Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 06-11-2009, 21:35
Swiss's Avatar
Swiss Swiss is offline
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Elolvastam pro és kontra.

Azért nem látom értelmét, mivel ezt a játékot is üzleti vállalkozásnak szánták így, hogy az Üzemeltetőnek a nehezítésekre mi az elfogadható felhasználói reakció nehéz lenne kitalálni.

Most felhasználói oldalról világítanám meg az eseményeket:

Túl gyorsan haladunk?

Azért ez elvárható szerintem (18 nap és x órát játszottam személy szerint a játékkal pedig nem nagyon voltam aktív április 15 óta napi szinten). A zéró azt mutatta meg, hogy mindenki számára világossá vált, hogy melyek azok a min. képességek melyekkel az elején lehet haladni vagy azt is mondhatnám melyeket érdemes tanulni.

Ha élesben indulunk, mi tesztelők a felhalmozott tudással már eleve forban leszünk. Arra mérget is vennék, ha ezzel a felállással indultunk volna az elején most nem lenne 26-os kari.

A következő zéró utáni rendszerről:

Nem vagyok egy vészmadár de lehet az már nekünk is sok lesz. Hangsúlyozni szeretném, hogy mindenki tud minden küldetést és ami a legfontosabb a min. megtanulandó képességeket is hozzá. Halkan megjegyezve, hogy minden mob erőssége valamint a mi hol található vagy mi hogyan működik kérdés sem probléma senki számára. Most komolyan arra megyünk, hogy mi is megszakadjunk? Ezzel nincs bajom hiszen teszt van azonban élesben nem tudom egy totál újonc játékos hogyan boldogul majd 0 játékismerettel.

Ati ne értsd félre én nagyon tisztelem ezt az egész teszt dolgot. Szakmai szempontból lenyűgözőnek tartom a visszaméréseket a játékról, azt ahogy az egész Hódító és eddig a MUD tesztje működött és ahogy a fejlesztéseket megelőző "közvélemény kutatások" működnek.


Azt azonban nem gondolom, hogy olyan képességekhez mint a dupla támadás 800k tp-t kelljen összeszedni, mert az hosszú távon megítélésem szerint nem fog a játék rentábilis működtetéséhez vezetni. Nem tudjuk még mi sem szerintem pontosan felmérni, hiszen még sok mindent mi sem láttunk gondolva itt az új küldikre, fegyverekre, akár mobok-ra.

Ezért ne haragudjon meg senki, hogy nem áll itt a végén egy konstruktív javaslat de annyi változó van amiről nincs tapasztalat hogy nem lehet komolyan vehető javaslatot tenni.
The Following 4 Users Say Thank You to Swiss For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
ez is teszt lacqa Teszt 16 07-22-2010 13:22
Második napi tapasztalatok Ati Tesztelés 88 04-17-2009 13:35
teszt teszt hátán:) KPeti999 Teszt 9 05-07-2008 20:59
Ööö... teszt, mi lenne...? Fransisco Teszt 51 09-04-2007 14:03
25.02. Második napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 9 07-18-2007 11:16


All times are GMT +1. The time now is 08:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu