuk
Az A-ban lévő teljes földmennyiség megfelezése. Egyedül az újonnan fellépőknél lenne érezhető a különbség, mert ők kerülnének sokkal magasabbra, mint azok, akik régebben léptek föl. Mondjuk ezt is lehetne orvosolni, hogy ideiglenesen kevesebb földet lehetne fölvinni A-ba.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 02:51.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu