Quote:
Originally Posted by Sataniac
Üdv,
A két napja elküldött levélemre nem ír vissza a support. Milyen véletlen, hogy 3 napig lehet indoklást kérdni, ha átpakolnak anarchba.....
Ugye a három nap a kérdés és nem a válasz idejére vonatkozik?
|
Ez egy összetett kérdés jelen esetben, úgyhogy 2 különböző választ is adok rá:
1, A reklamáció 3 napjába nem számít bele a support válaszideje, Neked van ennyi időd írni áthelyezés után. (Valójában ez sincs ennyire percre pontosan véve, de mindenkinek biztosabb, ha le van fektetve egy határidő. Reklamáltak már 2 évvel ezelőtti áthelyezés miatt is, azt hiszem, hogy ez egy "kicsit" irreális.

)
2, Jelen esetben számodra ez a leglényegesebb: nincs a supporton Tőled egyetlen levél sem, úgyhogy nem is fog reagálni. Ha kaptál automata választ, akkor olvasd el, hogy mi van beleírva, és kövesd az ott leírtakat. Ha nem kaptál, akkor is három dolog lehet: vagy rossz helyre küldted a leveled, ebben az esetben ismételd meg a küldést; vagy a szolgáltatód az automatikus választ nem kézbesítette, ez esetben vedd őket rá, hogy ne töröljék helyetted a leveleidet; vagy tiltólistán vagy, és emiatt nem fogadunk Tőled leveleket (például folyamatos spammelés miatt, esetleg saját kérésre, miszerint nem szeretnél több levelet kapni akkor sem, ha Te írsz stb.).