Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-12-2009, 11:37
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Durean View Post
Szerintem meg ne legyen erosebb az orknal. Egy 60-65% barakos Orkhoz rengeteg oda figyeles kell mig egy 60-65%os hullahoz (ami alap mennyiseg) fele annyi sem.
Amugy meg, szamolhattam volna elittel is az arany nem valtozik, es ha megkapja az automatikus vedelmet (amit teszem hozzam tamogatok) akkor maris nem olyan rossz a vedelme.
A-ban klánütéskor egy Full barakkos, 20,5% házas ork kb ugyan olyannak kellene legyen, mint egy 25% házas hulla (kb 90% foglalkoztatottság).
Ennek megfelelően kellene kb erősíteni a hullát.
Egyéniben az orknak a vérszomjat még fel kell raknia, arra megy még néhány hektár barakkból. Hullának nincsen védelem varázslata, azt ellensúlyozza valamennyire a betegség.
Alig tud termelni (mindenki lelopja), cserébe hoz katonákat -ez még mindig inkább negatív egyenleg.
Mindenki tudja ártózni, akármilyen messziről -egy esetleges ütés után hetekig, sokezer pont távolságból is jön a tűzgolyó, rengés (ez utóbbi ugyan gyengítetten) -javaslom, hogy a vari reziszt a támadott hullától való ponttávolság szerint erősödjön (mint a toliknál a 10k pont szerint), és kb 20% ponttávolság után (hulla pontszámának a 20% -ánál nagyobb ponttávolság esetén) legyen 0 az okozott kár.
Vagy ugyanilyen lineáris függvény alapján legyen egy alap mágikus védereje (a katonia véderőhöz hasonlóan), ami ponttávolsággal erősödik. Pl úgy belőve, hogy a hulla értékétől való %-os eltérésnyi % óriás templom (100% morállal) éppen ne vigye át. Tehát egy 150k pontos hullának az ártózásához 5k pontról szükség lenne 3.3% templomra, 30k pont távolságból pedig 20% templomra (a hulla területe alapján órisától max tekerccsel 100% morállal). (mindenki számoljon rá varázsló értékeket ha szeretne, jelenleg az elv a lényeg ) Ha nem sikerül a varázslat, akkor kiderülhetne számára, hogy ki próbálta ártózni (mégha nagyon messze van is az illető).
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 04-12-2009, 20:56
BigPi2 BigPi2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
A-ban klánütéskor egy Full barakkos, 20,5% házas ork kb ugyan olyannak kellene legyen, mint egy 25% házas hulla (kb 90% foglalkoztatottság).

1,Mindenki tudja ártózni, akármilyen messziről -egy esetleges ütés után hetekig, sokezer pont távolságból is jön a tűzgolyó, rengés (ez utóbbi ugyan gyengítetten) -javaslom, hogy a vari reziszt a támadott hullától való ponttávolság szerint erősödjön (mint a toliknál a 10k pont szerint), és kb 20% ponttávolság után (hulla pontszámának a 20% -ánál nagyobb ponttávolság esetén) legyen 0 az okozott kár.
Az elv nem rossz, de tudod hogy az A-ban ez kb. 14 kör még 5. szinten, csak 4-5 kör távolság.


Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
2,Vagy ugyanilyen lineáris függvény alapján legyen egy alap mágikus védereje (a katonia véderőhöz hasonlóan), ami ponttávolsággal erősödik. Pl úgy belőve, hogy a hulla értékétől való %-os eltérésnyi % óriás templom (100% morállal) éppen ne vigye át. Tehát egy 150k pontos hullának az ártózásához 5k pontról szükség lenne 3.3% templomra, 30k pont távolságból pedig 20% templomra (a hulla területe alapján órisától max tekerccsel 100% morállal). (mindenki számoljon rá varázsló értékeket ha szeretne, jelenleg az elv a lényeg )
Nehezen, de rájöttem, hogy mi a lényegi különbség a két javaslat között. A hulla szempontjából az első javaslatod kedvezőbb lenne az alsóbb szinteken.
De mivel, nemcsak az ő szempontjukat kell figyelembe vennünk, ezért a második jobban tetszik, mert igazságosabb. Ez, pedig inkább a felsőbb szinteken segíthet neki. Ellenben ennek a szabályba foglalását nehézkesebbnek találom.


Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
3,Ha nem sikerül a varázslat, akkor kiderülhetne számára, hogy ki próbálta ártózni (mégha nagyon messze van is az illető).
Hát ettől még mindig óckodok.

Last edited by BigPi2; 04-13-2009 at 07:52.. Reason: elszurtam az idézést, eredetileg így akartam idézni
Reply With Quote
  #3  
Old 04-12-2009, 21:08
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Hát ettől még mindig óckodok.
Kicsit konkretizálhatnád, hogy mitől is... az egész témától?
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #4  
Old 04-13-2009, 06:55
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
A-ban klánütéskor egy Full barakkos, 20,5% házas ork kb ugyan olyannak kellene legyen, mint egy 25% házas hulla (kb 90% foglalkoztatottság).
Ennek megfelelően kellene kb erősíteni a hullát..
tehát egy hulla legyen, olyan erős, mint egy ork?
nem tudom.. valahogy egy orkra sokkal többet kell figyelni mint egy hullára.. és egy hullának nem is kell kaja, tehát sokkal kevesebb pénzbe is kerül, ha orkal, gnómmal spórolni akarok kiteszem a sereget, és távolozgatok körönként, de ha megerősítjük a hullát neki semmit se kell csinálnia, csak benthagyja a sereget, és kész.. és mellette le se lehet tekizni..
nekem nem hiányzik, hogy A-ban sok hulla rohangáljon.. ember, és fél-elf sincs sok.. szerintem inkább alsó szintekre kéne erősíteni, bár felőlem ki is lehet venni a játékból
__________________
same old song..

Last edited by none; 04-13-2009 at 10:54..
Reply With Quote
  #5  
Old 04-13-2009, 11:51
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
ha orkal, gnómmal spórolni akarok kiteszem a sereget, és távolozgatok körönként, de ha megerősítjük a hullát neki semmit se kell csinálnia, csak benthagyja a sereget, és kész..
Olyan is lesz a morálja...

Quote:
és mellette le se lehet tekizni..
Csak gyújtani. Óriáson kívül mindenki. Mindenki. Akárhányszor. Akár egyetlen kocsmával is. És még azt sem lehet tudni, hogy ki volt az elkövető.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Xeper For This Useful Post:
  #6  
Old 04-13-2009, 13:08
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Olyan is lesz a morálja...


Csak gyújtani. Óriáson kívül mindenki. Mindenki. Akárhányszor. Akár egyetlen kocsmával is. És még azt sem lehet tudni, hogy ki volt az elkövető.
Meg lehet tduni, csak időigényes, és fáarsztó
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
  #7  
Old 04-13-2009, 13:48
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Redback View Post
Meg lehet tduni, csak időigényes, és fáarsztó
Hát...Attól füg, hogy hányan vannak a csoportban
Reply With Quote
  #8  
Old 04-13-2009, 19:04
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Csak gyújtani. Óriáson kívül mindenki. Mindenki. Akárhányszor. Akár egyetlen kocsmával is. És még azt sem lehet tudni, hogy ki volt az elkövető.
És a tűzgolyóval együtt nagyjából ki is merült az értelmes akciók száma ellene, hadikat nem nézve. Sőt, ezeknél nyugodtan lehet várni fél napot míg felold kicsit az autorezisztencia.

Last edited by Princ; 04-14-2009 at 18:45..
Reply With Quote
  #9  
Old 04-13-2009, 19:46
Khazad-Dum Khazad-Dum is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kárpátalja, Borzsova
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 89%
Arrow

Hogy a hulla nem pénzigényes akkor nem tudom melylik faj az. Legyújtod a házát fel kell építeni mivel nem üzemeltek a barakkok elmentek a katonák azt újra kell képezni. Hogy miből csak a katona termelésből, semmi másból nem tudja megoldani. És ez mind pénz és sok-sok idő.
Reply With Quote
  #10  
Old 04-13-2009, 19:50
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Jaj. Egy csomóan azt írjátok, hogy a hulla nem időigényes faj.
Semelyik faj sem volt felsőbb szinteken olyan időigényes, mint a hulla.
Állandóan piacoznia kell, mert katonaeladáson kívül csak a piacon tud keresni. Az országában nem tarthat értékeket, mert azonnal ellopják. A pontlistát szinte körönként figyelni kell, valamint legalább naponta elmenteni. Ez az ellenfél kereséséhez nélkülözhetetlen. Állandóan számolni kell, hogy még hány gyújtást lehet elviselni seregelmenés nélkül. stb.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to -Fegya- For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 18:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu