Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Tekercs lopás hatékonyságán szükséges változtatni, vagy jó így ahogy van?
Ne változzon semmi, jó így ahogy van. 42 49.41%
A tekercslopás hatékonyságát jelentősen csökkenteni kell. 20 23.53%
A tekercslopás hatékonyságát kis mértékben csökkenteni kell. 11 12.94%
A hatékonyság csökknése már az első tolvajnál érezhető legyen. 7 8.24%
A második tolvaj vigyen csak lényegesen kevesebbet. 6 7.06%
A harmadik tolvajnál legyen érezhető csak, hogy életbe lép egy autómatikus védelem. 7 8.24%
Multiple Choice Poll. Voters: 85. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 03-05-2006, 16:03
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking Számolgatás

Quote:
Originally Posted by drhb
1/6-odára? Számolj már! Ha mondjuk egy ember tudóst lopnak le, úgy hogy 35% volt neki a tekercs, és a lopás után 15% lesz(ami simán előfordul), akkor az ezeket jelenti:
- 1,15/1,35=88,46% katonája, tolija, és varija marad meg(ha tele volt), azaz 11,4% haderő toli és vari veszteség
- szintén 11,4%-al gyengül a hadi, toli és vari ereje az ezeknek megfelelő tekercsek lelopása miatt
- a kettőt össze lehet szorozni: 0,8846*0,8846= 78,25% marad az eredeti véderőből mind a hadsereg, a tolvajok, és a varázslók részéről, azaz -21,75%
Ez 1/5-öd, de ha még jobban lelopnak valakit(és lehet jobban is), akkor még nagyobb is lehet a veszteség.

Azért az ember tudóst hoztam példának, mert más nem jutott eszembe(és lusta vagyok utánanézni a tekercs maximumuknak), de ez igaz az elfeknél, a törpöknél és az orkoknál is. Persze a veszteségeket lehet pótolni, ha megfelelő tartalékkal rendelkezik az illető, de ha mondjuk egy szövetséges hadi ország seregének odaérkezése előtti körben nagyon hatékony tud lenni a lelopás. A problémám az, hogy egy varis hiába csinál tűzgolyókat, a tekilopáshoz képest jóval kissebb mértékben tudja csökkenteni a védelmet. Ráadásul a tolisnak ebből még jelentős bevétele is van. 1/A-ban nem tudom hogyan van, de alsóbb csoportokban nagyon nehézzé teszi ez a nem gnóm vagy óriás hadisok, varisok életét. Szerintem az egyensúly helyreállítása érdekében jelentős csökkentés kéne a teki lopásra, a gnóm meg az óriás speciális varázslatot viszont meg kellene változtatni.
Szeretek számolgatni! Tehát számoljunk:
Én is emberrel számoltam, de nem tudóssal, és a teki 60%-ának elvesztésével. A 30%-hoz kell 4650 teki, a kopásvédelem miatt kell legyen az oriban 4895 teki. a lopás után marad 1958 teki, ami 19%-os szint, a katonák úgy 8,5%-kal gyengülnek, és ilyen arányban csökken a férőhely, valamint, az eredetileg 99%-os foglalkoztatottság miatt leáll az épületek 7,5%-a. Ez így összeszorozva 22,5% veszteség, tehát a múltkor elszámoltam magam...
A mondadód 2. felével majdnem teljesen egyetértek, a kivétel a gnómok varija, az teljesen rendben van! Az tekilopás jelenlegi hatékonyságával az a bajom, hogy úgy számol vele a rendszer, mint a pénzzel például, pedig a felhalmozásának tempója kb a katonákéval egyenlő, a fontossága is nagyjából ugyanaz. Nem tudom, mi lenne, ha a tűzgolyó is 4%-ot irtana! Az összehasonlítás, bár erőltetett, valóban létezik! A tekik fontossága a katonák fontosságának a fele...
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Téma sor használata Ati Fontos bejelentések 0 10-29-2007 09:39


All times are GMT +1. The time now is 13:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu