Azért nyitok új topikot ennek, mert a régit nem találom...
Javaslat a támadók és védők használhatóvá tételére:
Lássuk a támadókat:
- maradhatna a 4/0-ás harcértékük, de hozzá lehetne rendelni egy funkciót fajonként, ami akkor teljesülne, ha mondjuk a támadó sereg létszámának lehgalább 10%-át alkotnák
1. óriás: győztes csata esetén + rombolás (a támadott ország összterületének 1%-án pusztulnának az épületek véletlenszerűen)
2. ork: győztes csata esetén + mészárlás (az egyes egységek 10%-a marad ott holtan)
3. elf: (ez külön csemege lenne
- a szerk.) ha íjászokkal támad, azok támadóértéke megduplázódik (így a full íjas elfek tudnának kontrázni mondjuk - többre úgysem jó)
4. gnóm: sikeres támadás esetén +templom és könyvtárrombolás (a templom 10%-a, a könyvtár fele)
5 élőholt: nem kell sikeres támadás - a támadók a többi egységnek +20% támadóerőt adnának
6. törpe: sikeres támadás esetén + bányarombolás, házrombolás (ház 3%, bánya 50%)
7. fél-elf: sikeres támadás esetén + kocsma és templomrombolás (10% mindkettőből (ide mondjuk jobb ötlet is elfér, mér küzdök érte picit)
8 ember: sikeres támadás esetén + fosztás (minden raktáráru, pénz és rúna 30%-a)
És még valami: minden csatában a támadók kiemelkedő veszteséget könyvelnének el: győztes csata esetén 30%, vesztes esetén 60% - így a pótlásuk tovább lendítené a piacot és a képzést.
A fölfele/lefele támadásnak nem tenném függvényévé az eredményt, arra a támadás fő része úgyis számol. Ez csak egy lehetséges kiegészítő - nyilván némi áldozattal jár, de meg is éri adott helyzetben.
(A százalékos arányok és az egyes opciók nyilván vita tárgyát képezik, várom az ötleteket
)
A védőkre is van ötletem, de ha ez sem érdekel senkit, annak nem is állok neki...