Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-30-2009, 09:57
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default faji sajátosságok kiélezése

Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)

úgy, mint pl van 40 fajta toli akció az óriás ismer 5 fajtát az elf ismer 15 fajtát, a másik faj megint valemennyit és van ahol lenne átfedés van ahol nem talán a fél elf ismerhetné a legtöbbet, ahogy varik közül az óriás, az óriás amit nem tud indítani azt nyugodtan ki is lehetne venni a listájából (Bocs Ati nem tudom ez mennyi munka lenne)

illetve a meglévő faji varik közül is lehetne változtatgatni..

egyébként, tetszene ha lennének faji specifikus épületek vagy egységek is, de egy kezdő számára nem tudom mennyire lenne egyszerű a játék... :P

vélemény?
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to sutike31005 For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 10-30-2009, 10:22
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)


vélemény?

Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra
Reply With Quote
  #3  
Old 10-30-2009, 10:25
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Alapvetően én is jó ötletnek találom, viszont már így is elég bonyolult a játék, főleg egy olyannak, aki most kezdi. Ha még egy ilyen is benne lenne...
Reply With Quote
  #4  
Old 10-30-2009, 10:29
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra
tényleg csak ötletelek, de lehetne mondjuk olyan akció akár toli, akár hadi, hogy "terrorizálás" csak más néven.. ami morált (vagy katmorált) visz le.. alap esetben úgy képzelem, hogy hadi akció, ha sikeres a támadás akkor x%al csökkenti az ellenfél kat morálját vagy egyből 3 nyillal megy le? Tolinál pedig tudhatná azt, hogy sikeres akciónként csökken x %al az ellen morálja (sima emberek morálja) cél itt gondolom az, hogy lehúzd x%alá és az huzza le a kat morált..

zúzás: Hadsereggel indítandó akció; sikeres támadásnál az ellenfél katonai morálja 3%-al csökken és 2 nyillal megy lefele

megfélelmítés: Tolvajokkal indítandó akció; siker esetén az ellenfél morálja csökken x%al (úgy számolva, mint a tolvajok felfedésénél talán?)

Last edited by sutike31005; 10-30-2009 at 10:33..
Reply With Quote
  #5  
Old 10-30-2009, 10:44
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Majd, ha jut még eszembe írok..
Reply With Quote
  #6  
Old 10-30-2009, 10:51
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)
Reply With Quote
  #7  
Old 10-30-2009, 10:57
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)
Ezek nem tetszenek
Az első azért mert nem tudok rájönni hogy fertőzött vagyok e (hacsak nincs erre uj varázslat) A második pedig felesleges, mert most is számolható.
Reply With Quote
  #8  
Old 10-30-2009, 17:53
richardka richardka is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 702
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)

elvileg ez jol hangzik

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)
Illuziokép nem tetszik
Hamis pénz se
Reply With Quote
  #9  
Old 10-30-2009, 11:04
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Majd, ha jut még eszembe írok..
A tűzfal miért segítse a nagy varisokat? Da ha lenne, akkor legyen a támadónak tűzoltó varázslata
Mi lenne a fanatizálás ellentéte a védő orinál? Kicsit durva lenne egy orkot meg ezzel is megáldani
Az útvesztőt butaságnak tartom, mert akkor az 1 körös sereg elé is lehetne hívni helpet
A pénz dolog is sztem felesleges, mert arra ott az alma, ami meg is marad
Reply With Quote
  #10  
Old 10-30-2009, 11:20
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
A tűzfal miért segítse a nagy varisokat? Da ha lenne, akkor legyen a támadónak tűzoltó varázslata
Mi lenne a fanatizálás ellentéte a védő orinál? Kicsit durva lenne egy orkot meg ezzel is megáldani
Az útvesztőt butaságnak tartom, mert akkor az 1 körös sereg elé is lehetne hívni helpet
A pénz dolog is sztem felesleges, mert arra ott az alma, ami meg is marad

Pool nem minden fajnak állna rendelkezésre minden akció...és szerintem nem kell párokba kiadni mindent, nem célom, hogy ami valami pluszt ad annak legyen ellentéte védő oldalon.. szeretném, ha maguk a fajok több sajátosságot kapnának, mint néhány plusz minusz % ennyi az amit szeretnék, mert szerintem színesebbé tenné a játékot.. a tűzfal? hagytam alternatívát pl ott is, de beírhatnád, hogy jó a tűzfal csak legyen egy vízburok ami meg bla-bla semlegesíti a tűzfal hatását vagy, hogy ne a varik száma határozza meg a tűzfal erösségét, hanem legyen fix % a sebzése..

áá nem vagyok kisegítve az elején 2000 aranyakkal viszont, ha kapnék 20-40 et is akár akkor lehet elöbb zárkozik fel egy új ori mindent tud képezni, írni.. stb.. bár lehet tényleg hülyeség, de mondj valami ötletet te is kérlek, vagy mond azt, hogy magát a fajok különbségének mélyítését nem helyesled.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Elf faj faji sajátosságainak változása Ati Általános beszélgetés Hódítós témákban 1575 06-14-2010 20:10
Faji varik Szecsa Általános beszélgetés Hódítós témákban 146 07-21-2007 21:28
16.23. Faji varázslatok Ati Hódító Kézikönyv 1 07-15-2007 21:31
Elf faj faji sajátosságainak finomítása lacqa Megvalósult javaslatok 460 05-16-2007 12:47
Elf faj faji sajátosságainak változása Ati Fontos bejelentések 0 05-07-2007 13:11


All times are GMT +1. The time now is 23:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu