Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 01-15-2010, 19:44
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Engem egyáltalán nem zavar, hogy valakinek sok személyisége van. Azért lenne értelme az ilyen jellegű javaslatoknak, hogy olyan új személyiség is lehessen, amit első szemnek is be lehet választani. Persze csak akkor, ha ez utóbbi cél
na igen... kérdés, hogy cél-e új, "táposabb" személyiségek behozatala... Szerintem inkább színesíteni kéne, kisebb dolgokkal... Bármilyen személyiség jól jöhet egy adott helyzetben! Tudom ez nem sokakat érint (sajnos!), de például egy építész hasznos lehetne egy párbajon, ahol nem lehetsz törpével, ha visszakapsz a bontásokból, vagy több beépített területet foglalsz. Esetleg egy drága nyersis csoportba mondjuk 2-3-nak is elférne... Szerintem nem tudunk olyan szemet kreálni (túlzások nélkül), amelyik überelnék a tudóst, vagy adott helyzetben vándort...

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
A nagykékszámos orik előnyének faragásával, vagy ennek megelőzésével nekem tkp nem célom hogy az áhított tudós és vándor szemet egyszerre fel lehessen venni. Felőlem akár még frissen regelt orival is. SiQ felvetése van annyira rugalmas hogy ez is beleférjen. De attól tartok úgy túlságosan megosztaná a közvéleményt.

Szóval jó lenne függetleníteni egymástól ezt az egy bizonyos megálmodott, fordulás utáni 1 konkrét személyiségválasztást attól az általános, mindegyik szemre kiterjedő, jövőbe mutató, már több szemszögből és alkalommal felmerült céltól, hogy a régen játszók ne kapjanak übertápot. Amerre történetesen ez a téma nagyobbrészt halad is; a tábornok bónusz duplázása felé, ami egy erős szem lenne minden fajnak.
Azért, mert van egy tudós, vándor, túlélő, gazdálkodó, kereskedő, tolvaj, varázsló, tábornok, meg nemtommilyen országom, még kell tartsak katonákat, még kell figyeljek a morálomra, a készülimet be kell osszam, stb... Nem azért fogom beütni a másik országot, mert kapok 5% tudós bónuszt, és 2(3) körről támadok... A több szemesek is emberek!

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Sztm se mindegy hogy megmondod mit csináljak netán esetleg hova menjek, vagy hogy ellenzed a javaslatot. Szóval thx a kiegészítést. Ha tudom, megszolgálom.
nem akartalak sértegetni, bocsi... (már megszolgáltad a múltkor azzal a zölddel, úgyhogy ezt nem csak úgy mondtam... )

Last edited by Dynosaur; 01-15-2010 at 19:46..
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
uj faj és személyiségek ötletek ide! Csigusz:P Általános beszélgetés Hódítós témákban 116 01-10-2010 13:34
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 00:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu