Már így is elég hátrányos egy elf helyzete. Ha belegondoltok nem igazán érezheti a győzelem ízét. Asszem az egyértelmű, hogy a föld a legértékesebb ebben a játékban, sokan rengeteg pénzt katonát áldoznak érte. Egy elf a legritkább esetben szerezhet földet háborúban. A lopásokkal egyéb műveletekkel nem lehet igazi sikerélményt szerezni, és ha ebbe most egyre gyakrabban belerondít egy-egy piros szöveg, az mégjobban elveheti az ember kedvét.
A föld 2500 heki feletti fedezésével bevezetésével majdnem meghalt az angol és a román. Ha 20% marad az elf, azzal a tamagocsizók és a magányos ritkán belépő harcosokat ölitek meg. Ha marad az elf, akkor a ritkán belépők esetleg elveszíthetik a kedvüket, míg ha emeltek 30%ra, az az orkoknak, akik valljuk meg imádnak háborúzni, marad az a kihívás, ami eddig is nagyrészt a köztudatban volt, hogy átgyalogoljanak az elfeken is. Az orkok, attól még nem adják fel, mert az elf 30ra lett emelve.
A tamagocsizókra pedig szükség van, mert ők fedezik fel nekünk azokat a földeket, amelyeket a háborút jobban kedvelők lenyúlhatnak.
Amit a védőérték és támadóérték növeléséről írtam, hát ahogy sejtettem nem értettétek meg. Támadásra felkészülni sokáig lehet (évekig is), hogy aztán egyszerre az egekbe emeljük a támadóértéket, míg védekezni folyamatosan kell, és azt a bizonyos védőértéket, amit Ati említ, hogy egy körre kell emelni, nos ha az nincs folyamatosan állandóan a maximumon (márpedig a maximumot nem lehet emelni), akkor már régen rossz. De hát ti ezeket mind tudjátok, úgyhogy nem is tépem tovább a szám.
|