Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 12-18-2010, 02:18
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Igazából az a nagy baj,hogy ez a 2 nem egy különálló egyedi probléma, mert egy teljes komplex játékrendszert billent ki az egyensúlyából,ha csak az egyiken vagy a másikon változtatunk. Bevallom én eltudnék képzelni egy olyat, hogy a lenti 4csoporttól eltérő rendszer uralkodjon az A-ra. hiszen a problémák pont ott kezdődnek ahonnan eltér az A a többitől.. ugye itt csak névleges a maximum föld, és pl a 0hekis ütések is a jócskán a fellépési hektár 3x-osa felett jelentkeznek, ami arányaiban jóval a lent elérhető maximum felett ál. ebbe a magasságba már nem tényleges opció az újrázás,vagy a visszafedezés, mert még kedvezményesen is egy nem alacsony összeg. ezt pedig kockáztatni azért hogy üssek 0hektárt és leverjenek rólam mondjuk 6-700-at nem egy kecsegtető hazárd játék. klánba ugyanez a dolog,mert ütünk fejenként 100hekit a kidobálás miatt és levernek rólunk fejenként 500-at mondjuk. nagyon szélsőséges példa, de meglehet a sürü mezőnyben. Szerintem érdemes lenne újragondolni A-ra az egyéni ütések hatékonyságát, és nem pénzzel kivédhetővé tenni. klánoknál a kidobálást dettó.

Speciel a klánoknál én a kilépést nem hosszabbítanám meg, de elvenném a teljes kidobálás értelmét.:
-a támadás inditásának a pillanatában lévő tagkülönbség legyen a mérvadó azoké is akik kilépés alatt állnak.
-az alulról felülről ütés és a legnagyobb orik aránya ugyanúgy az 1körös seregnél alakuljon ki.
-Ha egy szövetség szövetségi támadást inditott,akkor 24óráig nem vehet be új tagot. így a nagyklánokból kimozaikolt klánok nem tudnának az ütés után rögtön újraszerveződni és elérhetetlen régiókba távolodni.

Ehez módositva lenne az egyéni hatékonyság sztem korrekt lenne,de az is feltétele kéne hogy legyen.

Mielött lehurrogna mindenki gondolja végig. amire mindenki hivatkozik,hogy a nagyklánok kigyurt kisklánnal kimennek bántalmazni a kicsiket...

1. akit igazán tudnak támadni azok azok a klánok ahol van legalább 1 nagy ori
itt ugyanúgy lehetne közel 0-ra redukálni a veszteséget,mert ha kirakjuk azt az orit, akkor a méret malusz dolgozik rendesen... és még felülről is jönnek, úgyanúgy visznek 6k heki helyett 600-at pl... (a nagy orinak is megéri, mert ő vesztené a legtöbbet, és a leadással még mindig olcsobban kijön...)

2. ha hasonló méretü,de csóró klánra mennek ki, akkor viszont az üres országaikra visszalehet menni kis seregekkel,még akkor is ha nincs akkora vagyon a klánban. ugye itt lényeges az egyéni dolog,hogy ne legyen az,hogy klánseregre egyéniben kisérve 0hekit hoz a "vesztes" fél. 1orit kirakva felülről kapott seregnél,közel 0-ra kihozható is lehetne egy ilyen akció.

3.hasonló méretü de tőkével is rendelkező klánra mennek ki. akkor a támadott klán mégha akkor szembe támadni nincs is elég vagyona,de egyéniben szépithet és marad 24órája a vagyon felszabaditására,a lovak bevárására és az ellentámadásra felkészülni.

természtesen az inaktív klánok ugyanúgy szivnak mint eddig,mert azok most se tudnak semmit kezdeni,mert a ráállást se látják így kidobálni sem tudnak.
de asszem egy online stratégia játéknál nem feltételenül szempont a be nem lépő játékosok védelme...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 02:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu