Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 04-12-2009, 20:57
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
AdódNA? Ööö, most is ez van pedig, csak legfeljebb nem akkora, mint az most felvetettek.
Nem is tetszik... Szerintem alapjaiban egy rossz dolog nem egészben hozzányúlni a hullához, hanem szintenként tologatni neki a százalékokat.

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Azt kérdezed, miért szintenként változik a hadibon. Egyszerű a válasz, mert fölfele haladva egyre értékesebb a föld, és ezért erősebb az országok hadi beállítottsága. Legyen az védekező, vagy támadó jelegű.
Nem értek egyet azzal, hogy ez a válasz. Az 1/A-t kivéve, az, hogy mennyire értékes a föld, az egyéni dolog, mert minden ARÁNYOSAN változik.
Egyetlen egy kivétel van a játékban: A felfedezés költsége, ami exponenciálisan nő. De az is a földterület függvényében növekszik, nem pedig a szint függvényében. Bár ez a kettő valamilyen szinten összefügg, de az összes faji tulajdonságtól különbözik a szintenkénti bónusz-rendszer.

Ha már mindenképpen százalékokat akarunk hozzáadni, akkor szerintem "szellemesebb" lenne, hogy az élőhalott támadóereje a földterületének két százalékával növekszik, egészen 3000 hektárig.

Ez 600 hektáron 12% lenne, 1000 hektáron 20%, 1500 hektáron 30%, 2500 hektáron 50%.
Ezek kb. megfelelnek a jelenlegi rendszernek, csak nem szintentként adódna a bónusz, hanem hekinként, így az élőhalottnak nem lenne célja minél előbb szintet lépni, hanem találkozhatnánk velük a csoport felső részében is.
És ha erősíteni akarunk a hulla támadóerején, ezeket a százalékokat lehetne módosítani.

De jelenleg nem az a legnagyobb baj az élőhalottal, hogy nem üt elég nagyot. Hanem az, hogy névtelenül bárki folyamatosan tud neki komoly károkat okozni, semmiről nincs információja, és minden diplomáciai üzenet megjegyzi: csak hullák kíméljenek, mert szövetségben hasznavehetetlenek.

Egy ötlet: Mi lenne, ha az élőhalott Támadó nevű egysége 4 helyett 7 vagy 8 támadóértékkel rendelkezne. Ezzel is jócskán nőne a támadóereje, viszont a védelme gyengülne, és végre valamire használva lenne normál játékban is ez az egység.
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 04:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu