Hódító / Queosia forum Mobile
Page 9 of 11
« First < 789 1011 >
Tesztelés>10. TESZT: Indulás, második felvonás
Ildee 21:05 06-11-2009
A másik, hogy az 60k tp is, elég sok erőfeszítésembe került. Aki nincs itt sokat annak nem lesz egy nap alatt ennyi tpje, és valószínűleg, nagyon-nagyon kevés ember fog egész álló nap mobokat ölni.
Ati 21:10 06-11-2009
Originally Posted by Swiss:
Nem vagyok egy vészmadár de lehet az már nekünk is sok lesz. Hangsúlyozni szeretném, hogy mindenki tud minden küldetést és ami a legfontosabb a min. megtanulandó képességeket is hozzá.
Hopsz, ezt először kicsit félreértettem. :-)

No akkor a helyes értelmezés szerint reagálok rá.

HOSSZÚTÁVON a tervezett változtatás könnyebbé teszi a szintlépéseket. Az eleje lassabb lesz, de a MOSTANI rendszer szerint 50. szinthez például 127 millió pont kell. A TERVEZETT, holnap beélesítendő verzióban ugyanehhez csak 51 millió. És minden további szinten nyersz újabb 20%-ot.

A mostani 60k ponttal a 26. szint helyett ugyan még csak 11. szinten leszel. Az elején kb megfeleződnek a szintek. Nem lép az ember neki 15 szintet, csak 7-et. Lélektanilag ez szerintem belefér. Pláne, hogy cserébe később sokkal könnyebben lép szintet, mint a mostani számokkal.

A 43. szint az, ahol elkezded pozitívan érezni a különbséget.

Ezt a mostani tesztek alatt lehetetlenség ésszerűen letesztelni, hiszen nem fogunk annyit játszani, hogy ide valaki valós körülmények között eljusson.
Ati 21:13 06-11-2009
Originally Posted by Swiss:
Nem beszélve arról, hogy mi segítettük egymást az elején ahogy tudtuk infóval nyerssel karddal mert igazából nem volt tétje, élesben ez is más lesz.
Élesben méginkább ez lesz, a klánok a saját embereiket minden jóval segítik. Kezdve onnan, hogy elmondják, hogy mit kell csinálniuk a küldetésekkel, egészen odáig, hogy a legjobb cuccokat összeszedik nekik, több tucatnyi varázsitallal, amiket Nektek mind Magatoknak kell most megtenni.

Szerintem a Ti előzetes ismereteiteket ez ellensúlyozza, és haladásilag lehet egyforma sebességet feltételezni átlagban.
Ati 21:15 06-11-2009
Ui: most úgy tűnök, mintha mindennek csakazértis ellentmondanék. Ez ilyen alap szokásom. Valójában az ilyesfajta reakciók kellenek most, úgyhogy jöjjenek, és ne is foglalkozzatok azzal, hogy tök olyan, mintha mindent lehurrognék, mert nem azt teszem.
Swiss 21:19 06-11-2009
Originally Posted by Ati:
Hopsz, ezt először kicsit félreértettem. :-)

No akkor a helyes értelmezés szerint reagálok rá.

HOSSZÚTÁVON a tervezett változtatás könnyebbé teszi a szintlépéseket. Az eleje lassabb lesz, de a MOSTANI rendszer szerint 50. szinthez például 127 millió pont kell. A TERVEZETT, holnap beélesítendő verzióban ugyanehhez csak 51 millió. És minden további szinten nyersz újabb 20%-ot.

A mostani 60k ponttal a 26. szint helyett ugyan még csak 11. szinten leszel. Az elején kb megfeleződnek a szintek. Nem lép az ember neki 15 szintet, csak 7-et. Lélektanilag ez szerintem belefér. Pláne, hogy cserébe később sokkal könnyebben lép szintet, mint a mostani számokkal.

A 43. szint az, ahol elkezded pozitívan érezni a különbséget.

Ezt a mostani tesztek alatt lehetetlenség ésszerűen letesztelni, hiszen nem fogunk annyit játszani, hogy ide valaki valós körülmények között eljusson.
Akkor én értettem félre valamit a változtatásokkal kapcsolatban az irány azonban így nagyon tetszik.

Mondjuk ha az új verzió szerint 50. szinthez 51 m tp kell azt sem tudom belátni (az első felvonás során mindent megtanulva halhatatlanul sem volt több tp-m mint 300k és ezért nagyon de nagyon sokat játszottam kb. 18 napot és nem május elejéig értem). Tényleg nem tudok mit kezdeni több milliós tp-kel meg majd az 50. szinttől könnyebb lesz reménysugárral annyira távolinak tűnik a jelen állás szerint.
Swiss 21:31 06-11-2009
Originally Posted by Ati:
Ui: most úgy tűnök, mintha mindennek csakazértis ellentmondanék. Ez ilyen alap szokásom. Valójában az ilyesfajta reakciók kellenek most, úgyhogy jöjjenek, és ne is foglalkozzatok azzal, hogy tök olyan, mintha mindent lehurrognék, mert nem azt teszem.
off:
nem látom, hogy agresszív lenne a kommunikáció viszont nem is babra megy itt a játék ezt megértem

on:

Azon gondolkodom, hogy szintlépésnél kapunk mindig ép és vp növekedést. Ez a fejlődésben most nekem sokat segített, hiszen gyorsan haladva a relatíve kicsi ép-vp növekedésekkel is elértem egy olyan szintet mellyel lehetett már haladni is. (konkrétan 50 ép-re és 40 körüli vp-re gondolok)

A javaslatom: ha az elején nagyobb a szorzó a szintlépéshez akkor adjon a lépéseknél a mostaninál egy kicsivel nagyobb ép-vp növekedést is, valamint már korábban is javasolni akartam, hogy az ügyesség is növekedjen szintlépésnél. Mindezt azért, hogy gördülékeny legyen a játék, hiszen kevesebb tanulhatsz az elején szinte kötelezőnek mondható képességek közül.
Ildee 21:34 06-11-2009
Originally Posted by Ati:
Ui: most úgy tűnök, mintha mindennek csakazértis ellentmondanék. Ez ilyen alap szokásom. Valójában az ilyesfajta reakciók kellenek most, úgyhogy jöjjenek, és ne is foglalkozzatok azzal, hogy tök olyan, mintha mindent lehurrognék, mert nem azt teszem.
Én egyáltalán nem látom, azt hogy mindenkinek ellentmondanál. Te készíted ezt a játékot, mindannyiunk közül neked kell legjobban tudnod, hogy mi az ami jó, és mi az ami nem a karakterek fejlődésében :-)
Ati 21:36 06-11-2009
Originally Posted by Swiss:
A javaslatom: ha az elején nagyobb a szorzó a szintlépéshez akkor adjon a lépéseknél a mostaninál egy kicsivel nagyobb ép-vp növekedést is, valamint már korábban is javasolni akartam, hogy az ügyesség is növekedjen szintlépésnél. Mindezt azért, hogy gördülékeny legyen a játék, hiszen kevesebb tanulhatsz az elején szinte kötelezőnek mondható képességek közül.
Azon gondolkozom most, hogy mivel jelenleg az "alap" képességeknek csak annyi a hasznuk, hogy tanulhatsz utánuk mást (alap mágia, alvilág, harcművészet), ezt ki lehet azzal egészíteni, hogy aminek az alapjait megtanultad, abból többet kapsz szintlépésenként, mint amit nem tanultál. Így egy varázsló több vp-t kap, egy harcos több ép-t, egy tolvaj több ügyességet.
Ildee 21:38 06-11-2009
Originally Posted by Swiss:
off:
Azon gondolkodom, hogy szintlépésnél kapunk mindig ép és vp növekedést. Ez a fejlődésben most nekem sokat segített, hiszen gyorsan haladva a relatíve kicsi ép-vp növekedésekkel is elértem egy olyan szintet mellyel lehetett már haladni is. (konkrétan 50 ép-re és 40 körüli vp-re gondolok)
Ezt én is támogatom. Az a 2 ép az nagyon kevés :-)
Az én javaslatom az lenne, hogy szintenként növekedjen 10et az ép, 5öt a vp, vagy akár az is 10et :-)

Még így is, 30dik szintre lenne 320 az ép, ha valaki nem tanul épet, és az a 320 se olyan nagyon sok, legalábbis a zsiványos, és elfes küldihez mindenképpen kevés :-)
Dus 21:42 06-11-2009
Szerintem az ép vp kérdést nyugodtan lehetne picit bonyolítani...

El tudnék egy olyan funkciót képzelni, hogyha szintet lépsz, rákérdez a rendszer, hogy az élet, vagy varázspontjaidat, esetleg az ügyességedet vagy a mozgáspontodat szeretnéd növelni.

Az ép, vp és az ügyesség a szint felével növekedne, ha azt választod, míg a mozgáspont, a szint tízszeresével...

Hogy ez miért rossz??
Esetleg nem tudja a játékos, hogy mi ez :-)

Hogy miért jó??
Mert ha valaki hadi karit szeretne, nem kell vp-re is gyúrnia, ha vari karit, gyúrhat vp-re, ha kereskedőset, gyúrhat mp-re, míg ha lopkodósat, vagy késdobálósat, gyúrhat ügyességre...
Jó-jó, de ez miért jó??
Sokan hiányoltak kasztokat a játékban. Persze, lényegében voltak most is, ha nem is kasztok, de fejlődési irányzatok. Ezeket lehetne kicsit felturbózni ezzel :-)


Kiegészítés még: miután az összes csatádat befejezted, jön fel csak az ablak...


Ha az bekerülne, senkinek egy szava sem lehetne a lassabb fejlődés miatt :-)


És mielőtt még valaki azzal jönne, egyáltalán nem igaz, hogy ettől a vp, ép, ügyességnövelés mint tanulás elvesztené a célját...
Page 9 of 11
« First < 789 1011 >
Up