Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-29-2009, 11:59
Hani's Avatar
Hani Hani is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Egy kicsit barangoltam a Súgóban. Sok új dolgot nem találtam , csak érdekesnek tűnő apróságokra leltem, amik kicsit elgondolkodtattak és talán ide illenek.

Elf:
# +30% véderőtöbblet katonai támadásokkal szemben,
# +20% véderőtöbblet mágikus támadásokkal szemben,
# +20% véderőtöbblet tolvaj támadásokkal szemben,
# az őrtornyokban lévő íjászoknak az őrtorony nem 6, hanem 8 plusz védőpontot ad

Ork:
# +30% támadóerő többlet,
# az épületeket 14 (7) kör alatt építik fel,
# kettővel több tábornokkal rendelkezik,
# a hadügy és mezőgazdaság területén elérhető maximum 40%,
# ha a támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap minden katonai, mágikus és tolvaj akcióval szemben, amíg ez az állapot fennáll.

Gnóm:
# az egyes tudományágakban elérhető max. mérték 50%,
# az építőanyag szükséglet 10%-kal alacsonyabb,
# az őrtornyok összterületből elfoglalt arányával magasabb katonai elhárítás (nem a területből elfoglalt arány kétszerese, mint másoknál, hanem háromszorosa, de maximum 30%).

Törp
# 20%-kal több férőhely,
# a raktárakba 50%-kal több áru fér,

Óriás
# a katonák 15%-kal erősebbek,
# a varázslók 10%-kal erősebbek,

A fent említett fajokból kivétel nélkül lehet akár tf hadisat is csinálni, vagy a védekezésben jeleskednek, esetleg mindkettő. A hátrányaikat felesleges idevágni mert közel sem olyan nagy dolgokról van szó mint a hulla esetén.
De nézzük a hullát:
Előnyök

* ételfogyasztásuk nulla,
- ez nem előny hanem inkább szükséges jó -
* csatában és útközben nincs veszteségük,
- nagy cucc -
* támadások alkalmával, más fajjal való nyertes csata esetén az ellenfél elhulló egységeit a saját seregébe megkapja, mint sima alap katona,
- nem rossz dolog de erre országot alapozni... -
* állandó betegségforrás, rá azonban hatástalan a betegség,
- mi lenne ha még kórházakat is kellene építeni? -
* hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés,
- káromból kettőt értelmetlen tartani -
* ha az országban vihar tombol, nem zavarja,
* a földrengés csak minimális károkat okoz,
- varázslók hiányában a fent említett 2 tulajdonság kifejezetten szükséges dolog -
* minden indított serege azonnal vérszomjjal támad,
- +30 % támadóerő, Yeeeah! Kár, hogy a játszani valamennyire is tudó játékosok ismerik a védelem és távolbalátátás varázslatot-
* az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el,
- csak kár, hogy a hulla kivételével mindenki más (min a csopi 80%-a) rabolhatja a népét (távolságtól és helyezéstől függően) -
* hadi ereje szintenként növekszik: a 4. szinten +10% támadó- és védőerővel rendelkezik, a 3. szinten +20%-kal, a 2. szinten +30%-kal, míg az első szinten +40%-kal.
- már csak meg kell élni az 1/A-t -

És most a hátrányok:

* nem varázsolhat,
- magyarán azt se tudja mi az, hogy: Kristály gömb, Mágia felderítése, Krónika, Távolba látás, Teljes krónika, Térkapuk felderítése, Védelem, Mágikus pajzs, Növekedés, Aranyalma, Tisztánlátás, Napsütés, Regenerálódás, Megtévesztés, Térkapuk nyitása, Vihar, Szárazság, Tolvajok felfedése, Tolvajok mérgezése, Földrengés és spec varázslat -
* nem indíthat semmilyen tolvajakciót,
- ezeket sem ismerheti, hogy: Felmérjék az épületeket, Felmérjék a szövetségeket, Felmérjék a seregeket, Meggyilkolják a varázslókat, Meggyilkolják a katonákat, Gyújtogassanak, Embereket raboljanak, Kirabolják a raktárakat, Kirabolják a templomokat, Pénzt lopjanak, Tudománytekercset lopjanak -
* tudománytekercseinek maximum hatásfoka: 0%.
- Szóval az ember faj is min 30%-al jobb mindenben, de egy gnóm esetében ez akár 55% is lehet-


Ezeket figyelembe véve és a fórumban többek által leírt ötletek, javaslatok és ellenjavaslatok tükrében egy olyan hullát akarunk itt "létrehozni" , ami lehetőleg varázsolni nem tud majd, de nem is kap meg olyan dolgokat amelyet bármely másik fajnál a varázslókat venné igénybe. Tolvajolni sem tud majd, de lehetőleg ne is adjunk neki olyan passzív dolgokat, ami a többi fajra nézve több készültséget emésztene fel. A haderejét húzzuk fel olyan magasra, hogy legalább 25% eséllyel beférjen vakon bárkihez, de ereje ne legyen még csak az ork, gnóm, óriás közelében sem. Próbáljuk meg értékes fajjá változtatni ahhoz, hogy értelmes szövetséges legyen. Mindezt azért mert egy buta, odafigyelést alig igénylő faj. De ha már tényleg buta és tényleg igénytelen akkor miért nem kap olyan passzívot, hogy nem lehet célpontja semmilyen ártó varázsló és tolvaj akciónak? Ha már csak hadi úton tud "védekezni" akkor illő lenne csak hadi úton ártani neki, nemde? Nem kell neki semmi hadbón, férőhelybón vagy gyújtásrezist. Így legalább tényleg olyan buta maradna mint amilyennek elképzelik az emberek. Lehetne belőle így békés felfedező faj is.


A viccet félre téve. Amiben talán mindenki egyetért az az lenne, hogy -a súgóban nincs benne jelenleg- két mondattal ki kellene bővíteni a hulla leírását;
Kezdő játékosoknak, első országnak nem ajánljuk ezt a fajt! Próbáld ki a játékot más fajjal, és csak miután tényleg tisztában vagy ezen faj hátrányival, csak azután válaszd ezt.
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Hani For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 19:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu