|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

04-12-2009, 11:08
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Valaki legyen szives megmondani, hogy mi az értelme annak, hogy szintenként növekvő bónusz adódna az élőhalottnak.
Miben különböznek a szintek a maximális hektárszámon kivül? Hisz minden más arányosan növekszik, azaz a veszteségek, költségek, stb. (kivéve 1/A-t)
Csak ki lehet jobbat is találni, minthogy szintenként nyolcmillió százalék plusz támadópont és 6 millió százalék plusz férőhely.
Emlitettem javaslatokat a 249. és a 328. hozzászólásban. Szerintem különlegesebb erősitések kellenének, mint az össze-vissza százalékok.
|
Azt kérdezed, miért szintenként változik a hadibon. Egyszerű a válasz, mert fölfele haladva egyre értékesebb a föld, és ezért erősebb az országok hadi beállítottsága. Legyen az védekező, vagy támadó jelegű.
Először addig kellene eljutnunk, hogy mekkora legyen az ütő ereje. Utána beszélhetünk különböző különlegességekről, mint a szupervándor, a gyújtásrezisztencia, a varázslók nélküli információszerzés, vagy a büntető betegségről.
Ha mind ezek meg vannak megpróbálhatjuk összefésülni az egészet.
|

04-12-2009, 20:57
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
AdódNA? Ööö, most is ez van pedig, csak legfeljebb nem akkora, mint az most felvetettek.
|
Nem is tetszik... Szerintem alapjaiban egy rossz dolog nem egészben hozzányúlni a hullához, hanem szintenként tologatni neki a százalékokat.
Quote:
Originally Posted by BigPi2
Azt kérdezed, miért szintenként változik a hadibon. Egyszerű a válasz, mert fölfele haladva egyre értékesebb a föld, és ezért erősebb az országok hadi beállítottsága. Legyen az védekező, vagy támadó jelegű.
|
Nem értek egyet azzal, hogy ez a válasz. Az 1/A-t kivéve, az, hogy mennyire értékes a föld, az egyéni dolog, mert minden ARÁNYOSAN változik.
Egyetlen egy kivétel van a játékban: A felfedezés költsége, ami exponenciálisan nő. De az is a földterület függvényében növekszik, nem pedig a szint függvényében. Bár ez a kettő valamilyen szinten összefügg, de az összes faji tulajdonságtól különbözik a szintenkénti bónusz-rendszer.
Ha már mindenképpen százalékokat akarunk hozzáadni, akkor szerintem "szellemesebb" lenne, hogy az élőhalott támadóereje a földterületének két százalékával növekszik, egészen 3000 hektárig.
Ez 600 hektáron 12% lenne, 1000 hektáron 20%, 1500 hektáron 30%, 2500 hektáron 50%.
Ezek kb. megfelelnek a jelenlegi rendszernek, csak nem szintentként adódna a bónusz, hanem hekinként, így az élőhalottnak nem lenne célja minél előbb szintet lépni, hanem találkozhatnánk velük a csoport felső részében is.
És ha erősíteni akarunk a hulla támadóerején, ezeket a százalékokat lehetne módosítani.
De jelenleg nem az a legnagyobb baj az élőhalottal, hogy nem üt elég nagyot. Hanem az, hogy névtelenül bárki folyamatosan tud neki komoly károkat okozni, semmiről nincs információja, és minden diplomáciai üzenet megjegyzi: csak hullák kíméljenek, mert szövetségben hasznavehetetlenek.
Egy ötlet: Mi lenne, ha az élőhalott Támadó nevű egysége 4 helyett 7 vagy 8 támadóértékkel rendelkezne. Ezzel is jócskán nőne a támadóereje, viszont a védelme gyengülne, és végre valamire használva lenne normál játékban is ez az egység.
|

04-13-2009, 08:09
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
[quote=Padlócsempe;207406]
Ha már mindenképpen százalékokat akarunk hozzáadni, akkor szerintem "szellemesebb" lenne, hogy az élőhalott támadóereje a földterületének két százalékával növekszik, egészen 3000 hektárig.
Ez 600 hektáron 12% lenne, 1000 hektáron 20%, 1500 hektáron 30%, 2500 hektáron 50%.
Ezek kb. megfelelnek a jelenlegi rendszernek, csak nem szintentként adódna a bónusz, hanem hekinként, így az élőhalottnak nem lenne célja minél előbb szintet lépni, hanem találkozhatnánk velük a csoport felső részében is.
És ha erősíteni akarunk a hulla támadóerején, ezeket a százalékokat lehetne módosítani."
Az elv tetszik, de még mindig azt mondom, először azt kell meghatározni, hogy mekkorát üthessen a maximális bonuszok mellett. És továbbra is azt tartanám helyesnek, ha a legerősebb védekező fajhoz az elfhez képest határoznánk meg nem, pedig valamelyik hadis fajhoz.
A javaslatodban mindenféleképp kell változtatni a százalékokon.
Örömmel látnék egy olyan számítást ahol 3000 hektárra, kiszámítanád ezt az értéket többféle elfre. Mondjuk egy 17%-os toronyíjra, egy 19%-osra és egy 21%-osra
Last edited by BigPi2; 04-13-2009 at 08:33..
|

04-13-2009, 11:54
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Kárpátalja, Borzsova
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Az elv tetszik, de még mindig azt mondom, először azt kell meghatározni, hogy mekkorát üthessen a maximális bonuszok mellett. És továbbra is azt tartanám helyesnek, ha a legerősebb védekező fajhoz az elfhez képest határoznánk meg nem, pedig valamelyik hadis fajhoz.
A javaslatodban mindenféleképp kell változtatni a százalékokon.
Örömmel látnék egy olyan számítást ahol 3000 hektárra, kiszámítanád ezt az értéket többféle elfre. Mondjuk egy 17%-os toronyíjra, egy 19%-osra és egy 21%-osra[/quote]
Azért 3000 hektáron már nem nagyon tenyésznek 21% elfek, esetleg 25% torony/barakkosak, de ez a minimum. 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:05.
 |
|
|
|
|
|
|