|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

05-31-2009, 16:34
|
 |
Member
|
|
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Akkor elmagyarázom neked nagyokos:
Az, hogy jelenleg a 4-es és 5-ös szinten sem a hihetetlen ereje miatt választják, hanem azért, mert csupán el lehet lavírozni vele, az nem baj, hanem éppen jó, mert a cél nem egy olyan faj létrehozása ami a többivel egyenértékű, hanem olyan, amelyre kevés időt kell szánni, mégis teljesíthetőek vele a szintek, ha kevés ideje van a játékosnak.
Szerintem jelenleg ez a 4-es és az 5-ös szinten már a haderőt tekintve megvalósított (gyújtásnak való ellenállás, stb. még ettől szükséges lehet), de többek beszámolójából is látszik, hogy főleg feljebb milyen óriási problémákkal szembesül, ami miatt, ha máshol nem is, ott mindenképp erősíteni kell rajta.
Ez egyáltalán nem zárja ki a fix haderő növekedést, mint megoldást, de számomra a hektárarányost sem, főleg, hogy majdnem most is az van, csak nem hektártól függ, hanem a szinttől.
|
szerintem ha már piszkálunk egy fajt akkor ne az legyen már a cél hogy kevésbé legyen gyenge!!akkor legyen úgy megcsinálva hogy játszani is lehessen vele.
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
|

05-31-2009, 16:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ildee
Esetleg kérdezd meg Taszitól hogy játszott e már Aban, és az exponenciális fgvét se felejtsd el mellékelni 
|
off azt tudja.nemrég vertem be őket klánnal  on
szerintem még mindig a legjobb ha alapból megkapja az erősítést kezdéskor.
nem is értem miért fél bárki is az alsó szinteken elszaporodó kezdők által gyártott terminátor hulláktól.egy totál kezdő úgyse épít normális országot,ha pedig nem totális kezdő kezd játszani vele akkor legyen már lehetősége a győzelemre.
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
|
The Following User Says Thank You to Killer For This Useful Post:
|
|

05-31-2009, 17:11
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by Xeper
Tehát szerinted normális, hogy erősen szerencsejáték jellege marad a hullának?
|
Mivel semmi információja, így akármekkora erősítéssel is szerencsejáték jellege marad, így nem értem a kérdést. Ez alól csak az kivétel hogyha 100% az esélye annak, hogy beüt, akárkinek is megy neki. Te akkora erőt szeretnél neki adni?
|

05-31-2009, 17:14
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Tök fölösleges és teljesen logikátlan arra menni, hogy lejjebbi szinte több kezdő van, ezért a hulla többet tud sikeresen támadni.
Gondoljunk bele, hogyha egy kezdő van hullával, Neki olyan az 5. szint, mint egy jó (sőt, nagyon jó) játékosnak a 2. szint, élőhalottal. Nem az a cél, hogy a jó játékosokat elősegítsük azzal, hogy feljebb adjuk a bónuszokat, még akkor sem, ha nem kezdőknek való faj az élőhalott! A cél az, hogy játszható faj legyen. Ha tapasztalt játékos kezében van, akkor Neki mindegy 5. és 4. szinten, hogy mennyi haderőt kap, szóval nyugodtan megkaphatja a fix haderőt, viszont ha egy kezdő keze alá kerül (ha 8 faj van, és 5. szinten 13%-nyi hulla van, úgy hogy tapasztaltak nem választják, akkor igen valószínű, hogy kezdő kezébe kerül), akkor ne nagyon tudjon vele játszani, ami így is van, mert egy annyira kezdő, akinek nem való az élőhalott, az minden egységből tart 100-at és kész. Ha már van annyira jó játékos, hogy tudja milyen egységet érdemes tartani, és melyik épületeket érdemes építeni, akkor had legyen már annyira jó, hogy játszhasson normálisan hullával. Ehhez viszont 5. szinten is meg kéne Neki adni a bónuszt, ami a fix hadibónusz mellett áll.
Amúgy nem tudom mit rágcsálunk ezen, mert 2 fórumozó van (max 3) aki a hektárarányos bónuszt tartja jobbnak, a többiek mind nem... Szóval kár tovább feszegetni ezt a témát
Szóval visszatérve a javaslatokhoz, még nem hallottam véleményt (kivéve BigPi-től  ) a javaslatomra:
Quote:
Originally Posted by Dus
- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
|
Jó lenne, ha többen azért reagálnátok rá, mert ha csak a kezdők/nem kezdők, fix hadibónusz/nem fix hadibónuszos témát folytatjuk, újabb 3 év kell majd megint ahhoz, hogy 1-ről 1,1-re jussunk, mikor 2 a megerősített élőhalott faj
Tehát várom a véleményeket 
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

05-31-2009, 17:17
|
Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Tehát várom a véleményeket 
|
szerintem legyen sokkal kevesebb nyers neki az építés, ez szerintem nagyon sokat erősítene a hullán... 
|

05-31-2009, 17:19
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by taszi
szerintem ha már piszkálunk egy fajt akkor ne az legyen már a cél hogy kevésbé legyen gyenge!!akkor legyen úgy megcsinálva hogy játszani is lehessen vele.
|
"Én továbbra is azt mondom, hogy a hulla legyen egy második, harmadik ország, amivel nem akarsz sok időt foglalkozni, mégis lehessen vele játszogatni" by Ati
De a hektárarányos bónusszal sem az a cél, hogy kevésbé legyen gyenge, azzal is ugyanúgy játszhatóvá válik, hisz lehet azt a bónusz igen magasan megállapítani, vagy mellétenni egy állandó bónuszt.
|

05-31-2009, 17:29
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe
Mivel semmi információja, így akármekkora erősítéssel is szerencsejáték jellege marad, így nem értem a kérdést. Ez alól csak az kivétel hogyha 100% az esélye annak, hogy beüt, akárkinek is megy neki. Te akkora erőt szeretnél neki adni?
|
Ha nem akarod megérteni amit írtam, akkor minden további szó felesleges.
Ha tényleg nem érted, akkor csak a te szavaid feleslegesek...
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
|

05-31-2009, 18:04
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Remélem előbb-utóbb közelednek az álláspontok...
Sokáig én is a területarányos vagy szintenkénti erősítés híve voltam. Mint gondolom a többiek akik még e mellett vannak/voltak: ott akartuk erősíteni a hullát ahol nagyon gyenge, azaz nagyobb hektáron vagy 2B-ben.
A fix bónusszal azt hiszem mindenki jól jár!
A területarányos erősítés képviselői (köztük én is) örülhetnek, mert nagy hektáron használható lesz a hulla, sőt még ennél többet is kapnak, mert kis hektáron a tapasztaltabb játékosokkal is felvehetik a versenyt.
A lényeg az, hogy a hulla játszható legyen!
u.i.: már csak az erősítés mértékéről kell megegyezni, ami mindenkinek megfelel. Tehát a 2B-ben is megállja a helyét.
|
The Following User Says Thank You to RicsiPi For This Useful Post:
|
|

05-31-2009, 20:27
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Tulajdonképp 4 alapvető hátránya van a hullának amin javítani kellene.
1. Támadóereje még kiélezett orival sem elégséges.
2. Ha támad üresen kell hagynia az oriját. A következményt mindenki ismeri.
3. Magasabb csoportban/hekin könnyen gyújtható.
4. Egy valamire való szövi nem veszi be mert rajta keresztül tolvajolhatják.
Ha erre a 4 problémára lelnék megoldást akkor már játszható faj lenne. De egyelőre még az elsőre sincs :S
|

05-31-2009, 20:46
|
Member
|
|
Join Date: Sep 2006
Location: Érd
Posts: 276
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by taszi
off azt tudja.nemrég vertem be őket klánnal  on
szerintem még mindig a legjobb ha alapból megkapja az erősítést kezdéskor.
nem is értem miért fél bárki is az alsó szinteken elszaporodó kezdők által gyártott terminátor hulláktól.egy totál kezdő úgyse épít normális országot,ha pedig nem totális kezdő kezd játszani vele akkor legyen már lehetősége a győzelemre.
|
semmi bajom azzal, hogy erősítsük a hullát, de ahogy olvasgatom a hszeket, lassan eljutunk oda, mindenki 007-es ügynököt, vagy ahogy Remy mondta MacGyver-t akar a hullából csinálni... 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 18:02.
 |
|
|
|
|
|
|