Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1321  
Old 05-11-2007, 11:54
lacqa lacqa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Göd
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

jura és Pax kedvéért megismétlem az egyszer összeszedett javaslatokat. ha jól értettem őket, Pax javaslata az 5. konkretizálása, jurától pedig a 7-est olvashattuk, illetve azt a nem egészen erre adott javaslatot, miszerint tegyük kötelezővé az A-ból való fordulást (remélem nem értettem félre).


1. álljunk vissza a 20%-ra maluszok nélkül
2. álljunk át 25%-ra maluszok nélkül
3. álljunk vissza a 30%-ra maluszok nélkül
4. jó ahogy most van
5. csökkentsük a maluszokat
6. legyen ahogy most van, de adjunk időt
7. legyen ahogy most van, de lehessen fajt váltani
8. legyen ahogy most van, de ha megtámadnak, a támadóval szemben éljenek a régi elf gyengébb maluszai
9. a maluszok mértéke függjön a bebetonozottság mértékétől


ezeknek a javaslatoknak egy része (8., 9., 5.) már kifejtésre került, illetve vita alatt van, tessék visszaolvasni...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #1322  
Old 05-11-2007, 11:56
Pax Hungaricum
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Cassandra View Post
Mert egyesek nem tudnak rendesen idézni, ehh...

Egyébként Jura hangoztatta, hogy nem olvas vissza és a többi is neki szólt lényegében, bár így kicsit megkavarodtam, hogy abban a hozzászólásban mi kinek a véleménye.
A piros sor volt az enyém...
Mindegy.

Off:
Cassy, ment ződ! (Itt.)
On:
Reply With Quote
  #1323  
Old 05-11-2007, 12:03
Kubbi Kubbi is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veszprém
Posts: 1,171
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by lacqa View Post
jura és Pax kedvéért megismétlem az egyszer összeszedett javaslatokat. ha jól értettem őket, Pax javaslata az 5. konkretizálása, jurától pedig a 7-est olvashattuk, illetve azt a nem egészen erre adott javaslatot, miszerint tegyük kötelezővé az A-ból való fordulást (remélem nem értettem félre).


1. álljunk vissza a 20%-ra maluszok nélkül
2. álljunk át 25%-ra maluszok nélkül
3. álljunk vissza a 30%-ra maluszok nélkül
4. jó ahogy most van
5. csökkentsük a maluszokat
6. legyen ahogy most van, de adjunk időt
7. legyen ahogy most van, de lehessen fajt váltani
8. legyen ahogy most van, de ha megtámadnak, a támadóval szemben éljenek a régi elf gyengébb maluszai
9. a maluszok mértéke függjön a bebetonozottság mértékétől


ezeknek a javaslatoknak egy része (8., 9., 5.) már kifejtésre került, illetve vita alatt van, tessék visszaolvasni...
Nekem tetszene: 1,5,6,7,8,9
Ha az elf új tulajdonságait végképp nem lehet megváltoztatni, akkor
a 6-os verzió.
Pl: amíg valaki teljesíti az adott szintet, addig a régi elf-tulajdonságaival rendelkezik, és amint újra fajt választana, akkor élne csak az elf mostani képessége.
Így adott időn belül, csak olyan elfek lesznek a játékban, akik valóban ezekkel a tulajdonságokkal is elfek akarnak maradni.
__________________
Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.
Reply With Quote
  #1324  
Old 05-11-2007, 12:05
Pax Hungaricum
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by lacqa View Post
jura és Pax kedvéért ...
[...]
ezeknek a javaslatoknak egy része (8., 9., 5.) már kifejtésre került, illetve vita alatt van, tessék visszaolvasni...
Köszi, miattam nem kellett volna.... Egyáltalán mit keresek ebben a hozzászólásban? :S
No mindegy. Ha már bele lettem sűrítve...


Az 5. és a 8. pontokkal értek egyet. (SŐT! a kettőt akár kombinálni is lehetne... Az lenne a legjobb. (szerintem)). Bár úgy érzem azért az 5. pont alakulásában megpróbáltam kivenni a részem, indulatok, és anyázás nélkül.
Reply With Quote
  #1325  
Old 05-11-2007, 12:05
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Hát én nem éreztem semmi bántót Jura hozzászólásaiban, lehet, hogy nem olvastam mindet.

De az nem igaz, hogy mindenkinek a kék szám gyűjtés a célja, van aki első akar lenni A-ban. Tehát a kötelező fordulás szerintem nagyon rossz ötlet.

Viszont Synkelnek szerintem nem volt igaza azzal az elf klános dologgal:
mivel minek tartana az elf annyi kocsmát, ha a torony jobban védi. A változtatástól szerintem még nehezebb lesz beütni az elfeket. Az orkok meg jönnek majd sírni a beüthetetlen elfek miatt. Szóval szerintem a mostani megoldás mindenkinek rossz.
Ezért sem tetszik a "támadás esetén álljon vissza" javaslat.
Reply With Quote
  #1326  
Old 05-11-2007, 12:09
Kubbi Kubbi is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veszprém
Posts: 1,171
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Viszont Synkelnek szerintem nem volt igaza azzal az elf klános dologgal:
mivel minek tartana az elf annyi kocsmát, ha a torony jobban védi. A változtatástól szerintem még nehezebb lesz beütni az elfeket. Az orkok meg jönnek majd sírni a beüthetetlen elfek miatt. Szóval szerintem a mostani megoldás mindenkinek rossz.
Ezért sem tetszik a "támadás esetén álljon vissza" javaslat.
Tehát az 1-es javaslattal értes leginkább egyet? Mint Cassy?
__________________
Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.
Reply With Quote
  #1327  
Old 05-11-2007, 12:11
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
Tehát az 1-es javaslattal értes leginkább egyet? Mint Cassy?
Nem, leginkább az őrtornyok számától függő védelemmel. De ezt már elmondtam legalább háromszor

Viszont elmondtam azt is, hogy semmi hasonló nincs jelenleg a játékban (amellett, hogy bonyolult a számolás, és az arányokkal is vitatkoznék még), tehát nem tudom, hogy Ati mennyire hajlana bármi ilyesmire.

Egy visszalépést nem támagotnék: 1-3, esetleg a maluszok csökkentése jön még nálam szóba.
Reply With Quote
  #1328  
Old 05-11-2007, 12:11
Stev's Avatar
Stev Stev is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Budapest
Posts: 468
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Épp csak ennyit:

Quote:
Originally Posted by Pax Hungaricum View Post
Köszi, miattam nem kellett volna.... Egyáltalán mit keresek ebben a hozzászólásban? :S
Quote:
Originally Posted by lacqa View Post
...ha jól értettem őket, Pax javaslata az 5. konkretizálása...
Reply With Quote
  #1329  
Old 05-11-2007, 12:13
lacqa lacqa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Göd
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Pax Hungaricum View Post
.... Egyáltalán mit keresek ebben a hozzászólásban? ...
mintha írtál volna olyasmit hogy a te javaslatoddal senki nem foglalkozott, de sebaj
Reply With Quote
  #1330  
Old 05-11-2007, 12:15
Pax Hungaricum
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
...
Az orkok meg jönnek majd sírni a beüthetetlen elfek miatt. ...
Most is jönnek. Abból van a gond.

Mellesleg van ork orim is meg elf is.
Úgyhogy most sírjak, vagy nevessek?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Faji varik Szecsa Általános beszélgetés Hódítós témákban 146 07-21-2007 21:28


All times are GMT +1. The time now is 21:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu