Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-26-2007, 11:46
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by asher View Post
MÁS: - VIP -
VIPhez való kötését ellenzem. a vip kényelmi funkciókról szól (elvileg...legalábbis ha jól értem Atit), és ez hasonlóan (a hadüzenethez és a karavánhoz) szerintem alapfunkvió, amit mindenkinek meg kéne kapnia (vagy senkinek se a karaván pl nagy előnyt ad a vip-es szöviknek...).

ok a ht piacoz, képez, irat, varázsol stb. ezt bárki megteheti önmaga is...de vannak funkciók amiket nem kéne *lekorlátozni* csak a VIPeknek, ugyanis azok nem kényelmesebbé, hanem jobbá teszik a játékot. (azt hiszem ez a lekorlátozás az első lépés a VIPet csak VIP támadhat felé.)
A jelenlegi VIP funkciók nagyobb körben történő bevezetése nincs tervezve, sőt, további VIP funkciók bevezetése várható a mostani bővítések során, melyek kényelmi funkciók.

Ez a téma nem ezek közé tartozik, ez nyilván mindenki számára egyformán elérhető lesz.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-06-2007, 14:16
Cly Cly is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 10
Activity: 0%
Longevity: 92%
Post

Végig olvasva a topicot nekem is volt egy-két ötletem. Az eddigi érvek, és ellenérvek, és jó ötletek, és saját ötletekből összegyúrnék valamit.

Szóval:
- Tegyük fel X1 ország 2. szinten van, X2 1 szinten. X2-vel akarom megelőzni X1-et. X2-vel az első csoport minden feltételét teljesítettem (Hektár és a kötelező körök teljesítve) kivéve azt, hogy van egy országom egy szintel feljebb. (Ezt ugye a feljutások menüpont jelzi is.) És lenne egy gomb a következő felirattal, hogy: "Fagyasztás, és fellépés". Ha a sima fellépés gombot választom, akkor ugye nem enged föl. DE ha ezt az újat nyomom meg, akkor a fönti országot lehibernálja 1000 körre,felbont minden szövetséges szálat, és lerakja a pontlista legaljára. Végül a mostani, X2 országom szitet lép. (Persze mindez egy másodperc a játékban)

-Mikor X1 és X2 ország is egy csoportban van, X1 hibernálva: X2 neve mellett megjelenne egy jelzés, mondjuk egy F betű(fagyás), úgy mint a SZ a szabadságnál (Lehet MSZ is, de az már az én tudomásom szerint is foglalt).
Ha valaki csatát kezdeményez vele (Y1), akkor tudja, hogy van még egy országa a csoportban X2-nek. Így ha X2 szintet lép, vagy törli a gazdája, mert Y1 csúnyán szétütötte, akkor Y1 tudja, hogy számíthat majd esetleg bosszúra, vagy a harc folytatására. És ha X2(a nem hibernált) neve melletti F betűre kattintunk, akkor ki is írja, hogy mi a fagyasztott X1 ország neve és száma. Így Y1 tudja, hogy ki az akitől tartani lehet. Hozzátenném, hogy X1 országról semmiféle információ nem szerzhető a fagyás alatt (még gömb se!)

X2 addig ne léphessen szintet, amíg nem telt le az 1000 kör

- X2 ország teljesítette a küldetését, és a 2. szintről a 3. szintre lép, VAGY X2 kudarcot vallot és törölték: (Ha van a harmadik szinten egy újabb ország, akkor az első pontban leírtak szerint szintet léphet. Ha nincs, akkor egyszerűen szintet lép.) Ekkor X1 ország nem olvad ki rögtön, hanem a feljutás gomb megnyomásától számítva vár 500 kört. (Azt hiszem, hogy ezzel elhárítjuk a pénz átutalás problémáját, amit Ati fölvetett. Hiszen ennek tényleg létezik egyszerűbb módja, és pont a sok várakozás és vesztegelés miatt, nem fogják pénz fölhalmozásra használni ezt az opciót.) Hivatalosan ekkor ér véget a fagyás. Ezek után X1 országra a szintlépéskor megszokott védelemi szabályok érvényesek, és a neve is lila a pontlistán (Ha X2 1. szitről a 2. szintre való lépésekor, X1 ország szabadságon volt, akkor most is szabadásgra lép vissza. Ilyenkor természetesen a védelmi idő telik, de a piac használati tiltás ideje nem) X1 kiolvadásakor még egy dolgot tennék, a szintlépéshez szükséges teljesített köröket nulláznám.

Ezt az opciót, nem kötném se VIP-hez, se kék számhoz, se semmihez. Túl gyakran úgyse fognak élni vele, de amikor kell, akkor nagyon jól jön.

Nagyjából ennyi, ha kifelejtettem valamit, azt majd még úgy is hozzáteszem. Kicsit hosszú lett, de remélem így is érthető.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-06-2007, 14:23
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

A zavaró benne a szintek számozása

A mechanizmust nem tartom jó ötletnek. Szépen lépjen be a gazdája A oriba, és válassza ki a lefagyasztás opciót, miután mindent elintézett, ezzel vállalva, hogy 1000körig semmiképp nem léphet vissza.

Azzal egyetértek, hogy ha abban a csoportban járt másik országom, akkor miután fellépett még 500körig lefagyasztva kell maradnia az orinak.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #4  
Old 09-06-2007, 14:41
Cly Cly is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 10
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Bocs, éreztem, hogy kusza lesz...

Ezzel a mehanizmussal azt akartam elérni, hogy a fagyasztást ne lehessen másra használni. Hiszen így simán meg lehet csinálni, hogy valaki fagyasztja az oriját, és utánna a másikkal nem is lép szintet. Persze ez nem biztos, hogy baj. Hiszen addig nem tud vissza lépni A-val, amíg a B ország el nem halad mellette, sőt még + 500 kör...
Reply With Quote
  #5  
Old 09-06-2007, 14:46
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Cly View Post
Bocs, éreztem, hogy kusza lesz...

Ezzel a mehanizmussal azt akartam elérni, hogy a fagyasztást ne lehessen másra használni. Hiszen így simán meg lehet csinálni, hogy valaki fagyasztja az oriját, és utánna a másikkal nem is lép szintet. Persze ez nem biztos, hogy baj. Hiszen addig nem tud vissza lépni A-val, amíg a B ország el nem halad mellette, sőt még + 500 kör...
az a bajom vele, hogy önkányesen léptet ki Aban a klánból, vagy alsóbb szinteken bontja a szövit, és mi van, ha még nem telt le a minimum idő? Illetve mivan a 24körös bomlási szabállyal?
Esetleg azt is bele lehet venni, hogy nem lehet szövetségben, aki fagyasztani akarja az oriját.
De mindenképp egyszerűbb, ha maga lép ki, mintha meg kéne beszélni, le kéne programozni, hogy várja meg a minimum időt, vagy ne várja meg.

Nem emlékszem, de biztos volt róla szó, hogy csak X db orija lehessen fagyasztva az embernek (szerintem 1elég is lenne).
Ha meg arra akarja felhasználni, hogy utána nem lép fel, akkor használja, ne mtudom mi a jó benne.
__________________
A szenvedélyem

Last edited by Valezius; 09-06-2007 at 14:49..
Reply With Quote
  #6  
Old 09-06-2007, 15:05
Cly Cly is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 10
Activity: 0%
Longevity: 92%
Post

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Esetleg azt is bele lehet venni, hogy nem lehet szövetségben, aki fagyasztani akarja az oriját.

(...)

Ha meg arra akarja felhasználni, hogy utána nem lép fel, akkor használja, ne mtudom mi a jó benne.

- Igen, ez nekem is eszembe jutott.

- Ez is, de én sem találtam rá értelmes választ
Reply With Quote
  #7  
Old 09-19-2007, 18:14
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Cly View Post
Hiszen így simán meg lehet csinálni, hogy valaki fagyasztja az oriját, és utánna a másikkal nem is lép szintet.
Ezzel mi a baj? Ez kb egyenlő a szabadsággal ilyen formában.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 09-19-2007, 18:20
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

No, minden végigolvasva. Korlátozások terén ezek tűnnek számomra most reálisnak:

- A fagyasztás előtt 72 óra szabadság.
- A fagyasztás minimum X óra időtartamú.
- A fagyasztásról visszatérve 72 óra szabadság. *

* Ez elég bután hangzik igazából, nem nagyon van összhangban a sima szabadság rendszerével, amikoris bármikor vissza lehet jönni, úgyhogy ez nem biztos, hogy ebben a formában jó lenne.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 09-19-2007, 18:46
Stoky(Gárdi) NEXUS Stoky(Gárdi) NEXUS is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: Gárdony
Posts: 798
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

végigolvastam és én támogatom a "mélyszabit"
__________________
NewGárdony (#200400)
Reply With Quote
  #10  
Old 09-19-2007, 19:20
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
No, minden végigolvasva. Korlátozások terén ezek tűnnek számomra most reálisnak:

- A fagyasztás előtt 72 óra szabadság.
- A fagyasztás minimum X óra időtartamú.
- A fagyasztásról visszatérve 72 óra szabadság. *

* Ez elég bután hangzik igazából, nem nagyon van összhangban a sima szabadság rendszerével, amikoris bármikor vissza lehet jönni, úgyhogy ez nem biztos, hogy ebben a formában jó lenne.
a 3. pont nem hogy bután hangzik, de sztem nem is jó ötlet. ha tényleg azért fagyasztja valaki, mert beragadt az ori,vagy mert ép szétverték, és úgy döntött hogy előre engedi a másikat, akkor ezzel tulképpen adunk 72kört a környezetének, hogy észlelje és utána csorgó nyállal felkészüljön a mégtovábbi leütésére... sztem még mindig valami féle védettség lenne a jó ötlet, mégha neked nem is tetszik.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 22:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu