Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #91  
Old 03-05-2006, 17:47
Cimbi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

Quote:
Originally Posted by director
nincsen túltöltés, variknál, és toliknál sem. csak addig számítanak, amig van helyed.
Reméltem, hogy így működik a dolog, köszönöm a választ.
Sponsored Links
  #92  
Old 03-05-2006, 17:47
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

sejtettem, hogy erre akarsz kilyukadni, csak 3k varihelyet emlegettél Director már válaszolt is
  #93  
Old 03-05-2006, 18:12
Orsika
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Question

És ha lesz új szövetségesem ez idő alatt, akkor is meg tudok később válni ettől az első szövetségestől (vezérként)? (Mert olvastam vmi olyat, hogy vezérként minden kapcsolatot meg kell bontani, vagy micsoda...)

Vagy célszerűbb szövi tagra változtatnom magam?
  #94  
Old 03-05-2006, 18:15
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 14%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Cimbi
Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..
Csak annyi számít, amennyinek helye van. Ha van 3000 helyed, és van 4000 varázslód, akkor az olyan, mintha lenne 3000 varázslód.
  #95  
Old 03-05-2006, 18:18
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 14%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Orsika
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek !

Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?
Idézet a súgóból:

" Ha megkötöttél egy szövetségi kapcsolatot egy másik országgal, azt 72 körig semmiképp nem bonthatod fel."
  #96  
Old 03-05-2006, 18:33
Cimbi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

Quote:
Originally Posted by Orsika
És ha lesz új szövetségesem ez idő alatt, akkor is meg tudok később válni ettől az első szövetségestől (vezérként)? (Mert olvastam vmi olyat, hogy vezérként minden kapcsolatot meg kell bontani, vagy micsoda...)

Vagy célszerűbb szövi tagra változtatnom magam?
Ki tudod rakni az illetőt, míg a másik benn marad. Készülj fel, hogy kirakás után plusz 24 körig a szövetségesed marad az illető. Illetve maradna, ha adminék nem tennék ki hajnalba anarch csoportba
  #97  
Old 03-05-2006, 18:36
Orsika
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Köszi Ati, Cimbi.
Cimbi, ilyen hatékonyak ezek az admin skacok?
  #98  
Old 03-05-2006, 18:46
Cimbi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

Quote:
Originally Posted by Orsika
Köszi Ati, Cimbi.
Cimbi, ilyen hatékonyak ezek az admin skacok?
Igen, szerintem nem túl gyakori hogy valaki megússza a csalást..( És ezért a kommentért én semmi pénzt-vip kört nem kapok Admintól )
  #99  
Old 03-05-2006, 18:53
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 14%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Geri
ha két országa van ugyanazon a szinten, az csalás
Nono! Maradjunk csak az 5. szintnáél, és azon belül is csak az anarchista csoporttól eltérő csoportoknál. Ha valakinek van négy 4. szintű csoportban országa, és ezek össze is vannak kapcsolva, az teljesen szabályos!

Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet.
  #100  
Old 03-05-2006, 19:06
Edu (Shagor #307669) Edu (Shagor #307669) is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 33
Activity: 0%
Longevity: 99%
Question

Quote:
Originally Posted by Ati
Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet.
Ennek lehet tudni az okát? Nem mintha indítani akarnék újat, ez az egy bőven elegendő,
így is több időt töltök gép előtt az ildomosnál. Puszta kíváncsiság.
Valamiféle visszaélésre ad lehetőséget?
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 07:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu