Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megbeszélések (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=35)
-   -   faji sajátosságok kiélezése (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3878)

sutike31005 10-30-2009 09:57

faji sajátosságok kiélezése
 
Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)

úgy, mint pl van 40 fajta toli akció az óriás ismer 5 fajtát az elf ismer 15 fajtát, a másik faj megint valemennyit és van ahol lenne átfedés van ahol nem talán a fél elf ismerhetné a legtöbbet, ahogy varik közül az óriás, az óriás amit nem tud indítani azt nyugodtan ki is lehetne venni a listájából (Bocs Ati nem tudom ez mennyi munka lenne)

illetve a meglévő faji varik közül is lehetne változtatgatni..

egyébként, tetszene ha lennének faji specifikus épületek vagy egységek is, de egy kezdő számára nem tudom mennyire lenne egyszerű a játék... :P

vélemény?

monro 10-30-2009 10:22

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227064)
Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)


vélemény?


Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra ;)

Dus 10-30-2009 10:25

Alapvetően én is jó ötletnek találom, viszont már így is elég bonyolult a játék, főleg egy olyannak, aki most kezdi. Ha még egy ilyen is benne lenne... :)

sutike31005 10-30-2009 10:29

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227066)
Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra ;)

tényleg csak ötletelek, de lehetne mondjuk olyan akció akár toli, akár hadi, hogy "terrorizálás" csak más néven.. ami morált (vagy katmorált) visz le.. alap esetben úgy képzelem, hogy hadi akció, ha sikeres a támadás akkor x%al csökkenti az ellenfél kat morálját vagy egyből 3 nyillal megy le? Tolinál pedig tudhatná azt, hogy sikeres akciónként csökken x %al az ellen morálja (sima emberek morálja) cél itt gondolom az, hogy lehúzd x%alá és az huzza le a kat morált..

zúzás: Hadsereggel indítandó akció; sikeres támadásnál az ellenfél katonai morálja 3%-al csökken és 2 nyillal megy lefele

megfélelmítés: Tolvajokkal indítandó akció; siker esetén az ellenfél morálja csökken x%al (úgy számolva, mint a tolvajok felfedésénél talán?)

sutike31005 10-30-2009 10:44

Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Majd, ha jut még eszembe írok..

monro 10-30-2009 10:51

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227069)
tényleg csak ötletelek, de lehetne mondjuk olyan akció akár toli, akár hadi, hogy "terrorizálás" csak más néven.. ami morált (vagy katmorált) visz le.. alap esetben úgy képzelem, hogy hadi akció, ha sikeres a támadás akkor x%al csökkenti az ellenfél kat morálját vagy egyből 3 nyillal megy le? Tolinál pedig tudhatná azt, hogy sikeres akciónként csökken x %al az ellen morálja (sima emberek morálja) cél itt gondolom az, hogy lehúzd x%alá és az huzza le a kat morált..

zúzás: Hadsereggel indítandó akció; sikeres támadásnál az ellenfél katonai morálja 3%-al csökken és 2 nyillal megy lefele

megfélelmítés: Tolvajokkal indítandó akció; siker esetén az ellenfél morálja csökken x%al (úgy számolva, mint a tolvajok felfedésénél talán?)


Ez mondjuk 1-nek jó. Én is hozzáteszek 2-őt az már 3! :)

Szóval "vírus" személyiséggel meg tudsz betegíteni 1 db toliakcióval X embert. Ennek ellentételezésére "gyógyító" személyiséggel 1 varázslattal meg tudsz gyógyítani X embert a saját klánodban vagy szövetségedben.

sutike31005 10-30-2009 10:51

Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)

sutike31005 10-30-2009 10:54

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227071)
Ez mondjuk 1-nek jó. Én is hozzáteszek 2-őt az már 3! :)

Szóval "vírus" személyiséggel meg tudsz betegíteni 1 db toliakcióval X embert. Ennek ellentételezésére "gyógyító" személyiséggel 1 varázslattal meg tudsz gyógyítani X embert a saját klánodban vagy szövetségedben.

monro, én nem személyiségre gondolok, hanem akciókra (tudom Te is akciókra gondolsz, de nem személyiség függő lenne, hanem mondjuk, úőgy képzelem, hogy pl.: a vírús mint akció az orknak, a fél-elfnek áll a rendelkezésére a gyógyító pedig az óriásnak, az elfnek és a gnómnak, az ember tudja mindkettőt a törpe pedig egyiket se.. kb így értem csak ezt képzeld el több fajta akcióval)

monro 10-30-2009 10:57

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227072)
Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)

Ezek nem tetszenek :(
Az első azért mert nem tudok rájönni hogy fertőzött vagyok e (hacsak nincs erre uj varázslat) A második pedig felesleges, mert most is számolható.

monro 10-30-2009 10:58

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227073)
monro, én nem személyiségre gondolok, hanem akciókra (tudom Te is akciókra gondolsz, de nem személyiség függő lenne, hanem mondjuk, úőgy képzelem, hogy pl.: a vírús mint akció az orknak, a fél-elfnek áll a rendelkezésére a gyógyító pedig az óriásnak, az elfnek és a gnómnak, az ember tudja mindkettőt a törpe pedig egyiket se.. kb így értem csak ezt képzeld el több fajta akcióval)

Értettem elsőre is :)
Csak nem írtam melléjük, hogy melyik kinek a privilégiuma legyen hiszen csak ötletelünk ;)


All times are GMT +1. The time now is 17:47.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu